Onko iktyonomiksi opiskelevia?Mitä pidätte opiskelusta? Oliko odotuksianne vastaavaa?Mitkä työnäkymät?Onko ne tunnit oikeesti 8-17.30 koulussa,vitsi mitä päiviä...
iktyonomit huomio
teknikkotyttö
4
700
Vastaukset
- miehekäs tutkintonimike
Valaise ensin, että mikä ihme on iktyonomi? Oletko itse keksinyt koko termin?
- akateeminen maakari
tarvinneeko enää sitten miettiä perinteisten akateemisten tittelien perään, kun noin hienoja ihan itse keksivät. Toisaalta, olisihan se helppo tulla "valmiiseen pöytään", maisterin arvostus kun on suuri. Ainakin niin kauan kun maisteriksi ei voi valmistua ammattikorkeakoulusta.
- Pliip
Ala mieluummin siksi legendaariseksi EU:n pyöriäistarkkailijaksi.
- teknikkotyttö
Valaisen iktyonomia on limnologian alempi tutkinto amk:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658