Soolo saunassa.

Anonyymi

Oli kesäyön pikkutunnit kun viimein tulimme kesämökille. Oltiin autolla liikkeellä siskoni ja tämän tyttären kanssa, ilta oli mennyt sukuloimassa ja oli aika hankkiutua nukkumaan. Loppukesän hämäryys ympäröi meitä, oli tyyntä ja hiljaista.
Oli harvinaista olla mökillä pienellä porukalla ja naisten kesken. Yleensä siellä on hirveä porukka naisia ja miehiä ja lapsia ja kova meteli. Hiljaisuus ympärillä sai meidätkin varomaan metelöintiä.
Väsytti ja nukutti mutta laitoimme silti saunan lämpiämään.
Porukkamme on läpeensä uskovaisia ja pidättyväisiä, alastomuus on kiellettyä jopa saunassa. No tavallaan se on pakkokin kun on iso sakki miehiä ja naisia. Ja onhan se kätevääkin kun ei tarvi kokoajan riisua ja pukea.
Minua välillä ahdistaa kuumana kesäpäivänä olla märissä vaatteissa vaikka sitten bikineissäkin uinnin jälkeen.
Olin silloin 25 vuotias ja sinkku. Uskontokuntamme mielestä seksi oli sallittua vain aviossa ja itsetyydytykseenkin suhde oli kielteinen. Sitä sääntöä olin monasti rikkonut.
Sinä iltana, naisporukassa, päätin saunoa alasti. Siskoa ja tämän tytärtä ei saunominen enää kiinnostanut, taisivat olla aika väsyneitä. Löylyttelin hetken ja päätin vielä uida. Tuntui jännältä mennä laiturille alastomana ja tuntea viileä kesäyön ilma iholla. Se oli kumma sekoitus vapauden tunnetta, jännitystä ja jonkinlaista uhmaa. Laiturin päässä minulle tuli pelko, jos joku näkee.
Käteni eivät totelleet, toinen sipaisi pyllyäni, toinen meni yli karvatupsuni ja sipaisi rintojani. Ikäänkuin olisin siten jotenkin suojellut itseäni. Sitten sukelsin suojelevaan veteen. Tunsin olevani yhtä veden ja luonnon kanssa.
Uin hetken ja palasin saunalle lämpimään.
Mietin tekemääni. Olin rikkonut sääntöjä .
Moni hyvältä tuntuva on syntiä.
Mutta en Tuntenut tehneeni syntiä.
Olin kaunis alastomana, sellaisena kuin minut oli luotu. Luonto oli kaunis, jumalan luoma.
Kuvittelin kuinka kauniina olin ollut alastomana, vapaana ja rohkeana ja naisellisena. Ajatus sai sydämeni hakkaamaan. Katsoin vartaloani, kauniita rintojani, tummaa tupsuani ja solakoita reisiäni.
Siellä saunassa, yksinäisyydessä minä pitkästä aikaa hyväilin itseäni ja nautin.

0

6449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        130
        4985
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        31
        3154
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1817
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1770
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        19
        1635
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1491
      7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1256
      8. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        19
        1247
      9. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1237
      10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

        Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
        Maailman menoa
        17
        1217
      Aihe