vai onko sillä väliä jos tyttö olisi vaikka pidempi? itse olen n,168 pitkä ja aina kun ihastun,ihastun lyhyiin miehiin/poikiin/(jotka ovat pituisiani tai vähän pidempiä)..olenko siis liian pitkä? olen 16 vuotias ja olen lukiossa ja kaikki tyttö kaverini ovat lyhyempiä!minulla on joku kauhea kriisi tän pituuden kanssa!
missä kulkee mielestänne pitkän raja tytöissä?entä lyhyen?ihanne pituus tytöllesi?
ps.onko 38-39jalka liian iso?minusta kun on...;(
mikä on mielestänne liian pitkä tyttökaveriksi?
16
1337
Vastaukset
- Jepari
Mun yks hyvä kaverini, likka siis, on viimesen terkan mittauksen mukaan 185cm pitkä ja sillä on kengät vähintään kokoa 44. Itekin olen joku vähän reilu 170, kengät 41-42, joten älä huoli. (Kaiken lisöks kaverillani on tapana ihastua jätkiin, jotka on muakin päätä lyhyempiä, joten sun tilanne ei ole edes paha..)
Jaksa jatkaa x) - Cartsu
voin sanoo et sun ei kannata ottaa minkäänlaisii paineit pituudestas. itelläni ku on kaveri ketä on 178 cm.. ja siis tyttö. joten sull ei oo viel mitää hätää. ja tost kengän koost.. ite oon 165 pitkä ja mun kengän numero o 40 mikä on suurinpiirtee keskiverto jalan koko. eli eipä nekään mitkään hirveen isot sulla ole.
- Vihainen
KUKA on... KUKA EI KETÄ
- voihan
minä oon 179cm ja mul on 39-41 jalaka ja VAAN YKS mejän luokkanen jätkä on mua pidempi vaikka oonkin tyttö ja samoten yks tyttö on mua pidempi... se on joatin 185..
- tyttö vaa
mulla on sama juttu.. oon 181, ja yks poika on mua pisempi (186)...
toivosin kyllä et oisin lyhyempi..
mutta kaikesta huolimatta oon tyytyväinen ihteeni!
- poikke__88
Mielummin ite ottaisin vähän lyhyeemmän. Mutta et ole edes mikään yli pitkä jos olet 168cm, oikeastaan olet juuri mukavan pituinen. Olet paljon parempi vaihtoehto kun joku 140cm pituinen (ei millään pahalla lyhyeet). Ja jalkas ei oo yhtään liian isot. Nyt tollaset höpinät pois ja nauti pituudestasi ;)
- jesusetä
Tajuatko että edes normaali neljäsluokkalainen ei ole noin lyhyt (140cm). 155cm-> onkin sitten asia erikseen.
- mutta
jesusetä kirjoitti:
Tajuatko että edes normaali neljäsluokkalainen ei ole noin lyhyt (140cm). 155cm-> onkin sitten asia erikseen.
jopa monet NORMAALIT 6 luokkalaiset ovat 140 cm lyhyitä, ettäs tiedät
- MInä
oot täydellinen,oon ite 169cmja mielestäni aika lyhyt
- jätkä 17 vuotta
168 cm ei oo viel kauheen pitkä
just eilen kävelin parin muijan takana jotka oli mua pidempiä ja ite oon 175cm pitkä.
38-39 ei oo mikää iso koko tytölle
mulla on yks muija kaverina jonka jalka on saman kokonen kuin mun ja mulla on sentää yli 40 :)
Ihan turhaa tyttö stressaat ;) - tielmo
Olipas paljon kysymyksiä lyhyessä ja yhteen pötköön kirjoitetussa tekstissä.
168 senttinen tyttö ei mielestäni ole mitenkään erityisen pitkä.
Ei miusta oo mitään "rajoja" siihen, mikä on pitkä ja mikä lyhyt. Kai se on aika aika pitkä tytöksi, jos on pituutta 180 senttiä ja lyhyt, jos vaan 150.
Itelläni on pituutta 164 senttimetriä ja pidän itseäni aika hyvän pituisena. Harvoin löydän itseäni lyhempää poikaa/miestä, ja naisethan suosivat yleensä itseään pidempää miestyyppiä. Keskivertosuomalaisnainen on muistaakseni 165 tai 166 senttiä pitkä.
Voi vitja. Kysyitkö ihan tosissasi tuon kengännumerokysymyksen? No ei todellakaan 38-39 jalka ole liian iso! Itselläni on juuri tuon kokoinen jalka ja olen huomannut, että kaupasta ainakin löytää AINA sopivankokoiset kengät. Että ei ole liian iso. Itse olen kysynyt pojilta/miehiltä samaa ja he ovat vastanneet, että naisen jalka on liian iso vasta, jos joutuu käyttämään jotain 43 kenkiä. Että siinä sinulle vastaus!
Olen sitten tyttö, että elä erehdykään luulemaan pojaksi... - The.DIA
168cm,pitkä? Paskan marjat,lyhyt sinä olet. Normaalipituinen.
ja 38-39 jalkako iso? Ei. Normaali sekin. Normaalijalan koko naisillahan on se 36-39..
Turhaan stressaat kuule. - Rowen82
Et ole liian pitkä, olet ihan normaalimittainen ja useimpia täysikasvuisia poikia selvästi lyhyempi. Itse olen 170 cm pitkä (eli mieheksi melko lyhyt), ja ihannepituus tytölle olisi mielestäni hieman alle oma pituuteni, mutta voisin seurustella itseäni pitemmänkin tytön kanssa. Ei pituudella paljon väliä ole.
Pitkäksi voi mielestäni kutsua selvästi keskimääräistä pitempää naista, lyhyeksi taas selvästi sitä lyhyempää. Naisten keskipituus Suomessa on 165,6 cm, joten alle 160 cm pitkää voisi sanoa lyhyeksi ja yli 170 cm pitkäksi. Mutta ei sille mitään tarkkoja rajoja ole, se on suhteellista.
38-39 on naiselle ihan normaali kengännumero, joten ei siinä mitään vikaa ole. - 178-senttinen poika
160 senttiä on yläraja, pidempää en huoli tyttökaveriksi.
En mä ainakaan haluais että mun tyttökaveri olis mua pidempi.
Oot liian pitkä mun makuuni.
Pitkä suomalaiseksi naiseksi on jos on yli 165cm.
Lyhyt suomalaiseksi naiseksi on mun mielestä jos on alle 150.
Ihannepituus tytölleni on semmoset 140-152cm.
Kengänkoko 38 ja 39 ovat naiselle aika isot, liian isot mun makuuni. - Anonyymi
Nelosella alkava naisen jalka on yleinen nykyään, mutta onneksi siroja 36-37 kokoja myöskin löytyy, yleensä hoikkasäärisiltä ja keskivertoa lyhyemmillä naisilla kengän koko on kohtuullinen, eli ei Sanna Pitkätossun kokoa.
- Anonyymi
SAMANPITUINEN VOI OLLA, MUTTA PIDEMPI NAINEN KUIN MIES ON VÄHINTÄÄNKIN OUTOA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977