kulukoo myymässä ovelta ovelle.
Nyt on Päläkäneellä tehty havvaintoja. Elekee piästäkö sissää! Ovet lukkoo nopiaa.
https://shl.fi/2021/09/29/rikosilmoituksia-palkaneen-alueelta-ei-ole-juuri-tehty-ilmiona-ulkomaalaisten-kaupustelijoiden-toiminta-on-kuitenkin-poliisille-tuttu/
Ulukomaan kauppiiaat
3
90
Vastaukset 3
- Anonyymi
pysykee raahallisina ja soittakee polliisille. elekee avakko ovia. ovet säppii ja sassii.
Pittääkin laittaa puskaradioon viestiä, että ossoovat muutkin olla varuillaan.
varaankin ilmakiväärin ulko-oven pieleen, sillä sitten sohin ja huijon vieraat muille oville. tiiä, vaekka paukuttelisin kintuille.
Hyvä kun ilimotit, ossoo olla varuillaan.
Nykyöään on niin paljon kaikelaisia keheleita liikkumassa immeisten ovilla,
tiiä vaikka olis niitä elokapinoitsijoita, no, tuskin ne niitä,
nythän on syyskuu ja nehän osoo vuan muata pitkin katuja.- Anonyymi
Hyvä kun kerroit.
Tosin mulla on tapana kurkata kamarin ikkunasta kuka soittelee kelloa. Mutta silloin kun odottaa jotain määrättyä henkilöä, ei tarkista vaan ryntää suoraan avaamaan.
Kurkin siis jokaisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479