Valtiossa ei varmaan ole homoa, sehän olisi valtiohomo?
Thaimaan ruuanlaitto kiinnostaa varmasti homoja ja onko poikabaareista
kokemuksia... yksi kirjoitti palstalla, että kikkelis kokkelis ?
Jomtien Pattayan puoleisessa päädyssä on homo ranta ja miten siellä
saa olla nakuna vai pelkkä alaosa riittää ?
Turisti-dokumentissa oli myös alan kokemusta... miten on, onko muita
kokemuksia esim. Onnelassa ? Tomiiko homma myös toisinpäin, eli
että mihen ja naisen roolit vaihtuu ? ? ?
Valtion-mulk*** on varmaan kiinnostuneita tästä, kun heillä on, vain nämä suorituslajit etusijalla vailla rakkautta ja tunnesiteitä ihmiseen?
Valtioa ei oikein voi rakastaa, kun siltä ei voi saada vastarakkautta ja
aina ei ole varma, miten tunteisiin on vastattu?
Kertokaa rohkeasti kokemuksista, sillä en todellakaan usko, että anonyymi
voisi olla mikään kaappi-homo. Ette Tiedä, vaikka kuinka ihastuisitte ja
moni Thaimaan ja Pattayan vihaaja heittäytyisi täysillä mukaan.
kyllä Pattaya tarjoaa palveluita monella saralla ja yhden laulajan suosikki
oli myös tämä Boys town Pattayalla. Koetteko olevanne isänmaan
pettureita jos rakastutte Thai-homoon ?
Onko palstalla yhtään homoa ?
7
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsin kautta pääsee vapaammassa mielessä joulukuussa ja paluu
helmikuussa alle 400 euron meno paluu Stockholmaan... hyvässä seurassa.
378,- euroa ... härre god. Norskalla takaisin Onnelaan 39 euroa.
Kivasti killuen laivalla juoulukuun tarjouksella kimppa-hytissä
Stockikseen... - Anonyymi
Onko suomen homoilla jokin merkki ... iskeekö ne silmää vai kantaako
ne huivia vai onko Leijoana uros ja sapeli tanassa singaali ??
Olen nähnyt, että homot ainakin heiluttelee huivia ... miten muuten? En usko että montaa on mutta se ei estä meidän heteromiesten keskinäisiä kellohametanssiaisia. Kyllä hauskaa voi pitää ilman naisiakin, sen tietää jokainen joka on nakuna ja rasvattuna harrastanut poikamaista karhun painia ihan vaan veljes rakkaudesta lajiin niin että sapelit kalisee. Murahtelua, örinää, ähinää, piereskelyä, pierunhajua, hienhajua, tuskaa ja puhdasta urheilu juhlan tunnelmaa!
- Anonyymi
Katsoitko sen Turistit-dokumentin... ?
Sen voi katsoa vieläkin! Siinä ainakin oli sillä hetero/homo-miehellä
uros-leijona ja sen alla sapeli tanassa tatuointi. Oma leijona ... vielä sanoi.
lopussa se kalju-päinen kaveri meni sen paska-housu miehen kanssa makaamaan.
Mitä muuta siitä pitää ajatella... sanottiin, että ei se homoksi tee jos kaksi
heteroa nuolee toisiaan ??
Ei siinäkään leffassa ollut, kuin kaksi miestä, joilla oli nainen ja yhdeltä lähti.
Siis, Thaimaalainen nainen.
Poliisi-lippikset on kait homoilla hyvin muodissa... ainakin se Tom of Finni !
- Anonyymi
Numerosensei on superhomo
- Anonyymi
Kaikki homot ja lesbot yms. ovat kehitysvammaisia sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja heillä tämä vamman laatu on vain paljon pahempaa sorttia. Ei normaalit kehitysvammaiset heiluttele värilippuja ja vaadi joka vaiheessa, että heitä pitäisi palvoa.
- Anonyymi
Mutta onhan, jotkut muutkin ( homot ? ) Tatuoineet myös lipun päähän ?
Mitä sillä lipulla ja Uros-leijonan merkillä sitten pyritään viestittämään
ja kenelle ?
Naisille vai miehillekö se on suunnattu ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674