Pattayan rakas on erikoistunut aiheissaan ja sanavalinoissaan omalle tasolleen internetasioinnissaan toisten ihmisten terveydentilan ja varallisuuksien, kuin myös ajankäytön määrittelyihin.
Nyt hänellä 0n vahvistunut jo aiemminkin ilmennyt seksuaalisuuden määrittelytarve.
Pattayan rakkaalle ei enään riitä invahomottelut ainoastaan Pattayan palstalla, vaan nyt homotteluissaan uudelleen laajentanut alueensa espanjaan.
Neiti voisi nyt ihan vain homotella siellä kotioloissa siinä määrin kuin tahtoo ja jättää aiheen matkailupalstaoireiluistaan pois.
Rakkaan uusi aluevaltaus.
1
<50
Vastaukset
Kerran meinasin tulla hulluksi kun päivystin tätä palstaa nukkumatta 194 tuntia.. aimo huitaisi metrisellä pölkyllä päähän kun olin mennyt psykoosiin. Olin huutanut äitiä ja yrittänyt tunkeutua savuhormiin kiukaan takaa järsimällä paneleihin miehen mentävän reijän. Kun heräsin luulin näkeväni taivaan enkelin mutta se olikin koomaan vajonnyt aimo. Oli imenyt ainakin viiden sytkärin butaanit nenäänsä ja kaatuessaan lyönyt päänsä kaminan kulmaan. Itselläni törötti koivun oksa korvan takana pystyssä.
Sanoin aimolle kun se heräs koomasta puolen vuoden päästä että vuolee seuraavalla kerralla sen pölkyn oksat veks millä huitelee menemään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950