Sain tarjouksen ja heti perään toisen. Outoa oli että molemmat oli samassa talossa. Jos vaihtuvuus on tätä luokkaa niin onko siellä kaikki kohdallaan? Vuoden 2020 tilastoissa ei ollut yhtään irtisanomisia, nyt kaksi samaan aikaan...
Kokemuksia HASO Keinupuistosta?
4
622
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla sattumaa. Mutta sinuna selvittäisin kaavasta, ettei ikkunan alle tai naapuritontille ole nousemassa jotain kerrostalotyömaata. Kivan näköinenhän tuo talo on. Ja uudehko sekä hyvällä paikalla palveluiden ja ulkoilumaastojen läheisyydessä. Kontula/Kivikossa on muuten hienot ulkoilumaastot, polut ja puistot - ja sitä moni tiedä.
- Anonyymi
Noiden kahden lisäksi olen itse saanut tarjouksen myös toukokuussa. Näissä kaikissa oli kyse yksiöstä, joten ehkä asukkaat ovat sattumalta samoihin aikoihin kaikki kaivanneet enemmän tilaa ympärilleen?
- Anonyymi
Se on vasta tarjous, kannattaa käydä näytössä.
- Anonyymi
Sattumaa tai ei, ei tällä Suomi.fissä voi kukaan sun puolesta päättää, otatko asunnon. Mene katsomaan asuntoja ja fiilistele miltä tuntuisi asua siellä. Soittele naapureiden ovikelloja ja kysy mahdollisista häiriköistä ja metelistä. Tsekkaa alueen kaava, onko tulossa lähelle uudisrakentamista - sitähän on Kontulassa nyt paljon, mutta ehkä lähempänä metroasemaa. Ja lopuksi: Kontula / Kivikko ei ole alueena suosituinta - osa ihmisistä ei muuta sinne, koska haluavat asua keskiluokkaisemmissa ympyröissä. Kontulassa asuu paljon duunariväkeä, työttömiä ja paljon maahanmuuttajia. Jotkut ei tykkää semmosesta, vaan haluavat nähdä ympärillään enemmän sellasta hipsteriväkeä, minkkiturkkirouvia, somevaikuttajien oloisia nuoria ihmisiä yms. Kontula on "kansojen sulatusuuni" - kuten New York ;) . Siellä näet elämän koko kirjon. Päätös on sinun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418