Eka kertani

~§~

Olin 15 kun tutustuin Elina-nimiseen tyttöön jonka kanssa ystävystyin tosi hyvin. Mä muistan kun ekan kerran menin niille ja ensimmäisenä mun katse kiinnitty mun ikäseen jätkään, Elinan broidiin, joka katto mua heti "ensikättellyssä" jotenkin salaperäsesti ja se sai mun jalat alta. Noh, aina kun Elina oli suihkussa tai teki jotain, esim. siivos, mä menin Eeron huoneeseen ja me juteltii, naurettiin ja joskus istuttii vaa vierekkäin hiljaa.

Yks kerta Elinan oli pakko mennä sen jätkälle yöks sillon kun mä jouduin olla niillä viikon koska mun mutsi ja faija oli lähtenyt lomailemaan. Tietysti ekana mä menin Eeron huoneeseen ja juteltiin ihan tavallisia. Yhtäkkiä Eero kietas käden mun ympärille ja kääns mun kasvot sen kasvoja päin. Eero suuteli mua pitkään ja himokkaasti. Mun oli pakko vastata sen suudelmiin koska se sai mut heti ihan kuumaks mikä oli mulle ensimmäinen kerta. Eero suuteli mua kaulasta ja avas mun paidan nappeja suudellen samal niiden alt paljastuvaa ihoo kiihkeenä. Eero asetti mut maakaamaan sen sängylle ja riisui mun rintsikat pois, hiero hellästi mun rintoja ja näykki niitä varovasti ettei muhun vaan sattus. Eero tuli puoliks makaamaan mun päälle ja mä väsäilin samalla eeron vyötä auki. Kun olin saanut eeron vyön auki, työnsin käden sen kuumalle ja kovalle kalulle ja liikuttelin kättä edestakas sen munalla. Menin alemmas samalla suudellen eeroa vatsalta. Riisuin eeron housut ja boxerit pois ja otin sen kalun suuhun. Samalla kun otin Eerolta suihin hieroin käsilläni hänen alavatsaa käyden niin kuumana etten sanoin olis voinut kuvata sitä tunnetta. Kun olin tarpeeks imenyt eeroa, eero veti mut sen päälleen ja suuteli mua, imi mun kaulaa ja avasi mun farkut, suuteli pilluani stringieni läpi monta kertaa ja sitten vasta riisui nekin pois. Eero kosketteli mun klittaa hellästi ja laittoi etusormen ja keskisormen yhteen, vei ne mun aukolle, ja työns se varovasti mun sisälle. Se liikutteli niit edestakas mun sisällä ja suljin silmät nautinnosta. Eero lopetti sormettamisen ja vei päänsä haaraväliini, suuteli sisäreittäni kieli mukana ja sitten kosteaa pilluani himokkaana. Eero tuli takas päälleni, liikutteli kättään säärtä pitkin reidelleni, nuoleskeli huuliani ja otti nopeasti yöpöydän laatikosta kortsun ja asetti sen kivikovalle kalulleen. Sitten Eero alkoi pikkuhiljaa asettamaan munaansa sisälleni niin, ettei minuun olisi sattunut. Hän työnsi sitä hitaasti aina vain syvemmälle ja syvemmälle kunnes hän rupesi tekemään edes-takas liikettä samalla suudellen kaulaani ja huuliani. Aluksi se teki kipeää mutta koska eero selvästi osasi olla hellä niin aloin nauttia. Eero koukisti toisen jalkani ja nai minua lisää. huone täyttyi pienestä ähkinnästä ja eero nappasi minut yhtäkkiä tiukasti syliinsä. Menin istumaan hänen syliinsä niin, että meidän kasvot kohtasivat toisensa ja samalla kun rakastelimme sylikkäin niin katsoimme toisiamme syvälle silmiin ja saatoin selvästi nähdä hänen silmistään kuinka hän nautti. Yhtäkkiä tunsin kuumien aaltojen kulkevan ympäri kroppaani ja tiesin että olin saamassa orgasmia. Sanoin eerolle joka tuli pois sisältäni, hieroi selkääni ja hengitti rintojani vasten ja supistin lantiotani liikuttaen sitä samalla. Voihkaisin aika kovaa ja Eeron vanhemmat saattoivat arvata mitä yläkerrassa tapahtui. Menimme makaamaan vierekkäin sängylle ja eero kääntyi minua päin,suuteli minua ja sanoi silloin rakastavansa mua.
Aamulla heräsimme alasti ja elina katsoi meitä suu auki. Se oli eka kertani, enkä osannut sillon odottaa että se tuntuisi niin hyvältä. Vieläkin oon Eeron kanssa yhdessä =)

1

14122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppis

      ..vähän tarkennat aina kaikkee, niin sun novellit tulee olee hyviä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe