Olin 10 vuotta sitten tubettaja. Se oli kovin erilaista silloin. Alle satasen digipokarilla kuvattiin pätkä ja se ladattiin tubeen. Mitään editointia ei tarvinnut suorittaa. Aihekin sai olla mitä vain.
Nyt pitää olla huippuunsa viritetyt laitteet, kuten kallis kamera tai puhelin ja valot. Pitää laatia käsikirjoitus ja pitää harjoitella esiintymistä. Kohdeyleisö pitää olla tarkoin mietitty. Myös ulkonäkö on tärkeämpää kuin koskaan ennen. Ruma mies huippuvideolla ei pärjää nuorelle naiselle jonka videot on kuraa mutta tyttö on söpö.
Kilpailu on kovaa. Jos et pärjää heti niin lopeta.
Kannattaako enää aloittaa jos videot on sitä sun tätä mitä nyt haluaakin kuvata?
Kannattaako tubettamista enää aloittaa?
Anonyymi
2
438
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kannattaa kunhan vain löydät mistä tubetat :).. tube on esim täynnä feikki kummitus videoita ja "ghost hunting" kanavia jotka tienaa hyvin feikki hommalla, toinen ketkä tienaa hyvin on feikki restaurointi kanavat.. kännykkä ja tietotekniikka kanavia on liikaa..
- Anonyymi
Osaamiseen perustuva tubetus on ok! Nämä paskanjauhajat lopettakoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51926
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11873En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45798- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20527Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 49514
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429