Opera 8.00 - suomenkielinen versio

6

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasi88

On jo 8 vanhalla kielipaketilla. Miten nyt? Suoraan päälle vai?

• Opera 8 jo itsellänikin!.

Operan johtaja hyppäsi vuonoon.
        MikroPC.net - ti 26.4.2005 klo 6:44
        Norjalaisen ohjelmistotalo Operan toimitusjohtaja Jon von Tetzchner on hypännyt vuonoon. Hänen tarkoituksenaan on uida Atlantin yli Yhdysvaltoihin.
        Mielipuoli tempaus liittyy hiljattain julkistettuun Opera 8 –internetselaimeen. Tetzchner lupasi uida Yhdysvaltoihin, mikäli selain ladataan yli miljoona kertaa ensimmäisen neljän päivän aikana. Tavoite ylittyi ja Tetzchner aloitti maanantaina uintireissunsa.
        Operan kotisivuilta löytyy kartta toimitusjohtajan uintireissusta. Viimeistään se paljastaa, ettei islantilaissyntyinen viikinki ole aivan tosissaan. Tetzchner aikoo poiketa uintireissullaan islantiin, jossa hän hörppää kupposen äidin keittämää kaakaota

• suoraan - asennusohjelma kysyy muuten, tehdäänkö niin. Hyvin suomentui Opera minulla(kin)!

T. MM.

• esko
        Man-of-Mystery kirjoitti:

suoraan - asennusohjelma kysyy muuten, tehdäänkö niin. Hyvin suomentui Opera minulla(kin)!

T. MM.

Ensin asensin vanhan päälle,niin jäi työkalut valikosta vierasta kieltä. Kun poistin ja asessin uudelleen suomen kielisen opera 8. Kyllä on hyvä!

• Maco
        esko kirjoitti:

Ensin asensin vanhan päälle,niin jäi työkalut valikosta vierasta kieltä. Kun poistin ja asessin uudelleen suomen kielisen opera 8. Kyllä on hyvä!

ja 8.00 tilalle, tässä on paljon uusia jippoja...hyvä selain ja vieläpä hyvä kielipaketti...tähän selaimeen luottavat myös Nokian mobiilipalvelut...IE yrittää 7 versiolla pelastaa, mitä pelastettavissa on...hmm...siis käyttäjäkuntaa, mutta itse B.G on tokaissut, että tätä selainta ei saa muut kuin SP 2:n omaavat koneenkäyttäjät(vieraantuvat loputkin IE:n ystävät!)...kun kill bill tajuais edes sen, että kaikki eivät voi, eivätkä halua tuota hitaampaa konetta rasittavaa SP 2:sta koneelleen...itse en saa moista edes koneelle asennettua(SP 1 asentui kyllä hyvin!)Windowsin pitäisi suosia myös kevyitä ratkaisuja ohjelmistossaan, nää niiden viritykset kun syövät koneelta tolkuttomasti tehoja...esim. Longhorn, eipä tällä celeronin 1.3 virityksellä pyöri, eli tehty tehohirmuille koneille...rapsuta Bill Gates sitä hilsettä nupistas hieman, niin jos kävisi raksuttamaan jokunen harmaa aivosolu...raha on tehnyt tehtävänsä kun et osaa ajatella kaikkia erillaisten tietokoneiden ja käyttöjärjestelmien omistajia...katso FIREFOXista ja OPERAsta mallia selain-markkinoilla...senkin öky-pahvi!

• Operalla internet-surffailu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3183
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      196
      2884
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1891
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      258
      1524
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      111
      1295
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1191
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1047
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      155
      1031
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      33
      950
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      824
    Aihe