Demiseksuaalisuudesta

Anonyymi

Haluaako joku kertoa demiseksuaalisuudesta? Voiko sellainen nainen esim olla intohimoinen ja kiihkeä sängyssä sopivan kumppanin kanssa...?

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa vaikealta persoonalta, näitä uniikkeja lumihiutaleita ja ikä alle 30v. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Nyt kun luin demiseksuaalisuuden käsitteen niin kuvastaa minua.
        "Demiseksuaalisuus on seksuallinen suuntautuminen, jossa seksuaalinen kiinnostus edellyttää kokonaisvaltaista tunnetasoa toista ihmistä kohtaan."

• Anonyymi

Aika ihmeellinen kysymys et voiko olla...
      🙃

• Anonyymi

Minusta ei ole ihmeellinen kysymys, koska kyseessä on aseksuaalisuuden alalaji. Voisi kysyä paremminkin, että oletko demiseksuaali ollenkaan, jos olet intohimoinen ja kiihkeä sängyssä.

Ylipäänsä nämä lokeroinnit ja tiukat määritelmät ovat minusta keinotekoisia ja turhia, koska kaikilla ihmisillä on oma seksuaalisuus, joka muuttuu ajan ja eri kumppaneiden myötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta ei ole ihmeellinen kysymys, koska kyseessä on aseksuaalisuuden alalaji. Voisi kysyä paremminkin, että oletko demiseksuaali ollenkaan, jos olet intohimoinen ja kiihkeä sängyssä.

Ylipäänsä nämä lokeroinnit ja tiukat määritelmät ovat minusta keinotekoisia ja turhia, koska kaikilla ihmisillä on oma seksuaalisuus, joka muuttuu ajan ja eri kumppaneiden myötä.

Demiseksuaali ei tunne seksuaalista halua ihmisiä kohtaan ilman osapuolten välistä vahvaa henkistä yhteyttä ja luottamusta. Tälläinen henkinen yhteys voi olla minkälainen tahansa ystävyydestä rakkauteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kyllä liity omalla kohdallani mitenkään aseksuaalisuuteen jos haluan yhteyden tunnetasolla toiseen ennenkuin seksiä harrastaisin. Käytännössä tämä tarkoittaa että olen ihastunut ja tunnen naisen jollekin tasolla ennenkuin seksiä harrastan.
        Omal kohdallani se onkin sit kiihkeää kun joku joskus mut saa syttymään. Mut tarkoittaa sitä etten syty jostain random baari illan tuttavavuudesta et samantien hyppäisin sänkyyn jos vain pari sanaa vaihdettu.

• "Voiko sellainen nainen esim olla intohimoinen ja kiihkeä sängyssä sopivan kumppanin kanssa...?"

-Voi. Mä olen demi tyyppiä ja nimenomaan luottamuksen ja tunteiden myötä syttyvä.

En halua ketään seksuaalisesti ensi näkemältä.

• Anonyymi

No kuule, sehän on ihan tavallista. Aika harva haluaa sänkyyn heti suoraan kenen kanssa tahansa, vaikka se on se käyttäytymismalli, josta eniten pidetään meteliä.

• Anonyymi kirjoitti:

No kuule, sehän on ihan tavallista. Aika harva haluaa sänkyyn heti suoraan kenen kanssa tahansa, vaikka se on se käyttäytymismalli, josta eniten pidetään meteliä.

Ei se ole käyttäytymismalli vaan siinä tosiaan pitää syntyä luottamissuhde ja tunteita. Googletteles demiseksuaalisuudesta tarkentavaa tietoa.

• Suatana kirjoitti:

Ei se ole käyttäytymismalli vaan siinä tosiaan pitää syntyä luottamissuhde ja tunteita. Googletteles demiseksuaalisuudesta tarkentavaa tietoa.

Ja minusta näyttää, että suuri osa ihmisistä syöksyy suinpäin sänkyyn vaikka baarista tms. eikä malta tutustua ihmiseen ensin rauhassa.

Mä voin haluta tutustua kuukausia ennen kun mitään halua herää mihinkään intiimiin. Edes suukkoon.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Ihanaa kun sä neuvot, mistä asioista mun täytyy ottaa selvää. Kiitos! Mun täytyy heti syöksyä Googleen. Kerro sitten, kun mä saan luvan käyttää muitakin hakukoneita.
        Haha, not. Sun seksuaalisuus/ aseksuaalisuus ei kiinnosta mua tipan vertaa. Ja demiseksuaalisuus on pelkästään sitä, että halutaan antaa hienommalta kuulostava nimi normaalille korkean moraalin käytökselle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kun sä neuvot, mistä asioista mun täytyy ottaa selvää. Kiitos! Mun täytyy heti syöksyä Googleen. Kerro sitten, kun mä saan luvan käyttää muitakin hakukoneita.
        Haha, not. Sun seksuaalisuus/ aseksuaalisuus ei kiinnosta mua tipan vertaa. Ja demiseksuaalisuus on pelkästään sitä, että halutaan antaa hienommalta kuulostava nimi normaalille korkean moraalin käytökselle.

No ettei ole vääriä luuloja, niin kannattaa tutustua paremmin aiheeseen. Mut sua ei vissiin kiinnosta, kun koet olevasi kaiken tietävä jo nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että kiihottumisella on mitään tekemistä moraalin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoitait noin aggressiivisesti? Mua ainakin kiinnostaa muiden kokemukset ja täällä saa niitä kertoa. Ihme uhooja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoitait noin aggressiivisesti? Mua ainakin kiinnostaa muiden kokemukset ja täällä saa niitä kertoa. Ihme uhooja.

Kaikkitietävyys ärsyttää puolin ja toisin. Muakin kiinnostaa keskustelu, ei niinkään jonkun muun määrittelemä lokerointi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkitietävyys ärsyttää puolin ja toisin. Muakin kiinnostaa keskustelu, ei niinkään jonkun muun määrittelemä lokerointi.

Ei tääl oo kukaan käyttäytäytynyt kaikkitietävästi. Ainoastaan kertonut omaa kokemustaan. Rauhoittuisit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3336
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1673
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1523
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      952
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      882
    Aihe