Taitaa olla edelleen hankala katsoa YLEN kanavia HD laatuisena?
Itsellä on ollut 10 vuotta HD TV ja normaalilla sd laadulla tulee tv lähetykset. Ei löydy kanavia joissa parempi kuva.
Onko YLE HD kanavilla antenniverkossa katsojia?
14
675
Vastaukset
- Anonyymi
Et mainitse katselupaikkaasi, mutta lähes koko maassa Ylen HD-kanavat kyllä näkyy jos UHF-antenniin kytketty TV siihen vain kykenee.
- Anonyymi
Ne HD-kanavat näkyy omina kanavinaan eli jotain päivitystä ehkä tarvitaan laitepuolelle...?
- Anonyymi
Antenniverkossa ne Ylen HD-kanavat ovat 21, 22 ja 25. Kaapelissa 1, 2 ja 5.
- Anonyymi
Oletko varma että tv:si tosiaan pystyy näyttämään täysilaatuista FullHD-kuvaa eli 1920x1080 pikseliä? Vai olisiko se sellainen HD Ready -telkkari joka skaalaa FullHD:n pienempään resoluutioon? Jos kanavilla 21, 22 (, 23 Mtv) ja 25 näkyy lähetystä mutta se ei ole selvästi tarkempaa kuin SD-kanavilla, niin tästä ehkä on kyse.
- Anonyymi
Kyllä 1080P näyttää. Tuossa on tietokone kiinni kokoajan ja verkosta 1080 lähetyksiä, videoita. Olen katsonut 1080 resoluutiolla tällä tv:llä yli 10 vuotta. Tarkempi kuin antenniverkon kautta tulevat.
Ei löydy mitään muita kanavia kautta kuin norm tv kanavat.
Tv:n ohjekirja kertoo
HDTV-VIRITIN - H.264 (MPEG-4)
KYLLÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 1080P näyttää. Tuossa on tietokone kiinni kokoajan ja verkosta 1080 lähetyksiä, videoita. Olen katsonut 1080 resoluutiolla tällä tv:llä yli 10 vuotta. Tarkempi kuin antenniverkon kautta tulevat.
KYLLÄEi tullut kanavirityksien jälkeen uusia kanavia. Ei löydy hd kanavia.
Eipähän noita tarvitse kun kannettava on ollut vuosia kiinni ja areenan kautta näkee terävällä laadulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut kanavirityksien jälkeen uusia kanavia. Ei löydy hd kanavia.
Eipähän noita tarvitse kun kannettava on ollut vuosia kiinni ja areenan kautta näkee terävällä laadulla.Olet hd-lähetysten katvealueella, tai huono antenni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hd-lähetysten katvealueella, tai huono antenni?
Nehän muuttuivat jokin aika sitten antennitalouksissa. HD-kanavat ovat nyt 1,2, jne. Huonomman resoluution ohjelmat näkyvät kanavilla 21, 22, jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän muuttuivat jokin aika sitten antennitalouksissa. HD-kanavat ovat nyt 1,2, jne. Huonomman resoluution ohjelmat näkyvät kanavilla 21, 22, jne.
Ei muuttuneet, koski vain kaapeli-tv:tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hd-lähetysten katvealueella, tai huono antenni?
En ole katvealueella muuten ei näkisi tuhannet muutkaan.
Myöskään antennista se ei ole kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄHd-viritin kertoo vain että kykenee vastaanottamaan hd-lähetyksiä, mutta löytyykö ohjekirjasta mikä on tv:n näyttöpaneelin pikselitarkkuus?
- Anonyymi
NO EIPÄ NIITÄ YLELLÄ JUURI OLE KATSOJIA.
Humbuukkia, rumputusta, kiekujia huitomassa ja irvistelijöitä ja jonniijoutavia urheiluja, väkivalta elokuvia.- Anonyymi
Älä viitsi jauhaa skeidaa, tuo kaikki väittämäsi pätee lähinnä MTV3:een!
- Anonyymi
Ylellä paljon hyviä ohjelmia nykyään pitää osata vähän katsoa ohjelma opasta. Areenasta silloin kun haluaa kuulemma käytetyin Suomessa. 📺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269