Valitsin kaasoksi poikani kummitädin.En tule mitenkään "erityisen hyvin" juttuun hänen kanssaan,mutta minulla ei ole hyviä ystäviä tai ketään muutakaan.
Pitäisikö kaason pitää häissä joku puhe? Ei hän tunne minua eikä tiedä minusta kauheasti mitään.
Ongelmana
3
1175
Vastaukset
- anteeksi vaan
mutta miksi ihmeessä otit kaason? ainoastaan morsian ja sulhanen ovat häissä pakollinen juttu.
jos kaasosta ei ole mitään hyötyä, niin mitä hyötyä hänestä on? jos et tule toimeen kaasosi kanssa, niin kuinka voit uskoa hänelle mitään tehtävää? kuinka voit kuvitella, että hän osaa auttaa sinua hääpäivänä, jos et kerran tule toimeen hänen kanssaan? ei leikkaa... morsian ilman kaasoa on onnellisempi kuin morsian turhan kaason kanssa.- Kesämorsian
itsensä kaasoksi...itse olen melkein suurimmat jutut tehnyt ja hänelle tuntuu olevan tärkeintä se,miltä hän näyttää...
ostin vääränlaiset kengät,pukuni ostin kirpparilta,siis mä en kestä!!!!
Mun on jo monta kertaa tehny mieli perua koko homma!!!!
AAArgggh!!! - oma vikasi
Kesämorsian kirjoitti:
itsensä kaasoksi...itse olen melkein suurimmat jutut tehnyt ja hänelle tuntuu olevan tärkeintä se,miltä hän näyttää...
ostin vääränlaiset kengät,pukuni ostin kirpparilta,siis mä en kestä!!!!
Mun on jo monta kertaa tehny mieli perua koko homma!!!!
AAArgggh!!!Se on kuule ollut ihan sun oma päätöksesi koko kaaso asia. Häät ovat tärkeä päivä myös kaasolle, joten ainakin itse haluan näyttää edustavalta tulevissa häissä, joissa olen kaasona. Kaasokin on vain ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960