moottoripolttoaine

arii

mites toi vero helpotus tulee toteutuun käytännössä, kun kuulin et ton veron vois hakee takasin, mutta saako sen ainoastaan moottoripolttoaineesta eikä siis ns. lämmitysöljystä, vaikka sen käyttäs traktorissa.

8

1334

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämmitysöljyn koostumusta niin ,ettei sitä kannata enää käyttää vanhoissakaan koneissa
      voiteluominaisuutta ei juuri ole enää,eli pumpulle hupaa.
      Vero helpotus tulee sitten aikanaan??? ,kunhan
      herrat ensin suunnittelee oman aikansa.

      • MITÄ

        Kerro tarkemmin mitä tarkoitat kawa.


      • arii

      • traktorimies

        auttaako 2 tahtiöljy tuohon voitelu ongelmaan


      • traktorimies kirjoitti:

        auttaako 2 tahtiöljy tuohon voitelu ongelmaan

        laita sitä 2-t Öljyä sinne sekaan ,ainakaan nykyiset koneet ei sitä siedä, koska se sitoo itseensä vettä ja lopun jo arvaatkin, mitä se tekee syöttöpumpulle.


      • vanha traktori
        kawasaki250 kirjoitti:

        laita sitä 2-t Öljyä sinne sekaan ,ainakaan nykyiset koneet ei sitä siedä, koska se sitoo itseensä vettä ja lopun jo arvaatkin, mitä se tekee syöttöpumpulle.

        mulla on vm 72 leylandi kaippa tankkiin tohtii 2 tahtiöljyä laittaa ei kai se siitä kovin huonoa tykkää,tuo moottori polttoöljy vai mikä olikaan niin sitä ei saa kuin tilaamalla ja kun en ammatikseni traktorilla aja niin ei sitä oikein kannata tilata alle 1000 litraa joten pakko pysyä mökässä kun sitä saa huoltoasemilta.


      • Juha
        vanha traktori kirjoitti:

        mulla on vm 72 leylandi kaippa tankkiin tohtii 2 tahtiöljyä laittaa ei kai se siitä kovin huonoa tykkää,tuo moottori polttoöljy vai mikä olikaan niin sitä ei saa kuin tilaamalla ja kun en ammatikseni traktorilla aja niin ei sitä oikein kannata tilata alle 1000 litraa joten pakko pysyä mökässä kun sitä saa huoltoasemilta.

        Kyllä kaikilla huoltoasemilla on polttoöljy vaihtunut moottorilaatuun. Ei sitä lämmitysöljyä kyllä kannata käyttää, ei se 2-t öljy sitä setaanilukua nosta.


      • bbfbdcbg
        Juha kirjoitti:

        Kyllä kaikilla huoltoasemilla on polttoöljy vaihtunut moottorilaatuun. Ei sitä lämmitysöljyä kyllä kannata käyttää, ei se 2-t öljy sitä setaanilukua nosta.

        onko aivan varma että huoltamot on moottoripolttoöljyyn vaihtanut ettei vaan vahingossa lyö tuota paksaa tankkiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe