R-kioskilla haisee ja oven edustalla usein seurue tupakoimassa. Eikö näitä loisia voi yrittäjä poistaa tiloistaan? Syövät ja pelaavat pelikoneita sekä keskustelevat keskenään tai puhelimessa huutamalla. Joitain postin palveluita pakko käyttää muuten en asioisi kyseisessä tilassa.
R-kioskin ilmapiiri
Anonyymi
231805
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 23
Vanhimmat
Yrittäkää ymmärtää näitä henkilöitä. Heidän kulttuurinsa kieltää työnteon ja yhteiskunta mahdollistaa tämän käytännön. Ruotsissa pakolaiset vieneet heidän "elinkeinonsa" niin on helpompi tulla Suomeen. Täällä esimerkiksi Kannuksessa sossu tarjoaa asumisen keskustassa ja terveydenhuolto on ilmainen. Kaupoista saa tavaraa ilmaiseksi ja poliiseja ei ole paikkakunnalla eikä pienistä rikkeistä aiheudu mitään tuomioita. Kännissä voi ajaa ruotsinrekisterissä olevalla autolla ja myymälävarkauksista ei edes paikallisten kauppojen edes ilmoittaa koska ei niitä kukaan tutki.
minä luulin että puhutaan valkolaisista..niitä olen nähny kioskin eessä.
pelikoneet pois kaupoista ja kioskeilta.
Syövät pelikoneita??
kun joku söisikin kaikki pelikoneet.
Michel Lotito (kesäkuu 15, 1950 – kesäkuu 25, 2007) oli mies, joka pystyi syömään lähes kaikkea. Herra ”kaikkiruokainen” aloitti harrastuksena teini-ikäisenä ja tuli myöhemmin kuuluisaksi erikoistaitonsa johdosta.
Uransa aikana Michel söi muun muassa: 18 polkupyörää, 15 ostoskärryä, 7 televisiota, 2 sänkyä ja pienlentokoneen. Miehen ruokahalu oli melkoinen, sillä 1959–1997 aikavälillä Lotito ehti ahmia jopa 9 tonnia metallia. Tutkijoiden ja lääkäreiden mukaan tämän supermiehen vatsahapot olivat niin vahvoja, että ne todella pystyivät sulattamaan metallia.
no ei se ainakaan raudan puutteeseen kuollu..
kyllä se sitten joka päivä hetekan pasko..
Niin mikä siellä nyt sitten haisee? Onhan noita tupakoivia muitakin ja aivan kaikkien kauppojen edustoilla. Onko tässä tarkoitus mustamaalata yritystä vai tiettyä ihmisryhmää?
Mustamaalata mustalaisia? Miten se onnistuu?
Kysyin tässä nyt kysymyksen mikä jäi aloituksesta epäselväksi. Ihme kimpoilua.
Joo siinä usein istuu valkolaiset röökillä, on kyllä harmillista. Vieläköhän sinne ärrän sivunurkkaan käydään kuseksimassa, sekään ei ollu kovin kaunis näky ja haisi kesällä jo ennen tummien muuttoa.
Molemmat rodut edustettuina toiset vain varastaa enemmän.
Minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa
Kukaan manne ei käy töissä mutta ruoka-apu jonoissa heitä ei näy. Mistä tämä johtuu?
se johtuu siitä että ne hakee kaupasta ruokansa...
Tai kaupan takapihalta olevasta roskiksesta:/ julmaa
Kela ja sossu maksaa ja rahtihameella loput.
Keksikää uusi aihe, kyllästyttää jo.
minä näin r kioskin nurkalla kusemassa kännisen rekka kuskin.firman nimikin oli mut en kerro...
Voi elämä, yksinpuhelua ja senkin oot poistanut, kun sen ääneen sanoin. Jatka samaa rataa vain piste piste piste piste
Olen kuullut jotain juttuja, että Kannuksessa tuo ahdistelu- ja vittuilu alkaa kärsimään sukupuutosta, kun kaverilla on vähän kakkanväruänahassa. Tosi kumma ilmiö.
Viisi autollista manneja alkuviikosta ärrän pihalla keskellä päivää. Lisää vain näitä loisia ja loppuu loputkin erikoisliikkeet varastelun takia.