Vai onko se tasapohjainen? Köli ilmeisesti parantaa ohjattavuutta, mutta sivutuulessa tempoo sitten pahemmin, joka ei matkustajalaivassa ole hyvä asia, mutta sehän on autolautta eli rahti on merkittävässä osassa myös.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Jokaisessa laivassa on köli ja telakalla rungon kasaus alkaa kölin laskulla.
- Anonyymi
Mariinitraffikissa on kuva edestä päin Gdansikin kuivatelakalta. Ei siinä mitään köliä ole. Pelkkä keulabulbi ja sitten tasainen pohja.
- Anonyymi
Aluksessa on ylös, rungon sisään nostettava köli sekä sisään vedettävä bulbi.
Nuo ovat käytössä vain merellä. Satamassa niitä ei voi käyttää.- Anonyymi
Aamuyön laskuhumalassa välähtää;)
- Anonyymi
Kyllä nimenomaan nostoköliä voi käyttää satamassa.
- Anonyymi
Tuon kokoista laivaa ei tuuli pääse mitenkään voimakkaasti tempomaan.
- Anonyymi
Tuulipinta-ala n.6000 neliötä molemminpuolin.
- Anonyymi
Kuuluu laivafoorumille, ei matkailua.
- Anonyymi
''...mutta sivutuulessa tempoo sitten pahemmin,..
Köli lieventäisi keinumista. - Anonyymi
Rautiaisen Karppa saattaisi tietää.
- Anonyymi
Kölitön laiva on kuin huorra ilman viddua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510