Toivottavasti kommentoitte :)
-Jessy, varoitan sinua vain kerran tästä asiasta, sinä et ole menossa Maxin juhliin!
Asia on selvä koska siellä ei ole aikuista valvomassa! sanoi Maria lapselleen.
Mutta siellä on Maxin 19v iso veli! Jessica puolustautui.
-Maxin isoveli on vielä hullumpi kuin Max! Joten sinä et ole menossa!
-Etkö sä muista minkälaista oli olla teini!? Jessija kiljahti äidilleen ja juoksi omaan huoneesensa.
-Jessy, minä muista kyllä minkälaista oli olla nuori! Maria huusi Jessicalle.
Miten hän oli pystynyt tuhoamaan näin pahasti suhteen omaan tyttäreensä!?
Onko pakko olla näin vaikeaa olla hyvä vanhempi?
Hän ei halunnut ettö hänen omalle lapselleen kävisi samalla lailla kun hänelle nuorena jo sai lapsen..
Maria kävele tyttärensä ovelle, hän kuuli kuinka Jessica soitti musiikkia kovalla.
Maria huokasi syvään ja koputti oveen.
-Saanko Jessy tulla sisään? Maria kysyi lempeästi.
Ei ääntäkään.
-Jessy? Maria yritti avata ovea mutta se oli lukossa.
-Jessy aikaise nyt se ovi! Maria pelkäsi, ei Jessica voinut karata!?
Maria meni nopeasti keittiöön ja haki avaimen Jessican oveen.
-Jessy, minä tulen nyt sinne!
Maria avasi oven ja näki..........
Toivottavasti tykkäsitte alusta mutta pliis
RAKEMTAVAA PALAUTETTA :)
Teini stoori :)
4
329
Vastaukset
Kirjoitusvirheitä oli aika paljon. Siis liikaa. Tämä lause hämäsi "Hän ei halunnut ettö hänen omalle lapselleen kävisi samalla lailla kun hänelle nuorena jo sai lapsen.." Kyllä minä tuon idean luulisin tajunneeni, eli äiti oli nuorena saanut lapsen eikä halunnut oman tyttärensä jatkavan perinnettä. Mutta epäselvä lause oli silti. Vähän töksähtelevää tekstiä, semmoista Lause. Lause. Lause. Ei oikein tunnu virtaavan tuo teksti.
Ja sitten semmoinen, että ei kannata laittaa lauseen loppuun useampia välimerkkejä. Esimerkiksi
"Etkö sä muista minkälaista oli olla teini!? Jessica kiljahti..." tuossa on huutomerkki tarpeeton, koska saman tien kerrot että Jessica kiljahti. Huutomerkkejä kannattaa käyttää aika säästeliäästi, säilyttävät tehonsa paremmin. Ja pisteitä ei lauseen loppuun tule kahta. Yleensä tietenkin se yksi, mutta joskus harvoin voi lauseen päättää kolmeen pisteeseen. Yhdyssanojen kanssa tarkkana (isoveli).
"Maria pelkäsi, ei Jessica voinut karata!?" Tuo lause on outo. Jos Jessica ei kerran voinut karata, niin mitä Maria sitten pelkäsi? Joo joo, taas kerran luulen tajunneeni mitä tarkoitit, mutta lauseen voi tulkita väärinkin.
Sisällöltään alkoi ihan hienosti, dramatiikkaa kehissä oikein kunnolla. Kunnon murrosikämeininkiä. Lähinnä siis kirjoitusasua ja kielioppia pitäisi viilata.- Enkkuliini
Kiitos tuosta oli apua..
Mutta kuitenkin olen vasta aika aloittelija ja huomaa että tuo oli sellanen tarina minkä keksin minuutti ennen kun aloin kirjottaan :) - Sherlokki
Enkkuliini kirjoitti:
Kiitos tuosta oli apua..
Mutta kuitenkin olen vasta aika aloittelija ja huomaa että tuo oli sellanen tarina minkä keksin minuutti ennen kun aloin kirjottaan :)"Miten hän oli pystynyt tuhoamaan näin pahasti suhteen omaan tyttäreensä!? "
Aikuinen ei ajattele näin tällaisessa tilanteessa.
Minuutissa ei saa vakuuttavaa tarinaa, joten käytä hieman enemmän aikaa kehyksen rakentamiseen.
Arvoasteikolla 1-10
Tästä pikainen 5-
T. Sherlokki
- Totuuden=Torvi
Kirjoita nyt edes nimet oikein, katsotaan sitten uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275