Ultimaattinen horo?

Anonyymi

Mitä tarkoittaa "Último hora!" Jotain poikkeuksellisen taitavaa itsensä kaupittelijaa?

Epsanjaa se kait on.

23

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se tarkoittaa ultimaattista huoraamista miesten kesken Inglesissä. Siellä kaikki panee kaikkia ja vielä uudestaankin. Ihana paikka siis.

    • Ultimo/ultima on viimeinen ja hora on tunti. Espanjan opiskelu kyllä kannattaisi. On myös edullinen tapa matkustaa. 8 viikkoa Málagassa hiukan alle 2k€ sisältäen 4 tuntia opetusta päivässä ja asumisen kimppakämpässä.

      • Anonyymi

        Kun hora päättyy aahan, niin se ilmeisesti feminiini. Miksi sitä ennen on sitten ultimo, jos kerran vaihtoehtona on myös ultima?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun hora päättyy aahan, niin se ilmeisesti feminiini. Miksi sitä ennen on sitten ultimo, jos kerran vaihtoehtona on myös ultima?

        Translate.google.com sanoo että último hora on viimeinen tunti ja última hora viimeinen hetki. Hora tarkoittaa myöskin hetkeä.


      • Anonyymi

        Miksei samantien Boliviaan. Siellä palkat lähtee satasesta per kk, saattaa saada menopaluu-matkat, puolen vuoden asumiset ja kodinhoitaja /espanjanopettajan samaan rahaan. Ja ruuat.

        Saattaa olla että vaimo / mieskin löytyy loppuiäksi siltä reissulta, kun opettelet ensin kielen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei samantien Boliviaan. Siellä palkat lähtee satasesta per kk, saattaa saada menopaluu-matkat, puolen vuoden asumiset ja kodinhoitaja /espanjanopettajan samaan rahaan. Ja ruuat.

        Saattaa olla että vaimo / mieskin löytyy loppuiäksi siltä reissulta, kun opettelet ensin kielen.

        Juu. Ihan satasella ei opettajaa kyllä saa. Itse kyllä harkitsen kielimatkailua eläkkeellä mutta nyt on vain 2 kk lomaa ja lähden Málagaan kun viihdyn siellä hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei samantien Boliviaan. Siellä palkat lähtee satasesta per kk, saattaa saada menopaluu-matkat, puolen vuoden asumiset ja kodinhoitaja /espanjanopettajan samaan rahaan. Ja ruuat.

        Saattaa olla että vaimo / mieskin löytyy loppuiäksi siltä reissulta, kun opettelet ensin kielen.

        Oli Boliviassa koulu ja majoitus aika lailla samoissa hinnoissa kuin Málagassa. Aika yllättävää.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Oli Boliviassa koulu ja majoitus aika lailla samoissa hinnoissa kuin Málagassa. Aika yllättävää.

        Ketä kiinnostaa. Oletko eläke papan uusi multinikki. Niitähän sulla on täällä satoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa. Oletko eläke papan uusi multinikki. Niitähän sulla on täällä satoja.

        ? Oletko varma ettei sinulla ole paranoidista skitsofreniaa?


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        ? Oletko varma ettei sinulla ole paranoidista skitsofreniaa?

        Paljastit itsesi eläke pappa. Ilkeilysi on ollut jo vuosia kaikkien tiedossa täällä. Pysyisit pappa pois. Sua ei kaipaa täällä kukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljastit itsesi eläke pappa. Ilkeilysi on ollut jo vuosia kaikkien tiedossa täällä. Pysyisit pappa pois. Sua ei kaipaa täällä kukaan.

        Pienenä vihjeenä kun on rekisteröity nimimerkki niin voit tarkistaa mitä sillä on kirjoitettu. En ole vielä eläkkeellä eikä minusta tule koskaan eläkepappaa


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Pienenä vihjeenä kun on rekisteröity nimimerkki niin voit tarkistaa mitä sillä on kirjoitettu. En ole vielä eläkkeellä eikä minusta tule koskaan eläkepappaa

        Selittelyä. Eläkepapalla on ollut kymmeniä rekisteröityjä nimi merkkejä täällä. Ei mitään uutta. Samoin antiikilla. Molemmat sinä mukaan lukien pilaatte nämä palstat haukkumalla muita kirjoittajia. Joten älä pappa lässytystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selittelyä. Eläkepapalla on ollut kymmeniä rekisteröityjä nimi merkkejä täällä. Ei mitään uutta. Samoin antiikilla. Molemmat sinä mukaan lukien pilaatte nämä palstat haukkumalla muita kirjoittajia. Joten älä pappa lässytystä.

        Eli siis eläkepappa kirjoittaa myls aktiivisesti diabetes- ja painonhallintapalstoilla kuten minä?

        Voisitko pistää listaa näistä rekisteröidyistä nimimerkeistö joilla muka kirjoitan niin voisin analysoida onko kyseessä sama ihminen? Enemmän epäilen kyllä vainoharhaisuutta.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Eli siis eläkepappa kirjoittaa myls aktiivisesti diabetes- ja painonhallintapalstoilla kuten minä?

        Voisitko pistää listaa näistä rekisteröidyistä nimimerkeistö joilla muka kirjoitan niin voisin analysoida onko kyseessä sama ihminen? Enemmän epäilen kyllä vainoharhaisuutta.

        Papalla on ollut panon hallinta ongelmia ja sitä myötä myös diapeetekseen liittyviä ongelmia. Lihava kun ei homona oikein pärjää niillä markkinoilla. Siksi olen nyt varma että olet eläke pappa turhista selittelyistä huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Papalla on ollut panon hallinta ongelmia ja sitä myötä myös diapeetekseen liittyviä ongelmia. Lihava kun ei homona oikein pärjää niillä markkinoilla. Siksi olen nyt varma että olet eläke pappa turhista selittelyistä huolimatta.

        Panoa on vaikea hallita, jos on kikkelihalvaus, mikä on yleistä ylipainoisilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Papalla on ollut panon hallinta ongelmia ja sitä myötä myös diapeetekseen liittyviä ongelmia. Lihava kun ei homona oikein pärjää niillä markkinoilla. Siksi olen nyt varma että olet eläke pappa turhista selittelyistä huolimatta.

        Eli ei siis listaa noista rekisteröidyistä nimimimerkeistä? Vihaat ilmeisesti tuota eläkeläispappaa mutra miksi?


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Eli ei siis listaa noista rekisteröidyistä nimimimerkeistä? Vihaat ilmeisesti tuota eläkeläispappaa mutra miksi?

        Et sitten eläke pappa osaa edes kirjoittaa. Samat virheet sinulla jatkuvasti. Mutta esillä pitää pysyä vaikka menisi maine. Toki sinulla se on mennyt jo kauan sitten. Kiitos vuosien trollauksen täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten eläke pappa osaa edes kirjoittaa. Samat virheet sinulla jatkuvasti. Mutta esillä pitää pysyä vaikka menisi maine. Toki sinulla se on mennyt jo kauan sitten. Kiitos vuosien trollauksen täällä.

        Kirjoitatko itsellesi?? Aika erikoista!


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Juu. Ihan satasella ei opettajaa kyllä saa. Itse kyllä harkitsen kielimatkailua eläkkeellä mutta nyt on vain 2 kk lomaa ja lähden Málagaan kun viihdyn siellä hyvin.

        Joo ei toki "virallista" kielenopettajaa satasella palkkaa.

        Ja enemmän kokemuspuolelle tuollainen matka menisi, ei boliviaan voi tuosta vain paukata pikkubudjetilla että en osaa kieltä, vuokraanpa halvan asunnon ja kodinhoitaja löytyy kans joka osaa englantia tai suomea , sormia napsauttamalla pikkurahalla.

        Mutta boliviassa itse kuukauden aikoinaan olin (noin 10v sitten) ja sanon, jos sulla on 2000 euroa ja ostat halvat liput e-amerikkaan, jos saisit ne 500 euroon (en tiedä onnistuuko nykyisin) ja 1500 euroa jäisi niin sillä kyllä pärjää jo tosi pitkän pätkän. kun ei vaadi liikoja, unohtaa turhat hienoudet ja tasokkaat ravintolat.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Oli Boliviassa koulu ja majoitus aika lailla samoissa hinnoissa kuin Málagassa. Aika yllättävää.

        Nin siis e-amerikassa tuppaa olemaan joka puhelintolpassa ja sähkökaapissa ilmoituksia että opetan espanjaa ota yhteyttä, soita. ja vaihtoehtoja on vaikka miten paljon.

        jos asut vaikka hostellissa niin se opettaja voi tulla sinne sua opettamaan sillon kun kummallekkin sopii. ja sen verran kun kiinnostaa kerralla opiskella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei toki "virallista" kielenopettajaa satasella palkkaa.

        Ja enemmän kokemuspuolelle tuollainen matka menisi, ei boliviaan voi tuosta vain paukata pikkubudjetilla että en osaa kieltä, vuokraanpa halvan asunnon ja kodinhoitaja löytyy kans joka osaa englantia tai suomea , sormia napsauttamalla pikkurahalla.

        Mutta boliviassa itse kuukauden aikoinaan olin (noin 10v sitten) ja sanon, jos sulla on 2000 euroa ja ostat halvat liput e-amerikkaan, jos saisit ne 500 euroon (en tiedä onnistuuko nykyisin) ja 1500 euroa jäisi niin sillä kyllä pärjää jo tosi pitkän pätkän. kun ei vaadi liikoja, unohtaa turhat hienoudet ja tasokkaat ravintolat.

        Nettiopetusta saa hintaan 10 € per tunti. Ihan harkinnan arvoista. Opettajat ovat monesti yliopisto-opiskelijoita.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Nettiopetusta saa hintaan 10 € per tunti. Ihan harkinnan arvoista. Opettajat ovat monesti yliopisto-opiskelijoita.

        Miten tuo liittyy inglesin suomiyheisön vähemmistön elämään. Ei mitenkään joten lopeta eläke pappa trollaus palstalla.


    • Anonyymi

      "Ultima parada", tokaisi bussikuski kerran minulle Fuengirolassa, kun olin menossa paikallisbussilla bongaamaan Torreblancan härkää. Vieraassa ympäristössä missasin oikean pysäkin ja parin pysäkin päästä bussi tyhjeni muista matkustajista. Kun en heti huomannut seurata muiden esimerkkiä, kuski ilmoitti olevamme viimeisellä pysäkillä. Sitten vaan ulos bussista ja kävellen takaisin Torreblancaan ja ylös härkäkukkulalle. Tuosta asti olen muistanut, mitä ultima tarkoittaa. Härkäkin oli näkemisen ja kuvaamisen arvoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe