Lapset antavat hyvän tekosyyn metelöinnille

Anonyymi

Jo yksikin lapsi riittää tekosyyksi siihen, että ylimääräistä ääntä voi pitää. Kaiken voi laittaa lapsen syyksi. Kolistelun, tavaroiden pudottelun lattialle, ihan kaiken.
Vaikka kyllä se on myös vanhemmista itsestään kiinni, tuleeko sitä meteliä vaiko ei.

3

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koiran omiatajuus voisi olla tekosyy kaiken tarkkailulle.
      alueella pihapoliisina kiertelylle.

Usein luen jutyuja miten asfaltti huono juttu ja silti kaikki eivät mene metsäön vaikkatietävöt että ihmiset eivät pidä siitä ettö koiransanuuskivat tonttien rajoja vaikkakaikki eivöt kylteillä kiellökäänkoska niillä ei laillista merkitystä.

Ihmisen etuoikeutettuus jännö juttu.

Miten koetaanitse olevansa niin tervetullut vaikka itse halutaankotirauhaa

Sama juttu matkustelu
      Miten kukaan voi tunteaköyhössä maassa itaensö tervetulleeksi
      Jos näillä ihnisillä olisi rahaa he toivottaisivat länsimaiset etuoikeutetut röyhkimykset mahdollisimmn kauas

• Anonyymi

Lapset antavat tekosyyn myös palstan aktivointien tekemiseen !

• Anonyymi

Mulla on huono itsetunto ja ajattelen että eihän oikeasti kukaan pidä minusta.

Siksi katson hämmästyneenä ällistyneenä suu auki ihmisiä, jotka kokevat että ovat muille nautinto.

Mitä rikkaampi, sitä suuremmin yrittää rajata ihmisiä pois. Nalle wahlroos ilmeisesti esim ostanut puoli kylää, että ei tarvitse katsella muita.

Rikkailla on saaria kartanoita tiloja.

En tiedä ketään, joka toivoo muita rellestämään takapihalleen, etupihalleen jne (eri asia jos itse rellesryksessä mukana tai omat jälkelöiaet)

En kehtaisi matkustaa minnekään tyynelle merelle baliin tai vastaavaan häpeämättä ihan koko ajan.

Tiedän että ihmiset joutyisivat hymyillä mulle saadakseen rahat pois, vaikka mieluiten tekisit muuta.

Tiedän että lönsimaiser miehet käyttävät siellä hyväkseen pieniö lapsia, teinejä ja köyhiä naisia, jotka kuolisivat muuten nälkään.

Länsimaalaiset balilla thaimassa yms käyttävät ihmisiä orjina, elävät toisten selkönahasta. Lapsiprostituutio, naisten esineellistäminen kukoistaa.

Jonnekin roomaan tai pariisiin voisin mennä koska ihmiset kehtaavat näyttää vitutustaan turisteihin. Kukaan ei joutyisi nuolla takalistoani.

Samoin ihmettelen jonkin verrran ihmisiä, jotka esim kulkee asuntoalueilla pitäen kovaa melua. Itse esim jos olen lasta kuljettanut ja lähellä toisten koteja se tarkoottaa automaattisesti suun kiinni pitämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe