mulla vasta ekan digikameran osto mielessä.tyhmänä tässä kyselen että canon mainostaa suomenkielisellä valikolla,mutta miten on jos tilaa netistä jostain euroopasta sen niin miten valikon laita,löytyykö suomen kieli??
canon ulkomailta
7
3499
Vastaukset
- ostin
canon powershot s1 is:n teneriffalta ja olen tosi tyytyväinen siihen! no sit siihen tuli vika että hävitti kuvat? no soitin sit canonille ja kerroin ongelman kiva neiti sanoi että kuule sulla on canonin sellainen malli missä takuu toimii että vieppä se canonin pikahuoltoon ni ne kattoo sitä, no vein ja huollon kaveri asensi uuden päivityksen ja meni takuun piikkiin. Mut pirun hyvä kamera se on ei voi muuta sanoa ;)
- kamerakerholainen
Nykyinen malli on S2 IS. Tuosta taas näkee että kannattaa mennä ulkomaille ja ostaa vanhentunutta tavaraa.
- fauni
tilasin just saksasta powershot A95 ja kyllä siihen ainaki sai asennettua suomen kielen...ongelmana vaan että ohjekirja on saksaksi enkä tiedä mistä saisin suomenkielisen! :(
- fanille
Tilaat Canonilta ohjekirjan mutta se maksaa. Itse ostin Canon PowerShot pro1 saksasta ja suomenkielinen manuaali tuli Canonin tytöitä normaalin kirjan hintaisena.
Tiettävästi kaikkiin nykyisiin on valikko myöskin asennettu n 12 eri kieltä ja kyllä sieltä löytyy se suomenkielinen valikkokin. - fauni
fanille kirjoitti:
Tilaat Canonilta ohjekirjan mutta se maksaa. Itse ostin Canon PowerShot pro1 saksasta ja suomenkielinen manuaali tuli Canonin tytöitä normaalin kirjan hintaisena.
Tiettävästi kaikkiin nykyisiin on valikko myöskin asennettu n 12 eri kieltä ja kyllä sieltä löytyy se suomenkielinen valikkokin.normaalin kirjan??
tilataanko se sitten jostain canonin suomenkielisiltä nettisivuilta? - kamerakerholainen
fauni kirjoitti:
normaalin kirjan??
tilataanko se sitten jostain canonin suomenkielisiltä nettisivuilta?Suomen Canon vaatii yli 50 euroa ohjekirjasta, joka tulee kopionippuna. Tuttu kertoi, että sai saman hintaan 15e Suomessakin toimivasta nettikaupasta netsson.com. Siellä ovat muutenkin Canonit tosi hyvissä hinnoissa, usein ei käsittääkseni kannnata ulkomailta tilata. Lisävarusteitakin sieltä saa samalla postikululla.
- fauni
kamerakerholainen kirjoitti:
Suomen Canon vaatii yli 50 euroa ohjekirjasta, joka tulee kopionippuna. Tuttu kertoi, että sai saman hintaan 15e Suomessakin toimivasta nettikaupasta netsson.com. Siellä ovat muutenkin Canonit tosi hyvissä hinnoissa, usein ei käsittääkseni kannnata ulkomailta tilata. Lisävarusteitakin sieltä saa samalla postikululla.
täytyypä mennä tsekkaamaan noi sivut! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303471Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91538Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808