Toyota RAV4 Adventuren voimanlähteenä on aina neljännen sukupolven hybridivoimalinja, jossa AWD-i -n

Anonyymi

Toyota RAV4 Adventuren voimanlähteenä on aina neljännen sukupolven hybridivoimalinja, jossa AWD-i -nelivetojärjestelmä on vakiona. Voimalinja perustuu 2,5-litraiseen bensiinimoottoriin, jonka terminen hyötysuhde on maailman parhaimmistoa tuotantomoottorien keskuudessa. Järjestelmän suurin kokonaisteho on 222 hevosvoimaa - riittävästi kyyditsemään vaikkapa suurinta sallittua jarrullisen perävaunun massaa (1 650 kg).

51

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vain pysy tiellä jos on mutkia ja tuo "neliveto" on todettu oikeasti leluksi jonka matka tyssää jos yksikin rengas sutii tyhjää.
      Vai idiootti ostaa tuon hintaisen onnettoman Toyotan kun parempaa saa halvemmalla.

    • Anonyymi

      Juu kaikkea se veli venäläinen valmistaa ja tänne rahdataan, kun muille ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Toyota on maailman myydyin automerkki, joten kelpaa kaikkialla. Toyotat suunnitellaan Japanissa. Vänäjällä tehtyjä autoja ei tuoda Suomeen kuin Skoda merkkisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on maailman myydyin automerkki, joten kelpaa kaikkialla. Toyotat suunnitellaan Japanissa. Vänäjällä tehtyjä autoja ei tuoda Suomeen kuin Skoda merkkisinä.

        Ja valheella onneen, hyvä Tero.


    • Anonyymi

      Upea auto joka äyttää kuinka citymaasturi tehdään. Toyota keksi ekana citymaasturin, bai to vei.

      • Anonyymi

        Hihii, omapoika jaksaa nolata Toyotan omistajia ahkerasti.


    • Anonyymi

      Bensiinillä ladattu sähkö ei ole järjellistä energiaa .

      • Anonyymi

        On se parempi kuin pelkkä bensiini ilman hybriditekniikkaa.

        Jo VW passa farkku pienellä bensaturbolla via kaupungissa melkein 3L enemmän satasella kuin korkea ja painava RAV4. Maantielläkin RAV4 menee pienemmällä kuin Passat. (TM 1/20)

        Joten aika hyvin tuo RAV4 hybriditekniikka toimii.

        Jos olet huolissasi päästöistä niin olet jo varmaan ostanut sähköauton. Millaisen ostit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se parempi kuin pelkkä bensiini ilman hybriditekniikkaa.

        Jo VW passa farkku pienellä bensaturbolla via kaupungissa melkein 3L enemmän satasella kuin korkea ja painava RAV4. Maantielläkin RAV4 menee pienemmällä kuin Passat. (TM 1/20)

        Joten aika hyvin tuo RAV4 hybriditekniikka toimii.

        Jos olet huolissasi päästöistä niin olet jo varmaan ostanut sähköauton. Millaisen ostit?

        Audi on paras sähköauto?
        Ainakin vetokyky 200Kg parempi kuin Tojolla.
        Lisäksi laatutaso kaikessa parempi kuin Tojossa.
        Audi Q4 e-tron RANGE- JA LATAUSTESTI - Sine's Car VLOG #101
        https://youtu.be/zW3K6uGppbA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se parempi kuin pelkkä bensiini ilman hybriditekniikkaa.

        Jo VW passa farkku pienellä bensaturbolla via kaupungissa melkein 3L enemmän satasella kuin korkea ja painava RAV4. Maantielläkin RAV4 menee pienemmällä kuin Passat. (TM 1/20)

        Joten aika hyvin tuo RAV4 hybriditekniikka toimii.

        Jos olet huolissasi päästöistä niin olet jo varmaan ostanut sähköauton. Millaisen ostit?

        Tänään näin kun uusi valkomusta Ravi eteni varmaan täysillä ja perässä uudehko musta C-Mersu. Ravi johti menoa, katosivat Ikaalisten tienoilla aika nopeasti horisonttiin. Kulkee se ja kuluttaa silti nuukasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään näin kun uusi valkomusta Ravi eteni varmaan täysillä ja perässä uudehko musta C-Mersu. Ravi johti menoa, katosivat Ikaalisten tienoilla aika nopeasti horisonttiin. Kulkee se ja kuluttaa silti nuukasti.

        Meinaat et Ravistin on uusi Bemukuskien auto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat et Ravistin on uusi Bemukuskien auto?

        Jos Tero olisi jenkki, Tero kannattaisi Trumppia. Kummatkin on patologisia valehtelijoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se parempi kuin pelkkä bensiini ilman hybriditekniikkaa.

        Jo VW passa farkku pienellä bensaturbolla via kaupungissa melkein 3L enemmän satasella kuin korkea ja painava RAV4. Maantielläkin RAV4 menee pienemmällä kuin Passat. (TM 1/20)

        Joten aika hyvin tuo RAV4 hybriditekniikka toimii.

        Jos olet huolissasi päästöistä niin olet jo varmaan ostanut sähköauton. Millaisen ostit?

        Kun valitsee sopivat verrokit, niin saa Toyotan omapoikakin iloisen mielen, hölmöhän sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun valitsee sopivat verrokit, niin saa Toyotan omapoikakin iloisen mielen, hölmöhän sinä olet.

        Mielisairaus taitaa olla Tojo-Terolle tuttu asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Audi on paras sähköauto?
        Ainakin vetokyky 200Kg parempi kuin Tojolla.
        Lisäksi laatutaso kaikessa parempi kuin Tojossa.
        Audi Q4 e-tron RANGE- JA LATAUSTESTI - Sine's Car VLOG #101
        https://youtu.be/zW3K6uGppbA

        Onko sinulla tuo Audi?

        En oikein ymmärrä tuota "xyz on paras... " ajattelua. Mikään ei ole paras. Ne on kaikki erilaisia ja paremmuus riippuu täysin siitä millä kriteereillä paremmuutta arvioidaan.

        Mikä on paras sähköauto mihin sinulla on varaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään näin kun uusi valkomusta Ravi eteni varmaan täysillä ja perässä uudehko musta C-Mersu. Ravi johti menoa, katosivat Ikaalisten tienoilla aika nopeasti horisonttiin. Kulkee se ja kuluttaa silti nuukasti.

        C-Mersu varmaan odotti paikkaa missä ohittaa tuollainen Tojottimen kyhäelmä. Eihän ravistin kulje kuin 180 kun pienikoneisinkin C-Mersu kulkee pitkälti yli 200.


    • Anonyymi

      Mitenkähän Toyota mitannut hevosensa? Varmaankin laskettu teoreettisesti mikä voisi olla mahdollista. Jos viereen laitetaan mikä tahansa muu parisataa heppainen niin kaikki pieksävät suoritusarvoissa tuon vaikka ei olisi vääntävää sähkömoottoria apuna.

      • Anonyymi

        Olet ihan oikeassa. Ollut 406 v6, 2,0 tfsi ja 250cdi. Kaikissa noissa paperilla vähemmän heppoja paperilla mutta pesevät kuitenkin Toyotan tehomyllyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa. Ollut 406 v6, 2,0 tfsi ja 250cdi. Kaikissa noissa paperilla vähemmän heppoja paperilla mutta pesevät kuitenkin Toyotan tehomyllyn.

        Kyllähän kaikki nuo Toyotan pesevät koska koneet myös vääntävät. Toyotan suuri ongelma on heikko vääntö. Menee kyllä pienellä mutta homma tehotonta. Sitten kun joudutaan ottamaan tehoja ulos niin sen saa vain kapealla alueella jolloin ajaminen ei ole miellyttävää ja kulutus kasvaa silloin ihan eri sfääreihin.


    • Anonyymi

      Toyota RAV4 hakkaa kevyesti kilpailijansa.

      • Anonyymi

        Kummasti ammattilaisten vertailuissa on taas siellä hännillä. Ei Toyota opi koskaan tekemään auto ihmisille jotka haluavat mukavuutta ja kivaa ajettavaa autoa.
        Huojuu, meluaa ja ruostuu, siinä Toyota pääpiirteissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti ammattilaisten vertailuissa on taas siellä hännillä. Ei Toyota opi koskaan tekemään auto ihmisille jotka haluavat mukavuutta ja kivaa ajettavaa autoa.
        Huojuu, meluaa ja ruostuu, siinä Toyota pääpiirteissään.

        Yhyy, menikö Toyota ohi kun raivostuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhyy, menikö Toyota ohi kun raivostuttaa?

        Ei ole muuten montaa kertaa Toyota liienteessä ohi mennyt. Tekniikassa ja mukavuudessa aina jäljessä verrokkejaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti ammattilaisten vertailuissa on taas siellä hännillä. Ei Toyota opi koskaan tekemään auto ihmisille jotka haluavat mukavuutta ja kivaa ajettavaa autoa.
        Huojuu, meluaa ja ruostuu, siinä Toyota pääpiirteissään.

        TM 1/20 Passat ja RAV4 sai saman arvosanan melusta.


    • Anonyymi

      Miksiköhän Kankkusen ajokoulussa Lapissa ajetaan Volkkareilla, eikä Toyotalla? Koska Kankkunen ei ymmärrä autoista mitään😄😄!

      • Anonyymi

        Siellä opetellaan ajamaan ja auton pitää olla mahdollisimman vaikeasti hallittava. Auto ei saa olla myöskään liian tehokas jotta pysyy hyppysissä. Eli jos hallitsee karsean heikkotehoisen Toyotan niin helppoa ajaa sitten tehokkaamilla hallittavilla vehkeillä.


      • Anonyymi

        Kankkunen ei ole ruudinkeksijä ja VW saanut parhaan diilin rahallisesti. Toyota RAV4 plugri 300 hv olisi Kankkuselle sopiva vehje ajokouluun. VW suoltaa paskaa aina.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Neljäs sukupolvi" käytännössä sama kuin ensimmäinen. Valtavaa kehitystä vain 20 vuodessa ! Ja vielä lisää, valaistut ovikytkimet vakiovarusteeksi ! Tojo maksaa 65 000 € ja noi valaistut kytkimet on olleet lisävaruste ! Vain Tojolla osataan !

      • Anonyymi

        Tyhmä, tyhmempi, Tojon ostaja!


      • Anonyymi

        Olisivat käyttäneet tuonkin ajan kehityksestä ihan perusasioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä, tyhmempi, Tojon ostaja!

        Naapurin autokorjaamon omistaja kertoo tojotsn tekniikan ja kestävyyden olevan edellä muita samanhintaisia rutkasti.

        En tiedä itse mutta kolmas jossa ei vikassss


    • Anonyymi

      Toyotan heikkoudet ovat itse asiassa sen vahvuudet. Onnettomat ajo-ominaisuudet opettavat kuskia hallitsemaan aasialaisia kulkuneuvoja, kuten aasivaljakoita ja muita edistyksellisiä koirankuonolaisten menopelejä.

      • Anonyymi

        No ainakin Corolla 2L farkku sai TM:ssä maantie- ja kaupunkiajosta molemmista kympin. Samassa testissä Occu jäi arvosanan verran kaupunkiajossa. Muut vertailun autoista oli sitten noita kahta huonompia.

        En pitäsi kovin hunona autoa mikä saa ajo-ominaisuuksista täyden kympin.


    • Anonyymi

      Neljä päivää ja oireilu on kovaa. Syyskuun myynnit loppuviikosta.

    • Anonyymi

      Paljon saa Toyota parantaa tai laskea hintaa ja reilusti jotta olisi varteenotettava vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Varteenotettava vaihtoehto kenelle?

        Passat ja RAV4 maksaa saman verran. Maksukyvyttömälle molemmat on kalliita.

        Kertokaapa nyt millaisilla autoilla te ajatte (malli ja vuosimalli).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varteenotettava vaihtoehto kenelle?

        Passat ja RAV4 maksaa saman verran. Maksukyvyttömälle molemmat on kalliita.

        Kertokaapa nyt millaisilla autoilla te ajatte (malli ja vuosimalli).

        Toyota Corolla Wagon 1,6 vm. 1998.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varteenotettava vaihtoehto kenelle?

        Passat ja RAV4 maksaa saman verran. Maksukyvyttömälle molemmat on kalliita.

        Kertokaapa nyt millaisilla autoilla te ajatte (malli ja vuosimalli).

        Eivät nämä kehtaa kertoa, häpeilevät kuten pientä esineettään esivaatteensa alla. Sorry Waltari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varteenotettava vaihtoehto kenelle?

        Passat ja RAV4 maksaa saman verran. Maksukyvyttömälle molemmat on kalliita.

        Kertokaapa nyt millaisilla autoilla te ajatte (malli ja vuosimalli).

        Eihän nuo ole verrokkeja, toinen on sedan ja toinen SUV.
        VW:llä on suveja: Tiquan tai Touareg ja tietenkin vuoden autoksi maailmassa valittu ID.4.


    • Anonyymi

      Näin eilen Seurahuoneen kulmalla Toyotan, pikkupojat fillareillaan huusivat :Kattokaa, Toyota!

      • Anonyymi

        Pikkupojatkin tietävät mikä auto kestää eniten kovaa käyttöä eli Toyota.


      • Anonyymi

        Nauroivat ilmeisesti kippurassa ja näyttivät keskaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupojatkin tietävät mikä auto kestää eniten kovaa käyttöä eli Toyota.

        Mistä pikkupojat mitään tietää autoista, sen mitä iskä ja vaari on toitottanut korkeintaan. Olet hauska tänäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupojatkin tietävät mikä auto kestää eniten kovaa käyttöä eli Toyota.

        Alasinkin kestää kovaa käyttöä ja omaa samat ajo-ominaisuudet kuten Toyota.


    • Anonyymi

      Uusi Adventure-malli saadaan Suomeen uudeksi varustetasoksi, upea Urban Khaki-värisenä. Myös muut RAV4:t saavat ensi vuodelle faceliftin jossa erinäköinen keua, perä ja sisustassa muutoksia, uusi multimedialaitteisto. Matkustajan penkin sähkösäädöt tulee vakiona, samoin kuskin penkin sähkösäädöt.

      • Anonyymi

        Joko siihen saisi myös nelivedon, äänieristyksen, kunnon penkin, asiallisen vaihteiston sekä moottorin?


    • Anonyymi

      Älä unohda valaistuja ovikytkimiä 😁

    • Anonyymi

      27.9 ja kohta tulee myyntilukemat. Sen kyllä jo huomaa kuinka kilpailijat tepisee tuskissaan.

    • Anonyymi

      Harmittaa kun Rav4 Adventure-mallia ei löydä vähän käytettynä ns. suomi-autona, vain pari ruotsintuontia tarjolla. Adventuren keula on paremman näköinen kuin muissa Rav4-malleissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies kateissa Lapualla

      Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      65
      4040
    2. Olenko joka hetki

      Ajatuksissasi?
      Ikävä
      51
      2790
    3. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

      Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      16
      2143
    4. Jos me voitais puhua

      Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      14
      1977
    5. Onko kaivattusi perään

      Moni muukin?
      Ikävä
      99
      1963
    6. Joo nyt mä sen tajuan

      Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      84
      1639
    7. Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen

      Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?
      Maailman menoa
      359
      1503
    8. Olen aina vain

      Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      51
      1430
    9. Olipa ihana rakas

      ❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1426
    10. Nainen jos pitää sanoa

      Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
      Ikävä
      58
      1197
    Aihe