löytyskö kahelle 15 vuotiaalle tytölle peliseuraa jostain jkl: n seudulta. haluttais alottaa ihan roolipelejen pelaamminen mut ei oo tarpeeks porukkaa.:( yhessä vois mennä myös larppaamaan.
peliseuraa?
3
421
Vastaukset
Jaa Jyväskylän suunnalta???
Oon tampereelt ja ihan helevetin kova nörtti.
Ja muuten minkälaista ''peli'' seuraa?- peliseuraa kaipaava
joo..sehän kivaa. kaiken voi käsittää kaksinaamasesti, mutta nyt ei ollut tarkoitus...
- Telepfenion
...joten pelaajia peliin varmasti löytyisi piankin jonkin verran. Jos kyse on kuitenkin pöytäropesta; D&D, WoD tms, se on vähän hankalampi koneen välityksellä, mutta mahdollista.
Ja tosiaan, mahdollisia larppeja kannattaa käydä kattelemassa larppikalenterista, ja junalla pääsee hyvin ympäri Suomea Pelin johdolta voi aina kysellä, josko peliin olisi tulossa omalla kyydillä samalta suunnalta pelaajia. Kimppakyydit ovat aina jees ja yleensä helpottaa perille löytämistäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564