Soolo saunassa.

Anonyymi

Oli kesäyön pikkutunnit kun viimein tulimme kesämökille. Oltiin autolla liikkeellä siskoni ja tämän tyttären kanssa, ilta oli mennyt sukuloimassa ja oli aika hankkiutua nukkumaan. Loppukesän hämäryys ympäröi meitä, oli tyyntä ja hiljaista.
Oli harvinaista olla mökillä pienellä porukalla ja naisten kesken. Yleensä siellä on hirveä porukka naisia ja miehiä ja lapsia ja kova meteli. Hiljaisuus ympärillä sai meidätkin varomaan metelöintiä.
Väsytti ja nukutti mutta laitoimme silti saunan lämpiämään.
Porukkamme on läpeensä uskovaisia ja pidättyväisiä, alastomuus on kiellettyä jopa saunassa. No tavallaan se on pakkokin kun on iso sakki miehiä ja naisia. Ja onhan se kätevääkin kun ei tarvi kokoajan riisua ja pukea.
Minua välillä ahdistaa kuumana kesäpäivänä olla märissä vaatteissa vaikka sitten bikineissäkin uinnin jälkeen.
Olin silloin 25 vuotias ja sinkku. Uskontokuntamme mielestä seksi oli sallittua vain aviossa ja itsetyydytykseenkin suhde oli kielteinen. Sitä sääntöä olin monasti rikkonut.
Sinä iltana, naisporukassa, päätin saunoa alasti. Siskoa ja tämän tytärtä ei saunominen enää kiinnostanut, taisivat olla aika väsyneitä. Löylyttelin hetken ja päätin vielä uida. Tuntui jännältä mennä laiturille alastomana ja tuntea viileä kesäyön ilma iholla. Se oli kumma sekoitus vapauden tunnetta, jännitystä ja jonkinlaista uhmaa. Laiturin päässä minulle tuli pelko, jos joku näkee.
Käteni eivät totelleet, toinen sipaisi pyllyäni, toinen meni yli karvatupsuni ja sipaisi rintojani. Ikäänkuin olisin siten jotenkin suojellut itseäni. Sitten sukelsin suojelevaan veteen. Tunsin olevani yhtä veden ja luonnon kanssa.
Uin hetken ja palasin saunalle lämpimään.
Mietin tekemääni. Olin rikkonut sääntöjä .
Moni hyvältä tuntuva on syntiä.
Mutta en Tuntenut tehneeni syntiä.
Olin kaunis alastomana, sellaisena kuin minut oli luotu. Luonto oli kaunis, jumalan luoma.
Kuvittelin kuinka kauniina olin ollut alastomana, vapaana ja rohkeana ja naisellisena. Ajatus sai sydämeni hakkaamaan. Katsoin vartaloani, kauniita rintojani, tummaa tupsuani ja solakoita reisiäni.
Siellä saunassa, yksinäisyydessä minä pitkästä aikaa hyväilin itseäni ja nautin.

0

7460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
        Maailman menoa
        104
        17153
      2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
        Maailman menoa
        39
        9913
      3. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
        Ikävä
        29
        4931
      4. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
        Maailman menoa
        236
        3878
      5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
        Perussuomalaiset
        33
        3123
      6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
        Maailman menoa
        14
        2820
      7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
        Maailman menoa
        110
        2771
      8. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
        Maailman menoa
        25
        2722
      9. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
        Maailman menoa
        50
        2607
      10. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
        Kotimaiset julkkisjuorut
        75
        2480
      Aihe