Mitä ihmeen juttua tää on ..Nettimotossa myydään Honda CBR 1100 XX Blackbirdejä ABS jarruilla.
Mulla itsellä on uutena käyttäjänä 2007 eli viimeinen malli ja siinä ei ohjekirjassa eikä netin manualissa puhuta hevon h.......ttiä ABS:stä.
Mistä tälläinen juttu tulee.
Toiseksi kysyisin asiantuntijoilta miksei netistä löydy ollenkaan Yoshimuran putkia kyseiseen laitteeseen, mutta tiedän ,että kyseisiä laitteita on Yoshimuran ja Akrapovitsin huiluilla. Haluaisin vaihtaa ja se on tietysti oma asiani....siltä varalta tää kun joku kuitenkin laittaa ettei kannata.
KIITOS KAIKILLE ASIALLISEN VASTAUKSEN ANTAJALLE.
ASB-jarrut
6
1135
Vastaukset 6
- Anonyymi
Noissahan on se LBS, eli etu- ja takajarrut yhdistetty. Jos on sekoilua sen suhteen?
- Anonyymi
Huh. Että Hondalla ei ollut vielä 2007 sitä, mikä minulla on jo 50-luvun IC:ssä... Kopioimisellehan ne japanin vehkeet perinteisesti perustuukin. Toiset ominaisuudet näköjään varastetaan vaan vähän myöhemmin.
- Anonyymi
ABS-jarru on eri asia kuin huonosti toimiva jarru 😉
Anonyymi kirjoitti:
ABS-jarru on eri asia kuin huonosti toimiva jarru 😉
Mitä tarkoitat huonosti toimivilla jarruilla...näitä Dualeita vai?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013318Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721063- 44989
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit73707- 94677
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50660Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29585- 47574
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90544