Kokemuksia kypäräpuhelimista

Hei olen aika uusi näissä hommissa mutta kiinnostaisi laittaa omaan ja vaimon kypärään kypäräpuhelimet onko näillä toiminto sellainen että näillä voidaan keskenään jutella ja onko äänenlaatu edes ok ilmeisesti musiikkia näillä ei voi kuunnella mutta kuuleeko näillä esimerkiksi navigaattorin ja onko kovin vaikea asentaa näitä vehkeitä kypärään. Kiitos etukäteen vastauksista

11

6847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulokkeet Snell S-7 Bluetooth Tuplapakkaus on kyse

    • Onko teillä muita ehdotuksia mutta tuote pitäisi olla mahdollisimman huokea jolla olisi jotenkin edes hinta-laatusuhde paikallaan

      • Anonyymi

        Vanha totuus pätee tässäkin asiassa: Halpaa ja hyvää ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha totuus pätee tässäkin asiassa: Halpaa ja hyvää ei ole olemassakaan.

        Vähän huono totuus. Tai siis muuten hyvä, mutta ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Erinomaisia valmistaa "Sena". Toimivat hienosti, äänen laatu hyvä, akku kestää myös hienosti.

      • Anonyymi

        Tossa vielä web site https://www.sena.com/motorcycles-powersports

        Löytyy Suomesta, itse ostin Saksasta netti puljusta, kun oli halvemmat


    • Anonyymi

      Hommaa laitteet Suomesta . Mimoto verkkokauppa, sieltä Interphone Tour paketti jossa kahteen kypärään tarvikkeet.
      Juttelette rouvan kanssa koko päivän lenkin vaikka olisitte kilometrin päässä toisistanne.
      Musiikkia ja radiota voi kuunnella, puhelin toimii ja tietenkin keskinäinen juttelu.
      Akku kestää koko päivän ajon ja juttelun helposti.
      Asennus onnistuu helposti, etenkin kun nykykypärissä on noille paikat jo valmiiksi olemassa.

      Mimoto, sieltä saa kaiken motokaman luotettavasti. Eikä oo mainos vaan vuosien kokemuksen tulos 👍

    • Anonyymi

      Snell e-1 on ainakin meillä rouvan kanssa ajanut asiansa, varmasti parempiakin löytyy.

    • Anonyymi

      Moro,hommasin noi Snell E1 kypäräpuhelimet mulle ja muijalle,asennettiin ja tehtiin kaikki valmiix,päästiin viimeiseen vaiheeseen jossa bluetoothin pitäisi löytää puhelimesta Snell E1, mutta kun ei löydy, mitäköhän multa puuttuu/en tajua,onko tietoa😕

    • Anonyymi

      Hommasin itelle Snell e-2 kypäräpuhelimen, kaverilla on Cardo freecom 2 kypäräpuhelin, onkohan näitä kahta mallia mahdollista yhdistää keskenään? Koitettiin netistä etsiä ohjeita mutta niitä ei oikein tuntunut löytyvän, siksipä kyselisin että onko täällä kenelläkään kokemuksia asiasta?

    • Anonyymi

      SENA SRL2 puhelimen ongelmana on, että akkuja rikkoutuu aika usein, aika pian takuuajan jälkeen. Uusia akkuja on vaikea saada. EU:n sääntöjen mukaan laitemyyjien tulee toimittaa myös varaosia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe