Pto Cruzin kuulumisia

Anonyymi

Kukaan jo käynyt? Onko talvenviettäjiä lähtenyt paikalle, tai lähdössä?
Miten kaupat ja liikkeet pärjänneet? Entä Martianezin ostoskeskus.
Ovatko vuokrat halventuneet?
Miten suomalaispaikat?
Onko venepakolaisia rantautunut tai näkynyt paikalla?
Olisi kiva keskustella ja kuula asioista, nyt kun matkailu on taas avautumassa.
Kiitos asiallisista vastauksista.

29

955

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa. Kysy jotain Inglesin parhaasta ruoka ravintolasta. Et kysynyt mutta se on kolmen misselin tähden karhu.

      • Anonyymi

        Kupari pannu baari on niin last season. Vähän kuin mummot Inglesissä. Ei mitään iloa kelleen. Siksi karhu tuo ruoka ravintoloista paras ja jaloin kautta aikain.


    • Anonyymi

      Onko ketään homoja tulossa talvella Inglesiin.

    • Anonyymi

      Onkos ketään joka on nyt paikalla Inglesissä? Mikä meininki? Onko maskeja enää pakko käyttää missään?

    • Anonyymi

      Inglesissä on meno rauhoittunut koronan suhteen. Monia yrityksiä on lopettanut kun asiakkaita ei ole ollut. Lomalaisia on kuulemma jo paljon paikalla, mutta lisää odottavat pian saapuvaksi. Itse olen lähdössä Inglesin vehreään paratiisiin joulukuussa.

    • Anonyymi

      Ei Inglesin juttuja tähän viestiketjuun.
      Kiitos!

      • Anonyymi

        Mutta tämä on Gran Canarian palsta. Vain Granin juttuja tälle palstalle. Muiden saarten jutut Yleistä Espanjasta sivuille!


      • Anonyymi

        "Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta".

        Siksi Ingles pysyy otsikoissa. Muita homoi lähdössä Yumboon tänä iltana?


    • Anonyymi

      Hei! Kaikki kaupat ovat auki normaalisti.
      Vuokria ei ole alennettu yhtään, melkein päinvastoin. Maski pitää olla ulkoillessa näkyvillä, mutta ei tarvitse olla naamalla kuin sisätiloissa. Eli melko hyvä tilanne Puertossa. Paitsi että juuri nyt jännitetään Palman tulivuorta ja mitä siitä seuraa?

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta!Tiedätkö onko mitään muuta palstaa, joissa voisi jutella Puerton asioita niin kuin ennen muinoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta!Tiedätkö onko mitään muuta palstaa, joissa voisi jutella Puerton asioita niin kuin ennen muinoin.

        Olen kirjoittanut "Vauva av" palstalle. Siellä ei siedetä tällaista älyttömyyttä.
        Voi tehdä oman aloituksen. Nyt on menossa mm. Palman tulivuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kirjoittanut "Vauva av" palstalle. Siellä ei siedetä tällaista älyttömyyttä.
        Voi tehdä oman aloituksen. Nyt on menossa mm. Palman tulivuori.

        Vauva palsta onkin sinulle sopiva palsta. Pysy siellä vaan. Tää palsta on kanarian saarien miesten ruoka ravintola palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauva palsta onkin sinulle sopiva palsta. Pysy siellä vaan. Tää palsta on kanarian saarien miesten ruoka ravintola palsta.

        Sen onkin tosiaan minulle sopiva palsta. Naisten parissa tunnen olevani vähän kuin omieni joukossa. En minä nuori poika täällä oikeiden miesten palstalla oikein ole kotonani. Menen jatkamaan sinne. Voi tehdä oman aloituksen. Nyt on menossa mm. Palman tulivuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen onkin tosiaan minulle sopiva palsta. Naisten parissa tunnen olevani vähän kuin omieni joukossa. En minä nuori poika täällä oikeiden miesten palstalla oikein ole kotonani. Menen jatkamaan sinne. Voi tehdä oman aloituksen. Nyt on menossa mm. Palman tulivuori.

        Siellä voit naisten kanssa keskustella vaikka vaippojen vaihtamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä voit naisten kanssa keskustella vaikka vaippojen vaihtamisesta.

        Vaihdan mieluummin mielipiteitä käsilaukuista. Olen mies joka tykkää käsilaukuista ja naisten asusteista. Tulkaa sinne muutkin keskustelemaan naisten kanssa. Nyt on menossa mm. Palman tulivuori, Sannan uusi käsilaukku ja eri merkkiset päivävoiteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdan mieluummin mielipiteitä käsilaukuista. Olen mies joka tykkää käsilaukuista ja naisten asusteista. Tulkaa sinne muutkin keskustelemaan naisten kanssa. Nyt on menossa mm. Palman tulivuori, Sannan uusi käsilaukku ja eri merkkiset päivävoiteet.

        Mies minun makuun. Tule inglesiin niin vaihdetaan ajatuksia ja vähän muutakin. Olen kulkenut hameessa täällä jo pitkään ja haluaisin tutustua kaltaiseksi visionääriin. Minkälaisia hameita käytät. Oma suosikkini on skotti ruudullinen vekkuli hame joka juuri ja juuri peittää strategiset paikat. Silti varttuneesta iästä huolimatta nuoret miehet kuolaavat perääni ja seuraa löytyy helposti. Kaksi miestä hameessa voisi olla näyttävä juttu. Ota yhteyttä jos tulet inglesiin. Minut tuntevat täällä kaikki Kerttu setänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies minun makuun. Tule inglesiin niin vaihdetaan ajatuksia ja vähän muutakin. Olen kulkenut hameessa täällä jo pitkään ja haluaisin tutustua kaltaiseksi visionääriin. Minkälaisia hameita käytät. Oma suosikkini on skotti ruudullinen vekkuli hame joka juuri ja juuri peittää strategiset paikat. Silti varttuneesta iästä huolimatta nuoret miehet kuolaavat perääni ja seuraa löytyy helposti. Kaksi miestä hameessa voisi olla näyttävä juttu. Ota yhteyttä jos tulet inglesiin. Minut tuntevat täällä kaikki Kerttu setänä.

        Asiaa. Lisää tällaista todellista elämää inglesissä. Tästä mä tykkään kovasti ja kovana.


      • Anonyymi

        Maski on oltava naamalla ulkonakin ellei pysty pitämään 2m turvaväliä. Sakot rapsahtaa helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kirjoittanut "Vauva av" palstalle. Siellä ei siedetä tällaista älyttömyyttä.
        Voi tehdä oman aloituksen. Nyt on menossa mm. Palman tulivuori.

        Ihan kun lauma hulluja olis päässy irti täällä.huoh


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      La bamba on ikävä kyllä lopettanut, ja mää meen kyllä Puerto se laa Cruziin kun mulla ei oo talikkoo joka seisoo paskassa niin sinne kuparipannun seudulle ei kannata lähtee

      • Anonyymi

        Minä taas käyn rukoilemassa Karhussa että tyhmyys saataisiin kitkettyä pois tältä palstalta. Lisäksi toivon tuuli pukujen jäävän kotiin Koronan jälkeen jotta dynaamiset ja varakkaat nuoret miehet voisivat täyttää kaikki kanarian saaret lievittääkseen homo seksuaali suuden suurta ilo sanomaa. Tätä minä toivon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas käyn rukoilemassa Karhussa että tyhmyys saataisiin kitkettyä pois tältä palstalta. Lisäksi toivon tuuli pukujen jäävän kotiin Koronan jälkeen jotta dynaamiset ja varakkaat nuoret miehet voisivat täyttää kaikki kanarian saaret lievittääkseen homo seksuaali suuden suurta ilo sanomaa. Tätä minä toivon.

        Mene vain Karhuun. Se ei ole ollut avoinna pitkään aikaan 😝


      • Anonyymi

        La Bamba oli ikävä kellaribaari.


    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe