Fazeri Lahden tehtaalla

Anonyymi

on todettu seitsemää eri hometta. Neljä niistä on vaarallisia ihmisille. Työntekijät altistuvat päivittäin näille homeille! Väitetään, että home kuolee uuneissa? Kuoleeko? Kuluttajat syövät tuotteita, joita valmistetaan näissä tiloissa. Tätä asiaa salataan ja peitellään johdon toimesta. 1960-luvun alussa rakennettu tehdas on jo laho ja homeinen. Ei tarvitse olla Einstain tajutakseen tämän. Naminami fazerin ruisleipää.

11

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ilmeisesti nämä rikkaat suvut ostavat hiljaiseksi viranomaiset?

    • Anonyymi

      Jospa ne homeet jäävät kohta eläkkeelle. Ei ne nuy mihinkään uuniin mene. Hölömö.

    • Anonyymi

      Fazer boikotissa etnisen mainonnan vuoksi !

      • Anonyymi

        Ja miksi? Mikä tuote?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi? Mikä tuote?

        Kaikki tuotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi? Mikä tuote?

        Kaikki tuotteet!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        joo ja Fazerin sivulla voi käydä vasikoimassa vihapuhe sivuja foorumeita jne.
        Fazer on tunkenut homeisen lusikkansa melkoiseen soppaan.
        Tämän takia Fazer on ollut boikotissa pitkää.


    • Anonyymi

      Tiedättekö et netti kiusattu tiesi taas.Miettikää mistä minulle tieto putoaa.Tiesin Metsäkankaan operaatio huhtikuussa.Huume porukka ette pysty tekemään mitään ilman et minä tiedän kaikki.

    • Anonyymi

      fazerin lahden tehdas on loppuuajettu joka päivä vuotaa voiteluaineita tuotteiden sekaan maijlen fazer on ostanut lahden sdp virkamiehet hiljaiseksi

      • Anonyymi

        Täähän lupaa sitä, että kohta on taas tehtaallinen väkeä työttömänä. Ja nimenomaan juuri Lahdessa. Nyt onkin hyvä aika jäädä työttömäksi, kun hallitus leikkaa ja on leikannut tuista niin paljon, ettei työttömillä ole varaa asua enää edes teltassa.
        Kiitelkää niitä, jotka aikoinaan sai Suomen lähtemään velkaralliin. Orpo-Purran hallitus jatkaa tutulla velantekolinjalla ja sakset käy niin perkeleesti, kun pitää kaikesta leikata ja säästää. Köyhää kansaa vedellään leikkuulaudalla pitkin korvia niin että soi. Paska osui tuulettimeen oikein isoa kovaa.


    • Anonyymi

      No ilmankos nykyään tumma leipä vetää niin helvetin äkkiä homeeseen. Mitä et heti ostopäivänä syö, jää syömättä. Pistettävä äkkiä pakastimeen, muuten on heti homeessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe