R-kioskin ilmapiiri

Anonyymi

R-kioskilla haisee ja oven edustalla usein seurue tupakoimassa. Eikö näitä loisia voi yrittäjä poistaa tiloistaan? Syövät ja pelaavat pelikoneita sekä keskustelevat keskenään tai puhelimessa huutamalla. Joitain postin palveluita pakko käyttää muuten en asioisi kyseisessä tilassa.

24

1804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yrittäkää ymmärtää näitä henkilöitä. Heidän kulttuurinsa kieltää työnteon ja yhteiskunta mahdollistaa tämän käytännön. Ruotsissa pakolaiset vieneet heidän "elinkeinonsa" niin on helpompi tulla Suomeen. Täällä esimerkiksi Kannuksessa sossu tarjoaa asumisen keskustassa ja terveydenhuolto on ilmainen. Kaupoista saa tavaraa ilmaiseksi ja poliiseja ei ole paikkakunnalla eikä pienistä rikkeistä aiheudu mitään tuomioita. Kännissä voi ajaa ruotsinrekisterissä olevalla autolla ja myymälävarkauksista ei edes paikallisten kauppojen edes ilmoittaa koska ei niitä kukaan tutki.

    • Anonyymi

      minä luulin että puhutaan valkolaisista..niitä olen nähny kioskin eessä.

    • Anonyymi

      pelikoneet pois kaupoista ja kioskeilta.

    • Anonyymi

      Syövät pelikoneita??

      • Anonyymi

        kun joku söisikin kaikki pelikoneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun joku söisikin kaikki pelikoneet.

        Michel Lotito (kesäkuu 15, 1950 – kesäkuu 25, 2007) oli mies, joka pystyi syömään lähes kaikkea. Herra ”kaikkiruokainen” aloitti harrastuksena teini-ikäisenä ja tuli myöhemmin kuuluisaksi erikoistaitonsa johdosta.

        Uransa aikana Michel söi muun muassa: 18 polkupyörää, 15 ostoskärryä, 7 televisiota, 2 sänkyä ja pienlentokoneen. Miehen ruokahalu oli melkoinen, sillä 1959–1997 aikavälillä Lotito ehti ahmia jopa 9 tonnia metallia. Tutkijoiden ja lääkäreiden mukaan tämän supermiehen vatsahapot olivat niin vahvoja, että ne todella pystyivät sulattamaan metallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Michel Lotito (kesäkuu 15, 1950 – kesäkuu 25, 2007) oli mies, joka pystyi syömään lähes kaikkea. Herra ”kaikkiruokainen” aloitti harrastuksena teini-ikäisenä ja tuli myöhemmin kuuluisaksi erikoistaitonsa johdosta.

        Uransa aikana Michel söi muun muassa: 18 polkupyörää, 15 ostoskärryä, 7 televisiota, 2 sänkyä ja pienlentokoneen. Miehen ruokahalu oli melkoinen, sillä 1959–1997 aikavälillä Lotito ehti ahmia jopa 9 tonnia metallia. Tutkijoiden ja lääkäreiden mukaan tämän supermiehen vatsahapot olivat niin vahvoja, että ne todella pystyivät sulattamaan metallia.

        no ei se ainakaan raudan puutteeseen kuollu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Michel Lotito (kesäkuu 15, 1950 – kesäkuu 25, 2007) oli mies, joka pystyi syömään lähes kaikkea. Herra ”kaikkiruokainen” aloitti harrastuksena teini-ikäisenä ja tuli myöhemmin kuuluisaksi erikoistaitonsa johdosta.

        Uransa aikana Michel söi muun muassa: 18 polkupyörää, 15 ostoskärryä, 7 televisiota, 2 sänkyä ja pienlentokoneen. Miehen ruokahalu oli melkoinen, sillä 1959–1997 aikavälillä Lotito ehti ahmia jopa 9 tonnia metallia. Tutkijoiden ja lääkäreiden mukaan tämän supermiehen vatsahapot olivat niin vahvoja, että ne todella pystyivät sulattamaan metallia.

        kyllä se sitten joka päivä hetekan pasko..


    • Anonyymi

      Niin mikä siellä nyt sitten haisee? Onhan noita tupakoivia muitakin ja aivan kaikkien kauppojen edustoilla. Onko tässä tarkoitus mustamaalata yritystä vai tiettyä ihmisryhmää?

      • Anonyymi

        Mustamaalata mustalaisia? Miten se onnistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustamaalata mustalaisia? Miten se onnistuu?

        Kysyin tässä nyt kysymyksen mikä jäi aloituksesta epäselväksi. Ihme kimpoilua.


    • Anonyymi

      Joo siinä usein istuu valkolaiset röökillä, on kyllä harmillista. Vieläköhän sinne ärrän sivunurkkaan käydään kuseksimassa, sekään ei ollu kovin kaunis näky ja haisi kesällä jo ennen tummien muuttoa.

    • Anonyymi

      Molemmat rodut edustettuina toiset vain varastaa enemmän.

    • Anonyymi

      Minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa

    • Anonyymi

      Kukaan manne ei käy töissä mutta ruoka-apu jonoissa heitä ei näy. Mistä tämä johtuu?

      • Anonyymi

        se johtuu siitä että ne hakee kaupasta ruokansa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se johtuu siitä että ne hakee kaupasta ruokansa...

        Tai kaupan takapihalta olevasta roskiksesta:/ julmaa


    • Anonyymi

      Kela ja sossu maksaa ja rahtihameella loput.

    • Anonyymi

      Keksikää uusi aihe, kyllästyttää jo.

    • Anonyymi

      minä näin r kioskin nurkalla kusemassa kännisen rekka kuskin.firman nimikin oli mut en kerro...

    • Anonyymi

      Voi elämä, yksinpuhelua ja senkin oot poistanut, kun sen ääneen sanoin. Jatka samaa rataa vain piste piste piste piste

    • Anonyymi

      Olen kuullut jotain juttuja, että Kannuksessa tuo ahdistelu- ja vittuilu alkaa kärsimään sukupuutosta, kun kaverilla on vähän kakkanväruänahassa. Tosi kumma ilmiö.

    • Anonyymi

      Viisi autollista manneja alkuviikosta ärrän pihalla keskellä päivää. Lisää vain näitä loisia ja loppuu loputkin erikoisliikkeet varastelun takia.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe