Niih kumpaan menis
Siis kun oli yhteishaku nii e vielå tienny kumpaan mennä tai niiku mikäån ei kiinnostanut niin laitoin oman kunnan lukion (lähell ja ka joku 8.4) mutta nyt mietin ettää pitäskö vaihtaa amikseen (rakennus,turva tai media ala kiinnostaa vähän) en tiiä mitä tekisin siellä mutta tuntuu että en pärjää ja motivaatio on muutenkin aika pohjalla. Koittaisko olla lukios ainaki vuoden ja kokeilla hetken aikaa jos mieli muuttuisi? (Oon 05)
Lukio vs amis
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
minä ajattelin mennä ihan lukioon kaikki sisaruksetkin on käynyt paitsi yksi ja siitä johonkin jatkoopintoihin minun mielestä s eolisi minulle juuri hyvä
- Anonyymi
Edit
Nyt jo lukiossa olleena jonkin aikaa alkaa motivaatio olla entistä matalampi ja arvosanatkin kokeissa ovat luokkaa 6 ja alan kallistumaan enemmän ammattikoulun puoleen, sieläkin on kavereita ja aluekkin on jotenkin tuttua
Auttakee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840