Haluan olla poika ja homo

Anonyymi

Haluan olla poika miten kertoa vanhemmille? olen 15v vielä olen tyttö miten tuulla kaapista ulos ja haluaisin olla homo. Auttakaa mua?

19

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina saa haluta, mutta haluamalla ei pääse hoitoihin. Sen sijaan jos aidosti koet olevasi poika ja kiinnostut pojista, silloin tilanne on eri.

      • Anonyymi

        Koen olevani poika ja tykkään pojista.


    • Anonyymi

      Koen olevani poika ja tykkään pojista.

    • Anonyymi

      Mun isä on trans. Niin voinko mää haluta olla poika, olen siis nyt tyttö

      • Anonyymi

        Ettei nyt olisi provot liikenteessä? Voithan sinä haluat mitä vaan.


    • Anonyymi

      Voi lapsi kulta tilaa hyvä psykiatri ja nopeasti
      ennenkuin tahdot mitään ja pilaat elämäsi

      • Anonyymi

        Yleislääkäri riittää kirjoittamaan lähetteen transtutkimuksiin. Siellä tapaa sitten sen ehdottamasi psykiatrin.


    • Anonyymi

      Voisko nää trolli alotukset jotenki karsia täältä pois ei jaksa

    • Anonyymi

      Luetko niitä homo-anime törkyopuksia? Niistä nuoret tytöt saavat näitä kauheita epärealistisia himoja ja haluja.
      Jos luet niin lopeta, ne ovat fiktiota. Homous ei ole romanttista ja kaunista vaan kylmää ympäriinsä nussimista vailla kiintymystä ja rakkautta.
      Olet tyttö eikä sinusta tule miestä vaan nainen ja se on välillä vaikeaa, murrosikä on vaikeaa mutta kun aikuistuu naiseudessa ei ole mitään ikävää, päinvastoin.
      Asiasi on siltä mallilta hyvin että tykkäät pojista joten olet normaali heterotyttö, asiat kyllä selkiintyy kun et ala sabötoimaan elämääsi transjutuilla.
      Murrosiässä luulee tietävänsä kaiken ja olevansa varma kaikesta ja itsekin olin sellainen, näin vanhempana muistelee miten sitä olikin niin pihalla omasta itsestäänkin teininä.
      Vastaukseni varmaan suututtaa mutta hyvällä se on kirjoitettu.

      • Anonyymi

        Olet sen verran pelle, ettet edes tunnista herjalla tehtyä aloitusta.


      • Anonyymi

        Sinullahan on vallan kummallinen päähänpinttymä että homous on kylmää ympäriinsä nussimista vailla kiintymystä ja rakkautta. Kyllä tuntemillani homoilla parisuhde perustuu rakkauteen, jopa syvempään kuin heteroilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan on vallan kummallinen päähänpinttymä että homous on kylmää ympäriinsä nussimista vailla kiintymystä ja rakkautta. Kyllä tuntemillani homoilla parisuhde perustuu rakkauteen, jopa syvempään kuin heteroilla.

        No heterot eivät harrasta panosaunoja, dark roomeja, glory holeja ja kemikaalein höystettyjä seksiorgioita kuten homot, nämä kaikki ovat homojen kulttuuria jos sitä ilkeää kulttuuriksi nimittää.
        Kyllä homoilu on irstailua ja anonyymiä halujen tyydyttämistä pääosin, toki joku parisuhteeseenkin kykenee( joskin äärimmäisen harvoin yksiavioiseen sellaiseen).
        On se ihan fakta että näin on.
        Vai että syvempää rakkautta kuin heteroilla? Mistäs noin päättelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No heterot eivät harrasta panosaunoja, dark roomeja, glory holeja ja kemikaalein höystettyjä seksiorgioita kuten homot, nämä kaikki ovat homojen kulttuuria jos sitä ilkeää kulttuuriksi nimittää.
        Kyllä homoilu on irstailua ja anonyymiä halujen tyydyttämistä pääosin, toki joku parisuhteeseenkin kykenee( joskin äärimmäisen harvoin yksiavioiseen sellaiseen).
        On se ihan fakta että näin on.
        Vai että syvempää rakkautta kuin heteroilla? Mistäs noin päättelet?

        Mietitäänkö hetki kuinka moni heteromies harrastaisi vastaavaa, jos kyseisissä paikoissa kävisi anteliaita, anonyymiä seksiä etsiviä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitäänkö hetki kuinka moni heteromies harrastaisi vastaavaa, jos kyseisissä paikoissa kävisi anteliaita, anonyymiä seksiä etsiviä naisia.

        Voisi se moraaliton osa heteromiehistä moiseen sortuakin, onneksi se tosiasia että naiset eivät juuri alennu tuollaiseen eläimellisyyteen pitää heteromiehet käyttäytymässä ihmisen eikä elukan tapaan.
        Heteroliitossa siis luontaisesti toteutuu se että seksuaalisuus toteutuu ihmisarvon mukaisesti, emme ole elukoita vaan luomakunnan kruunu ja siksi moraali kuuluu myös seksuaalielämään.
        On häpeällistä että myös heteroissa on itsekkäitä ja moraalittomia yksilöitä jotka ovat valmiita jopa käyttämään hyväkseen ihmiskaupan uhreja jotka on pakotettu seksityöhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi se moraaliton osa heteromiehistä moiseen sortuakin, onneksi se tosiasia että naiset eivät juuri alennu tuollaiseen eläimellisyyteen pitää heteromiehet käyttäytymässä ihmisen eikä elukan tapaan.
        Heteroliitossa siis luontaisesti toteutuu se että seksuaalisuus toteutuu ihmisarvon mukaisesti, emme ole elukoita vaan luomakunnan kruunu ja siksi moraali kuuluu myös seksuaalielämään.
        On häpeällistä että myös heteroissa on itsekkäitä ja moraalittomia yksilöitä jotka ovat valmiita jopa käyttämään hyväkseen ihmiskaupan uhreja jotka on pakotettu seksityöhön.

        Heteromies olen itsekin. En ehkä itse kävisi, tai vaikea sitä nyt on sanoa, mutta suurin osa kyllä kävisi, ainakin salaa. Veikkaisin jopa, että prosentuaalisesti suurempi osa heteroista kävisi tuollaisessa paikassa kuin homot, koska homot kuitenkin näkevät alastomia miehiä muutenkin, monelle heterolle tuollainen paikka olisi ainoa mahdollu nähdä alastomia naisia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe