Jo yksikin lapsi riittää tekosyyksi siihen, että ylimääräistä ääntä voi pitää. Kaiken voi laittaa lapsen syyksi. Kolistelun, tavaroiden pudottelun lattialle, ihan kaiken.
Vaikka kyllä se on myös vanhemmista itsestään kiinni, tuleeko sitä meteliä vaiko ei.
Lapset antavat hyvän tekosyyn metelöinnille
3
70
Vastaukset
- Anonyymi
Koiran omiatajuus voisi olla tekosyy kaiken tarkkailulle.
alueella pihapoliisina kiertelylle.
Usein luen jutyuja miten asfaltti huono juttu ja silti kaikki eivät mene metsäön vaikkatietävöt että ihmiset eivät pidä siitä ettö koiransanuuskivat tonttien rajoja vaikkakaikki eivöt kylteillä kiellökäänkoska niillä ei laillista merkitystä.
Ihmisen etuoikeutettuus jännö juttu.
Miten koetaanitse olevansa niin tervetullut vaikka itse halutaankotirauhaa
Sama juttu matkustelu
Miten kukaan voi tunteaköyhössä maassa itaensö tervetulleeksi
Jos näillä ihnisillä olisi rahaa he toivottaisivat länsimaiset etuoikeutetut röyhkimykset mahdollisimmn kauas - Anonyymi
Lapset antavat tekosyyn myös palstan aktivointien tekemiseen !
- Anonyymi
Mulla on huono itsetunto ja ajattelen että eihän oikeasti kukaan pidä minusta.
Siksi katson hämmästyneenä ällistyneenä suu auki ihmisiä, jotka kokevat että ovat muille nautinto.
Mitä rikkaampi, sitä suuremmin yrittää rajata ihmisiä pois. Nalle wahlroos ilmeisesti esim ostanut puoli kylää, että ei tarvitse katsella muita.
Rikkailla on saaria kartanoita tiloja.
En tiedä ketään, joka toivoo muita rellestämään takapihalleen, etupihalleen jne (eri asia jos itse rellesryksessä mukana tai omat jälkelöiaet)
En kehtaisi matkustaa minnekään tyynelle merelle baliin tai vastaavaan häpeämättä ihan koko ajan.
Tiedän että ihmiset joutyisivat hymyillä mulle saadakseen rahat pois, vaikka mieluiten tekisit muuta.
Tiedän että lönsimaiser miehet käyttävät siellä hyväkseen pieniö lapsia, teinejä ja köyhiä naisia, jotka kuolisivat muuten nälkään.
Länsimaalaiset balilla thaimassa yms käyttävät ihmisiä orjina, elävät toisten selkönahasta. Lapsiprostituutio, naisten esineellistäminen kukoistaa.
Jonnekin roomaan tai pariisiin voisin mennä koska ihmiset kehtaavat näyttää vitutustaan turisteihin. Kukaan ei joutyisi nuolla takalistoani.
Samoin ihmettelen jonkin verrran ihmisiä, jotka esim kulkee asuntoalueilla pitäen kovaa melua. Itse esim jos olen lasta kuljettanut ja lähellä toisten koteja se tarkoottaa automaattisesti suun kiinni pitämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418