1m etuylitystä ja 2 metriä takaylitystä on lain mukaan sallittu. Mutta mitäs jos kuorma-auton pituus on jo valmiiksi suurin sallittu 13m - saako sen ylittää, eli voiko kuorma olla esim 15 metriä pitkä?
Kuorma-auton etu- ja takaylitykset
5
892
Vastaukset
- Anonyymi
Kuorma-autojen suurimmat sallitut mitat ja massat on määritelty hyvin tarkasti. Kuorma-auton suurin sallittu pituus on 13,00 metriä, korkeus 4,40 metriä ja leveys 2,60 metriä. Yli 22,00 metrin mittaisissa ajoneuvoyhdistelmissä lämpöeristämättömän ajoneuvon leveys saa kuitenkin olla korkeintaan 2,55 metriä.
- Anonyymi
Saattaa olla että vastasit kysymykseen...
Tarkoitan sitä, että jos mulla on 13 m pitkä kuorma-auto ja laitan päälle 16m pitkän palkin joka tulee metrin keulasta yli ja kaksi metriä perästä yli. Onko kuorma laillinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla että vastasit kysymykseen...
Tarkoitan sitä, että jos mulla on 13 m pitkä kuorma-auto ja laitan päälle 16m pitkän palkin joka tulee metrin keulasta yli ja kaksi metriä perästä yli. Onko kuorma laillinen?Kuorma-auton suurin sallittu pituus on 13,00 metriä PISTE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuorma-auton suurin sallittu pituus on 13,00 metriä PISTE
Kiitos!
- Anonyymi
Ei se on silloin erikoiskuljetus liput vain liehumaan tolpan nokkaan ja kyltti perseeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791