Soolo saunassa.

Anonyymi

Oli kesäyön pikkutunnit kun viimein tulimme kesämökille. Oltiin autolla liikkeellä siskoni ja tämän tyttären kanssa, ilta oli mennyt sukuloimassa ja oli aika hankkiutua nukkumaan. Loppukesän hämäryys ympäröi meitä, oli tyyntä ja hiljaista.
Oli harvinaista olla mökillä pienellä porukalla ja naisten kesken. Yleensä siellä on hirveä porukka naisia ja miehiä ja lapsia ja kova meteli. Hiljaisuus ympärillä sai meidätkin varomaan metelöintiä.
Väsytti ja nukutti mutta laitoimme silti saunan lämpiämään.
Porukkamme on läpeensä uskovaisia ja pidättyväisiä, alastomuus on kiellettyä jopa saunassa. No tavallaan se on pakkokin kun on iso sakki miehiä ja naisia. Ja onhan se kätevääkin kun ei tarvi kokoajan riisua ja pukea.
Minua välillä ahdistaa kuumana kesäpäivänä olla märissä vaatteissa vaikka sitten bikineissäkin uinnin jälkeen.
Olin silloin 25 vuotias ja sinkku. Uskontokuntamme mielestä seksi oli sallittua vain aviossa ja itsetyydytykseenkin suhde oli kielteinen. Sitä sääntöä olin monasti rikkonut.
Sinä iltana, naisporukassa, päätin saunoa alasti. Siskoa ja tämän tytärtä ei saunominen enää kiinnostanut, taisivat olla aika väsyneitä. Löylyttelin hetken ja päätin vielä uida. Tuntui jännältä mennä laiturille alastomana ja tuntea viileä kesäyön ilma iholla. Se oli kumma sekoitus vapauden tunnetta, jännitystä ja jonkinlaista uhmaa. Laiturin päässä minulle tuli pelko, jos joku näkee.
Käteni eivät totelleet, toinen sipaisi pyllyäni, toinen meni yli karvatupsuni ja sipaisi rintojani. Ikäänkuin olisin siten jotenkin suojellut itseäni. Sitten sukelsin suojelevaan veteen. Tunsin olevani yhtä veden ja luonnon kanssa.
Uin hetken ja palasin saunalle lämpimään.
Mietin tekemääni. Olin rikkonut sääntöjä .
Moni hyvältä tuntuva on syntiä.
Mutta en Tuntenut tehneeni syntiä.
Olin kaunis alastomana, sellaisena kuin minut oli luotu. Luonto oli kaunis, jumalan luoma.
Kuvittelin kuinka kauniina olin ollut alastomana, vapaana ja rohkeana ja naisellisena. Ajatus sai sydämeni hakkaamaan. Katsoin vartaloani, kauniita rintojani, tummaa tupsuani ja solakoita reisiäni.
Siellä saunassa, yksinäisyydessä minä pitkästä aikaa hyväilin itseäni ja nautin.

0

7735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
        Maailman menoa
        76
        2685
      2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
        Maailman menoa
        2
        2492
      3. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
        Maailman menoa
        49
        2325
      4. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
        Maailman menoa
        73
        2249
      5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
        Maailman menoa
        62
        2115
      6. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
        Sinkut
        137
        2037
      7. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
        Maailman menoa
        24
        1799
      8. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
        NATO
        406
        1795
      9. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
        Kouvola
        111
        1716
      10. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
        Maailman menoa
        124
        1534
      Aihe