mites toi vero helpotus tulee toteutuun käytännössä, kun kuulin et ton veron vois hakee takasin, mutta saako sen ainoastaan moottoripolttoaineesta eikä siis ns. lämmitysöljystä, vaikka sen käyttäs traktorissa.
moottoripolttoaine
8
1334
Vastaukset
lämmitysöljyn koostumusta niin ,ettei sitä kannata enää käyttää vanhoissakaan koneissa
voiteluominaisuutta ei juuri ole enää,eli pumpulle hupaa.
Vero helpotus tulee sitten aikanaan??? ,kunhan
herrat ensin suunnittelee oman aikansa.- MITÄ
Kerro tarkemmin mitä tarkoitat kawa.
- arii
tuli ainkin nesteen taholta tiedote postissa.... muuttuu kaikki noi polttoaineet...tossa linkki
http://www.neste.fi/artikkeli.aspx?path=2589;2655;2710;2752;2764;2771;3072;4003 - traktorimies
auttaako 2 tahtiöljy tuohon voitelu ongelmaan
traktorimies kirjoitti:
auttaako 2 tahtiöljy tuohon voitelu ongelmaan
laita sitä 2-t Öljyä sinne sekaan ,ainakaan nykyiset koneet ei sitä siedä, koska se sitoo itseensä vettä ja lopun jo arvaatkin, mitä se tekee syöttöpumpulle.
- vanha traktori
kawasaki250 kirjoitti:
laita sitä 2-t Öljyä sinne sekaan ,ainakaan nykyiset koneet ei sitä siedä, koska se sitoo itseensä vettä ja lopun jo arvaatkin, mitä se tekee syöttöpumpulle.
mulla on vm 72 leylandi kaippa tankkiin tohtii 2 tahtiöljyä laittaa ei kai se siitä kovin huonoa tykkää,tuo moottori polttoöljy vai mikä olikaan niin sitä ei saa kuin tilaamalla ja kun en ammatikseni traktorilla aja niin ei sitä oikein kannata tilata alle 1000 litraa joten pakko pysyä mökässä kun sitä saa huoltoasemilta.
- Juha
vanha traktori kirjoitti:
mulla on vm 72 leylandi kaippa tankkiin tohtii 2 tahtiöljyä laittaa ei kai se siitä kovin huonoa tykkää,tuo moottori polttoöljy vai mikä olikaan niin sitä ei saa kuin tilaamalla ja kun en ammatikseni traktorilla aja niin ei sitä oikein kannata tilata alle 1000 litraa joten pakko pysyä mökässä kun sitä saa huoltoasemilta.
Kyllä kaikilla huoltoasemilla on polttoöljy vaihtunut moottorilaatuun. Ei sitä lämmitysöljyä kyllä kannata käyttää, ei se 2-t öljy sitä setaanilukua nosta.
- bbfbdcbg
Juha kirjoitti:
Kyllä kaikilla huoltoasemilla on polttoöljy vaihtunut moottorilaatuun. Ei sitä lämmitysöljyä kyllä kannata käyttää, ei se 2-t öljy sitä setaanilukua nosta.
onko aivan varma että huoltamot on moottoripolttoöljyyn vaihtanut ettei vaan vahingossa lyö tuota paksaa tankkiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381