Kaverin vaimo yllätti

Anonyymi

Heräsin siihen että tunsin kädet pakaroillani. Olo oli hiukan hontelo, olin ollut yhden kaverini luona Vantaalla istumassa iltaa ja kello oli ollut lähempänä kolmea ennen kuin kävin levolle olkkariin pedatulle vuodesohvalle. Ei me nyt niin kauheasti oltu juotu mutta toki siinä nyt illan mittaan useampi olut ja näkäräinen oli kumottu.
Niin, ne kädet... Nukun aina alasti ja olin kai potkinut peiton lattialle koska kaverini vaimo, Johanna kävi koittamassa etten palellu. "Tunnut olevan ihan lämmin" hän sanoi ja taputti pakaraani, "käännyppä"... Hetken mietin että pitäiskö sanoa tai tehdä jotain mutta päätin kuiten kääntyä. Johanna, Jossu, on oikein mukava 35v kahden lapsen äiti, hyvä kroppainen brunetti. Hän istui vuodesohvan reunalla aamutakissaan, hiukset auki. Myös aamutakki oli melko löyhästi kiinni, näin toisen paljaan rinnan pyrkivän ulos takista. Se aiheutti tietysti jalkovälissäni tiettyä kankeutta, kuin myös tilanne noin yleensä. Makasin alasti selälläni, kaverini vaimo puolialastomana istui samalla sängyllä. Tottakai mulla otti eteen. Jossu nosti sormen huulilleen, jotta älyäisin olla hiljaa ja kumartui kohti penistäni. Hän avasi suunsa ja upotti seisovan kaluni suuhunsa. Ähkäisin yllättyneenä, en tiennyt jäädäkö vai karata, mutta sen verran teki Jossun suu jo liikkeittään penikseni varrella että mihin siitä lähtisi?
Jossu imi terskaa ja käsi runkkasi vartta. Liike sai nyt sen toisen rinnan pulpahtamaan aamutakista ulos. Kaunis, pitkulainen hiukan suippo tissi. Ihana pitkä nänni jo kovana. Ojensin käteni hyväilin rintaa samalla kun Jossu jatkoi imemistään. Aloin olla pikkuhiljaa aika valmista kauraa ja kun Jossu kostutti etusormeaan penikseni vartta pitkin valuvalla syljellä ja tunsin sormen hitaasti painuvan peppureikääni, olin valmis. Jossu ei tehnyt elettäkään päästääkseni minua suustaan joten hetken kuluttua laskin satsin hänen suuhunsa. Ilmeenkään värähtämättä hän nielaisi lastini, nuoli terskan puhtaaksi, sormi edelleen pepussani ja hymyili raukeasti. "Taisit tykätä?" Sormi vetäytyi pepustani kun hän nojautui eteenpäin ja suuteli minua kielen kanssa suulle. Tunsin happaman spermani maun suussani, enkä osannut sanoa oikein mitään. Tykkäsin kovasti, sain lopulta kuiskattua. "Kiva kun kelpasi, minä olen aina tykännyt sinusta ja kun nyt tuli tilaisuus niin ajattelin sua maistaa." "Et vissiin kerro vaimollesi?" En kerro, vastasin. Ja ei kai kerrota miehellesikään? "Ei kerrota" vastasi hän. Ennen kuin hän lähti pesulle, suutelimme uudestaan, imin taas sitä ihanaa suippotissiä ja kun hän pudotti aamutakin lattialle, sain vielä nopeasti koittaa siististi ajeltua pimppiä sormella. Jäin sänkyyn hukaisemaan, Jossu kävi pesulla ja lähti kaupungille. "Älä lähde ajamaan liian aikaisin, joit jonkun verran eilen" hän sanoi ennen kuin sulki oven...
-Pasi-

3

8867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minunkin kaverini vaimo yllätti ,hän on parturi ja olen vuosikaudet käynnyt hänellä hiuksiani leikkauttamassa ja aina on ollut ilmassa pientä eroottista värinää varsinkin hänen parturiliikkeessään mutta ei ollenkaan silloin kun hänen miehensä on ollut paikalla,jo ekalla hiusten leikkaus kerralla kun häneltä kysyin että mitä maksaa sanoi tuo "jumalattareni että sovitaan siittä sitten koskus ja hetken oltuaan vaiti sanoi vielä sitten ihan kahden kesken , muutama kuukausi sitten ollessani hiusten leikkauksessa (kulli kovana) sanoi että jos haluat tavata hiustenleikkausten maksuneuvotteluiden merkeissä niin niin tule illalla käymään heillä kotona Pekka (hänen miehensä ja kaverini) ol parin päivän työkeikalla ja lapset on hänen äitinsä luona muutaman päivän ,jumankauta sitä paemisen määrää ,olihan melkoinen panokone.

      • Anonyymi

        Sillälailla sitä on taas luettu isojen poikien lehtiä hehehehee


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe