Onko palstalla yhtään homoa ?

Anonyymi

Valtiossa ei varmaan ole homoa, sehän olisi valtiohomo?
Thaimaan ruuanlaitto kiinnostaa varmasti homoja ja onko poikabaareista
kokemuksia... yksi kirjoitti palstalla, että kikkelis kokkelis ?

Jomtien Pattayan puoleisessa päädyssä on homo ranta ja miten siellä
saa olla nakuna vai pelkkä alaosa riittää ?

Turisti-dokumentissa oli myös alan kokemusta... miten on, onko muita
kokemuksia esim. Onnelassa ? Tomiiko homma myös toisinpäin, eli
että mihen ja naisen roolit vaihtuu ? ? ?

Valtion-mulk*** on varmaan kiinnostuneita tästä, kun heillä on, vain nämä suorituslajit etusijalla vailla rakkautta ja tunnesiteitä ihmiseen?
Valtioa ei oikein voi rakastaa, kun siltä ei voi saada vastarakkautta ja
aina ei ole varma, miten tunteisiin on vastattu?

Kertokaa rohkeasti kokemuksista, sillä en todellakaan usko, että anonyymi
voisi olla mikään kaappi-homo. Ette Tiedä, vaikka kuinka ihastuisitte ja
moni Thaimaan ja Pattayan vihaaja heittäytyisi täysillä mukaan.

kyllä Pattaya tarjoaa palveluita monella saralla ja yhden laulajan suosikki
oli myös tämä Boys town Pattayalla. Koetteko olevanne isänmaan
pettureita jos rakastutte Thai-homoon ?

7

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruotsin kautta pääsee vapaammassa mielessä joulukuussa ja paluu
      helmikuussa alle 400 euron meno paluu Stockholmaan... hyvässä seurassa.
      378,- euroa ... härre god. Norskalla takaisin Onnelaan 39 euroa.

      Kivasti killuen laivalla juoulukuun tarjouksella kimppa-hytissä
      Stockikseen...

    • Anonyymi

      Onko suomen homoilla jokin merkki ... iskeekö ne silmää vai kantaako
      ne huivia vai onko Leijoana uros ja sapeli tanassa singaali ??

      Olen nähnyt, että homot ainakin heiluttelee huivia ... miten muuten?

    • En usko että montaa on mutta se ei estä meidän heteromiesten keskinäisiä kellohametanssiaisia. Kyllä hauskaa voi pitää ilman naisiakin, sen tietää jokainen joka on nakuna ja rasvattuna harrastanut poikamaista karhun painia ihan vaan veljes rakkaudesta lajiin niin että sapelit kalisee. Murahtelua, örinää, ähinää, piereskelyä, pierunhajua, hienhajua, tuskaa ja puhdasta urheilu juhlan tunnelmaa!

      • Anonyymi

        Katsoitko sen Turistit-dokumentin... ?
        Sen voi katsoa vieläkin! Siinä ainakin oli sillä hetero/homo-miehellä
        uros-leijona ja sen alla sapeli tanassa tatuointi. Oma leijona ... vielä sanoi.
        lopussa se kalju-päinen kaveri meni sen paska-housu miehen kanssa makaamaan.
        Mitä muuta siitä pitää ajatella... sanottiin, että ei se homoksi tee jos kaksi
        heteroa nuolee toisiaan ??

        Ei siinäkään leffassa ollut, kuin kaksi miestä, joilla oli nainen ja yhdeltä lähti.
        Siis, Thaimaalainen nainen.

        Poliisi-lippikset on kait homoilla hyvin muodissa... ainakin se Tom of Finni !


    • Anonyymi

      Numerosensei on superhomo

    • Anonyymi

      Kaikki homot ja lesbot yms. ovat kehitysvammaisia sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja heillä tämä vamman laatu on vain paljon pahempaa sorttia. Ei normaalit kehitysvammaiset heiluttele värilippuja ja vaadi joka vaiheessa, että heitä pitäisi palvoa.

      • Anonyymi

        Mutta onhan, jotkut muutkin ( homot ? ) Tatuoineet myös lipun päähän ?
        Mitä sillä lipulla ja Uros-leijonan merkillä sitten pyritään viestittämään
        ja kenelle ?

        Naisille vai miehillekö se on suunnattu ??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe