Soolo saunassa.

Anonyymi

Oli kesäyön pikkutunnit kun viimein tulimme kesämökille. Oltiin autolla liikkeellä siskoni ja tämän tyttären kanssa, ilta oli mennyt sukuloimassa ja oli aika hankkiutua nukkumaan. Loppukesän hämäryys ympäröi meitä, oli tyyntä ja hiljaista.
Oli harvinaista olla mökillä pienellä porukalla ja naisten kesken. Yleensä siellä on hirveä porukka naisia ja miehiä ja lapsia ja kova meteli. Hiljaisuus ympärillä sai meidätkin varomaan metelöintiä.
Väsytti ja nukutti mutta laitoimme silti saunan lämpiämään.
Porukkamme on läpeensä uskovaisia ja pidättyväisiä, alastomuus on kiellettyä jopa saunassa. No tavallaan se on pakkokin kun on iso sakki miehiä ja naisia. Ja onhan se kätevääkin kun ei tarvi kokoajan riisua ja pukea.
Minua välillä ahdistaa kuumana kesäpäivänä olla märissä vaatteissa vaikka sitten bikineissäkin uinnin jälkeen.
Olin silloin 25 vuotias ja sinkku. Uskontokuntamme mielestä seksi oli sallittua vain aviossa ja itsetyydytykseenkin suhde oli kielteinen. Sitä sääntöä olin monasti rikkonut.
Sinä iltana, naisporukassa, päätin saunoa alasti. Siskoa ja tämän tytärtä ei saunominen enää kiinnostanut, taisivat olla aika väsyneitä. Löylyttelin hetken ja päätin vielä uida. Tuntui jännältä mennä laiturille alastomana ja tuntea viileä kesäyön ilma iholla. Se oli kumma sekoitus vapauden tunnetta, jännitystä ja jonkinlaista uhmaa. Laiturin päässä minulle tuli pelko, jos joku näkee.
Käteni eivät totelleet, toinen sipaisi pyllyäni, toinen meni yli karvatupsuni ja sipaisi rintojani. Ikäänkuin olisin siten jotenkin suojellut itseäni. Sitten sukelsin suojelevaan veteen. Tunsin olevani yhtä veden ja luonnon kanssa.
Uin hetken ja palasin saunalle lämpimään.
Mietin tekemääni. Olin rikkonut sääntöjä .
Moni hyvältä tuntuva on syntiä.
Mutta en Tuntenut tehneeni syntiä.
Olin kaunis alastomana, sellaisena kuin minut oli luotu. Luonto oli kaunis, jumalan luoma.
Kuvittelin kuinka kauniina olin ollut alastomana, vapaana ja rohkeana ja naisellisena. Ajatus sai sydämeni hakkaamaan. Katsoin vartaloani, kauniita rintojani, tummaa tupsuani ja solakoita reisiäni.
Siellä saunassa, yksinäisyydessä minä pitkästä aikaa hyväilin itseäni ja nautin.

0

7453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
        Maailman menoa
        77
        5426
      2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
        Ikävä
        35
        2995
      3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
        Maailman menoa
        123
        2323
      4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
        Maailman menoa
        120
        1955
      5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
        Maailman menoa
        19
        1885
      6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
        Ikävä
        111
        1810
      7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
        Maailman menoa
        297
        1415
      8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
        Ikävä
        68
        1371
      9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
        Maailman menoa
        53
        1284
      10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
        Ikävä
        85
        1160
      Aihe