Hei tarvitsen vähän apua.Haluaisin aloittaa kani agilityn/kanihypyn miksi sitä nyt ikinä haluaakin kutsua.Ongelma on se että en tiedä onko se minun lajini joten haluaisin käydä kokeilemassa sitä jossain ennen kuin hankin itse niitä kalliita aitoja ja totean että ei ollutkaan minun juttuni.Onko siis Suomessa lähellä Hyvinkäätä,Rajamäkeä tai Riihimäkeä jotain harrastus kerhoja joihin pääsisi kerran kokeilemaan.Semmoinen mikä ottaisi 14-vuotiaita.Minulla ei siis vielä ole kania joten voi olla vähän hankalaa ehkä päästä kokeileemaan mutta kun hankkisin kanin sitten sen jälkeen jos totean sen hyväksi lajiksi itselleni.Kiitos jo valmiiksi jos joku jaksaa auttaa😊
Kani agility/kanihyppy
3
402
Vastaukset
- Anonyymi
Moi =) itse harrastan kani hyppyä kotona suosittelen kokeilemaan ensiksi kotona ja sitten vasta muualle. Eli voit rakentaa kanille esim itse esteitä tai keksiä jotain. Tässä muutamia vinkkejä. 1 kannattaa ostaa naksutin ( kato netistä jos et tiiä mikä se on) 2 hanki kanille valjaat ja noin metrin ja puolen pituinen hihna. 3 aloita ensin 1 esteellä ja kun se sujuu niin lisää. Sitten aloita näin... laita YKSI este maahan ja pidä kania valjaissa esteen vieressä anna kanin ensin vähän tutkia ympäristöään sen jälkeen aseta kani esteen viereen ja mene kanin taakse kyykkyyn jos kani yrittää lähteä esteeltä pois laita se takaisin alkuun.. samalla kun kani hyppää niin sano hyppää tai hop ja napsauta naksutinta ja anna namupala. Sitten vaan uudestaan ja uudestaan kunnes sujuu hyvin niin lisää esteitä. :) hyppään itsekin kaniin kanssa ja alussa on ärsyttävää mutta kyl se siitä :) onnee
- Anonyymi
Oletko Facebook siellä on sellainen ryhmä kuin nurtsin puputtajien estekisat ryhmä ja Sinne osallistumaan niin neuvotaan tai jos ei ole kirjoita Google nurtsin puputtajan kanila niin sinne este kisoihin ja ota yhteyttä
- Anonyymi
Harrastan kaninikanssa estehyppyä erittäin mukava harrastus suosittelen . Ei tarvitse ostaa kalliita aitoja voit esim testata laittaa esteeksi kirjoja keppejä kaikkea vaan mielikuvitus on rajana. Mun eka kani ei tykännyt hyppiä mutta toinen tykkäsi joten jos ostat kanin pidä mielessä että kaikki kanit eivät pidä hyppimisestä koko juttuhan lähtee siitä että kani haluaa hyppiä . Onnee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268