Väsyttämistä ja kiristystä kun hake henkilökorttia vaasan poliisi.

Anonyymi

Kun hain netistä 07.09.2021 henkilökorttia niin vaarasin Vaasan Poliisilaitos aika 30.09.2021 klo 13:45 ja netissä luki että pitä vaarata 15 minuttia aika mutta sinä meni jo 15 minuttia kun ne otti ne sormen jäljet ja sitten ne sanoi että pitä hoita joku asia ennen kun ne voi myöntä henkilökorttia siellä missä ne otta vastan rikoilmoitukset ja sinä oli jonotus numero 63 ja minulla oli jonotus numero 64 mutta vaikka me odpttein sinä 34 minuttia eikä siellä ollut yhtän asiakasta ennen minua niin se jonotus numero ei vaihtunut toi äijä vain istui sinä kopissa ja tuijotti minua ja minä aasun palvelutalo ja minulla oli hoitsu muukana mutta kun hoitsulla loppu työaika niin me ei voitu enempää odotta vaan piti mennä jäätin tällä kerta ilmam henkilökorttia miksi vaasan poliisi harjoitta väsyttämis taktikka ja mitä sinä muukamassa pitä ensin hoita mitä estä henkilökorttin samista millä Vaasan poliisi minua kiiristä että minun pitä ensin hoita ennen kun minä voin saada henkilökorttia pyydän asianajaja otta sittä selvä :(

13

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä, kyllä, mutta missä Bosse on?

• Anonyymi

Ei minä voi jäädä sinne poliisilaitokselle odottaman kun ei ole bussi raha ja olen maksannut henkilökortti 07.09.2021 ja valokuva pitäkö nidden poliisin palautta minulle ne rahat jos ne ei suostu antamaan minulle henkilökorttia :(

• Anonyymi

Henkilökortin myöntämisen edellytyksenä on, että hakija on tunnistettu ja hänen henkilöllisyy-tensä on luotettavasti todennettu.

Hakijan on henkilökorttia hakiessaan esitettävä voimassa oleva henkilöllisyyttä osoittava asia-kirja. Jos hakijalla ei ole esittää tällaista asiakirjaa, henkilökortin myöntävä viranomainen tunnis-taa hakijan ja todentaa tämän henkilöllisyyden.

Ei hän sinä mitän muuta edellytystä ole hankilökorttin samiselle :(

• Anonyymi

Miksi toi äijä vain tuijotta minua 34 minuttia eikä vaihda jonotus numeroa haluako hän vittuila :(

• Anonyymi

Ei se ole bosse se on bossi eli poliisi ylijohtaja hänelle pitä valitta :(

Huonoa palvelua ne halua tietenkin odotta niin kauan että toi hoitsu lähte kotin ja jättä minut sinne yksin mutta ensiksi minulla ei ole bussi raha ja toiseksi minua haluan kyllä otta muukan joku todistaja kun käyn siellä.

Mutta poliisit ei halua että minulla on joku toditaja muukana jo se on se pointi ei ne huvin vuoksi sinne ketän jättä odottaman joku koira haudattuna sinä kyllä on :(

• Anonyymi

Minä aasun palvelutalo ja minulla on lääkitys ei minä voi jäädä sinne odottaman että hoitsu jättä minut yksin poliisiasemalle ja sitten ne vie minut takahuonesen ja teke jonkun laittoman pidätyksen ja minä jää ilman lääkkeittä kyllä poliisin pitä tehdä yhteistyöttä palvelutalon kanssa eikä vain odotta että hoitsu lähte että ei jää todistajia :(

• Anonyymi

Varman se on ne sakot mitä pitäisi joskus mennä istuman mikä on syy sihen että poliisit käytäty niin oudosti :(

Mutta anyway pitäisi nidden kuiteskin tehdä yhteistyö hlitokodin kanssa että saa lääket ja vaatet muukan kun mene istuman :(

Mutta näköjän ne halua olla ilkeittä ja siksi ne ei hoida muunto rangaistuksen täytäntön pano fixulla tavalla :(

• Anonyymi

Poliisin kiristys viesti :(

Ensinäkin sinä on sala myhkälyä että ei saa tietä mitä asia pitä hoita ja sitten jos on todistaja muukana niin joutu odottan niin kauan että todistaja joutu lähtemän :(

Polisens utpressnings meddelande :(

Först så är det hemlighets makeri att man får inte veta vad saken gäller och sedan om man har vittne med så hammnar man och vänta så länge tills vitnet hammnar och fara hem :(

• Anonyymi

Hur relaterar detta till någonting?

• Anonyymi

Kyllä se on näin se on ne sakot mitä pitä mennä istumaan se on varma tietoa kirje ei vain ole tullut perille minulla on ollut jo 2 kk laukut valmnna pakattuna kun olen odottanut että mene ne sakot istuman manantaina se ulosotto mies on paikalla mitä olis pitännyt lähettä se kirje niin silloin soittetan hänelle mutta hoitsut todista että mitän sellaista kirjettä ei ole tullut olen avannut ja katsonnut kaikki kirjet :(

• Anonyymi

Kyllä kai ne hoitsu vie minut Manataina vankilan portille ainakin minä pyydän nittä viemän minut Manataina vankilan portille :(

• Anonyymi

Virkanilkeillä on usein palvelutyylinä VVV eli ViivytysVäsytysVittuilu-tyyli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      895
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      74
      879
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe