Soolo saunassa.

Anonyymi

Oli kesäyön pikkutunnit kun viimein tulimme kesämökille. Oltiin autolla liikkeellä siskoni ja tämän tyttären kanssa, ilta oli mennyt sukuloimassa ja oli aika hankkiutua nukkumaan. Loppukesän hämäryys ympäröi meitä, oli tyyntä ja hiljaista.
Oli harvinaista olla mökillä pienellä porukalla ja naisten kesken. Yleensä siellä on hirveä porukka naisia ja miehiä ja lapsia ja kova meteli. Hiljaisuus ympärillä sai meidätkin varomaan metelöintiä.
Väsytti ja nukutti mutta laitoimme silti saunan lämpiämään.
Porukkamme on läpeensä uskovaisia ja pidättyväisiä, alastomuus on kiellettyä jopa saunassa. No tavallaan se on pakkokin kun on iso sakki miehiä ja naisia. Ja onhan se kätevääkin kun ei tarvi kokoajan riisua ja pukea.
Minua välillä ahdistaa kuumana kesäpäivänä olla märissä vaatteissa vaikka sitten bikineissäkin uinnin jälkeen.
Olin silloin 25 vuotias ja sinkku. Uskontokuntamme mielestä seksi oli sallittua vain aviossa ja itsetyydytykseenkin suhde oli kielteinen. Sitä sääntöä olin monasti rikkonut.
Sinä iltana, naisporukassa, päätin saunoa alasti. Siskoa ja tämän tytärtä ei saunominen enää kiinnostanut, taisivat olla aika väsyneitä. Löylyttelin hetken ja päätin vielä uida. Tuntui jännältä mennä laiturille alastomana ja tuntea viileä kesäyön ilma iholla. Se oli kumma sekoitus vapauden tunnetta, jännitystä ja jonkinlaista uhmaa. Laiturin päässä minulle tuli pelko, jos joku näkee.
Käteni eivät totelleet, toinen sipaisi pyllyäni, toinen meni yli karvatupsuni ja sipaisi rintojani. Ikäänkuin olisin siten jotenkin suojellut itseäni. Sitten sukelsin suojelevaan veteen. Tunsin olevani yhtä veden ja luonnon kanssa.
Uin hetken ja palasin saunalle lämpimään.
Mietin tekemääni. Olin rikkonut sääntöjä .
Moni hyvältä tuntuva on syntiä.
Mutta en Tuntenut tehneeni syntiä.
Olin kaunis alastomana, sellaisena kuin minut oli luotu. Luonto oli kaunis, jumalan luoma.
Kuvittelin kuinka kauniina olin ollut alastomana, vapaana ja rohkeana ja naisellisena. Ajatus sai sydämeni hakkaamaan. Katsoin vartaloani, kauniita rintojani, tummaa tupsuani ja solakoita reisiäni.
Siellä saunassa, yksinäisyydessä minä pitkästä aikaa hyväilin itseäni ja nautin.

0

7598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
        Ähtäri
        32
        3355
      2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
        Ikävä
        103
        2555
      3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
        Maailman menoa
        70
        2516
      4. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
        Ikävä
        102
        2117
      5. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
        Ikävä
        11
        1808
      6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
        Tunteet
        41
        1408
      7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
        Maailman menoa
        378
        1036
      8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
        Tv-sarjat
        38
        849
      9. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
        Maailman menoa
        28
        808
      10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
        Ikävä
        6
        780
      Aihe