Android 11-version mukana on alkanut tulla kaiken maailman ilmoituksia. Nyt tuli ilmoitus "Poista sälä. Arkistoi dokumenteista ja kuvakaappauksista otettuja kuvia".
millä oikeudella Google arvostelee minun kännykässäni olevia kuvia ja käskee niitä poistelemaan? Kai saan puhelimeni muistissa pitää mitä kuvia ikinä haluan?
Poista sälä
Anonyymi
2
2273
Vastaukset
- Anonyymi
Käsittääkseni se ei ole Googlen toiminne, eikä siis liity nimenomaan OS11:een.
Mutta jos se on Googlen nysväämä toiminne, niin uksoisin että oikeudet on mainittu niissä sopimusehdoissa joita et ole koskaan lukenut.
Jos niitä (Cleaner) käyttää, niin kannattaa olla huolellinen, ne voivat helposti aiheuttaa suurta harmia. Ilmoitusten ilmestymisen saa helposti kiellettyä. - Anonyymi
Ei mainoksia näyttää jo oleva törkeen paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225526
- 715198
- 974261
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733