" olet kuin tuomion temppeli, sammunut kylmä tulivuori, sammunut hehku" öitä
Kevennys yöhön
11
102
Vastaukset
- Anonyymi
Kunpa kaivattuni ei olisi kaltaisesi.
- Anonyymi
Herneiden ja kärpästen mestari! https://www.youtube.com/watch?v=sezJYzZ1vDs
- Anonyymi
Ei sentään tuomion tomppeli.
- Anonyymi
Enkelitkin tuomitaan Raamatun mukaan.
- Anonyymi
Kivettyneen kuoren alla on sula ydin, joka odottaa purkautumistaan, mannerlaattojen liikunnot ovat arvaamattomia.
- Anonyymi
Rikoitko sen vastuuttomuuttasi?
Jos tuo tulee minulle, tarkista ketjusi. 29.09.2021 02:27 viimeisin viesti minkä lähettänyt anona. trolleja aivan liikaa jjoten lopetan forumien käytön, ei tajua miten ketjuja seurataan, kuka kirjoittaa. kenelle. siirrytään irl, hyvää yötä ps en ole kylmä
- Anonyymi
Yrittääkö henkilö valeidentiteetin takas ilmoittaa ettei ole kylmä ja helvetin luonnevikainen? Herättää ihan hirveästi luottamusta.
- Anonyymi
Täällä ole mikään sinulle 99.9%
- Anonyymi
Temppeli temppelit, moe
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2368044
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455720- 594872
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564322- 893774
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322081Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311889
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461789- 391737