Ville ja Laura R

Anonyymi

Kukaan ei nimennyt näitä, vaikka ovat kyllä turhia asukkaita.
Ehkäpä juuri siksi. Kun on tarpeeksi hiljaa ja näkymätön, niin kukaan ei huomaa nimetä.

6

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähemmistöjä ei saa nimetä, siksi mustalaistakaan ei äänestetä vaikka ilkeimpänä ja vihanhallinta ongelmaisena pitäiisi poistaa ensimmäisenä.

• Anonyymi

Joo, komppaan, mutta tällä viikolla äänestäjät määrää, tehdään oikeita valintoja.

• Anonyymi

Heitä ei tunneta uhkaajiksi, kyllä se lähtö tulee kun sen aika on.
      Kumpikaan ei finaalissa.

• Anonyymi

Mikä Villessä vikana?

Joku on loukannut Villeä, häntä ei ole päästetty puhelimeen keskustelemaan sviitin kanssa, ei niinku olis Wilholla älykkyys riittänyt?

Wtf?

Villen älyä en ole pohtinut, ei tuo tyhmältä vaikuta. Mutta olenkin vasta pari päivää tätä sarjaa tarkemmin seurannut. (Nytkin se on auki!) Hönöin Talossa löytyy kyllä seinän toiselta puolelta! Mutta selvähän on se, että kilpailussa sujuvaälyisimmälle annetaan tehtävät jotka vaativat nopeaa asian esittämistä että ymmärtämistä.

Ville on ihan mukava tyyppi. 🙂 ☀️

• Anonyymi

Niin itsekin olisin tehnyt. Pyytänyt Samin puhelimeen. Kaikista sitä herne nenään vedetäänkin kun kyseessä on kilpailu.

• Anonyymi

Näkihän ne kuka siellä tekee tehtävää, mutta olisi voinut pyytää heti Samin puhelimeen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe