Miten suhtautuisit

Anonyymi

JOs käyttäytyisin sinua kohtaan samalla tavalla manipulatiivisesti useiden vuosien ajan, niin kuin sinä olet tehnyt minua kohtaan? Samalla tavalla totuutta vääristellen. Kuvittele itsesi minun asemaan. Olisitko sietänyt sellaista käytöstä?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän liittyy ne kaikki lähentymisyritykset ja kyttääminen sekä seuraaminen, missä hän asuu. ;)?

    • Kyllä.

    • Anonyymi

      Manipuloijien spottaaminen on kyllä niin tyydyttävää, lähes lempiharrastuksiani.

    • Anonyymi

      Palstan voi aina sulkea!

      • Anonyymi

        Heti kun mahdollista.. Riippuvuus


      • Anonyymi

        Oikeaa elämää ei voi sulkea


    • Anonyymi

      En ymmärrä mitä tarkoitat 🤔En ole manipuloinut.

      • Anonyymi

        Pahoin pelkään, että on kyse suuresta erehdyksestä - sivusta ihmetellen.


      • Anonyymi

        Aloitus on provo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on provo

        Ei ole vaan harhaisen ihmisen totuus. Sinä olet liian tyhmä huomaamaan miksi ihmiset kirjoittaa tuollaisia. Ole siis hiljaa jo. Kaikki tietää jo, että olet tyhmä. Harhaisuus ei ole provoilua.


    • Anonyymi

      Onkohan sinua koskaan edes oikeasti manipuloitu? Tiedätkö minkälaista on oikean elämän manipulointi? Kun vuosien ajan toistetaan ja puututaan käytökseesi ja ulkonäköäsi arvostellaan. Toistetaan ja toistetaan. Niin kauan että se mitä sinulle sanotaan muuttuu itsellesi todeksi. Niin että lopulta alat itsekin siihen uskoa ². Sinulle uskotellaan että joku on ihastunut. Lähestyt nauretaan päin naamaa. Sinulle uskotellaan että joku ei välitä sinusta ja saat jälkikäteen tietää että se valhetta. -sivusta

      • Anonyymi

        Siis Oli valhetta*


      • Anonyymi

        Hyvin kaiken kirjoittamasi ilmaisit.
        Tarkoittaako se sitä, että olet itse mestari manipuloimaan toisia ihmisiä?
        Luuletko tosiaan, että kaikkien ihmisten kohdalla tuollainen toiminta onnistuisi?
        Ei onnistuisi, uskaltaisin lyödä vaikka vetoa tuosta.
        Ketään täällä ei voi pakottaa, olemaan kenenkään ihmisen kanssa toisten ihmisen käskystä.
        Kenenkään elämään ei noin vain, tuoda ketään ihmistä muiden ihmisten toimesta ja sitten naureta päälle vahingoniloisesti.
        Jokaisella ihmisellä täällä on oma tahto, oikeus haluta ja tavoitella erilaisia asioita.
        Muiden ihmisten näihin, asioihin puuttumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kaiken kirjoittamasi ilmaisit.
        Tarkoittaako se sitä, että olet itse mestari manipuloimaan toisia ihmisiä?
        Luuletko tosiaan, että kaikkien ihmisten kohdalla tuollainen toiminta onnistuisi?
        Ei onnistuisi, uskaltaisin lyödä vaikka vetoa tuosta.
        Ketään täällä ei voi pakottaa, olemaan kenenkään ihmisen kanssa toisten ihmisen käskystä.
        Kenenkään elämään ei noin vain, tuoda ketään ihmistä muiden ihmisten toimesta ja sitten naureta päälle vahingoniloisesti.
        Jokaisella ihmisellä täällä on oma tahto, oikeus haluta ja tavoitella erilaisia asioita.
        Muiden ihmisten näihin, asioihin puuttumatta.

        On ihmisiä joiden kanssa on pakko olla tekemisissä esimerkiksi. Lapsena. Enkä muihin kysymyksiisi suotu edes vastaamaan . Naurettava olet. Anylyysisi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kaiken kirjoittamasi ilmaisit.
        Tarkoittaako se sitä, että olet itse mestari manipuloimaan toisia ihmisiä?
        Luuletko tosiaan, että kaikkien ihmisten kohdalla tuollainen toiminta onnistuisi?
        Ei onnistuisi, uskaltaisin lyödä vaikka vetoa tuosta.
        Ketään täällä ei voi pakottaa, olemaan kenenkään ihmisen kanssa toisten ihmisen käskystä.
        Kenenkään elämään ei noin vain, tuoda ketään ihmistä muiden ihmisten toimesta ja sitten naureta päälle vahingoniloisesti.
        Jokaisella ihmisellä täällä on oma tahto, oikeus haluta ja tavoitella erilaisia asioita.
        Muiden ihmisten näihin, asioihin puuttumatta.

        Et osaa keskustella aiheesta ilman että teet siitä henkilökohtaista tai yrität vääntää sen jotenkin toiseen sopivaksi.Eli kanssasi en keskustele aiheesta enempää.


    • Anonyymi

      Psykologian opiskelu kannattaa aina. Vaan älä silti katsele nenän vartta pitkin niitä lihasäkkejä kuin biojätettä. Hekin ovat ihmisiä tai ainakin irvikuvia sellaisista.

    • Anonyymi

      Onko aloitus naiselle vai miehelle?

      Olen nainen ja kamppailen tällä hetkellä hieman samankaltaisen ongelman kanssa. Olen joutunut seitsemän vuoden ajan todella manipuloivan ihmisen kiusattavaksi, eikä tämä lopeta, vaikka olen niin pyytänyt.

      Toivottavasti täällä kaipaamalleni miehelle ei ole tullut sellainen olo, että hän kärsisi näistä asioista jotenkin, se ei ole ajatukseni, ja toivon todella, ettei hänelle ole sellaista oloa tullut!

      Ja toivon, aloittaja, että vastaat kysymykseeni, koska ajattelen asiaa täällä kauhusta kankeana.

    • Anonyymi

      Eiköhän se ollut joku ventovieras eikä kukaan hän. Sinä kuvittelit, sinun harhasi. älä syytä siitä muita.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4405
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2438
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      118
      1775
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1412
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      335
      1367
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe