Mitä ihmeen juttua tää on ..Nettimotossa myydään Honda CBR 1100 XX Blackbirdejä ABS jarruilla.
Mulla itsellä on uutena käyttäjänä 2007 eli viimeinen malli ja siinä ei ohjekirjassa eikä netin manualissa puhuta hevon h.......ttiä ABS:stä.
Mistä tälläinen juttu tulee.
Toiseksi kysyisin asiantuntijoilta miksei netistä löydy ollenkaan Yoshimuran putkia kyseiseen laitteeseen, mutta tiedän ,että kyseisiä laitteita on Yoshimuran ja Akrapovitsin huiluilla. Haluaisin vaihtaa ja se on tietysti oma asiani....siltä varalta tää kun joku kuitenkin laittaa ettei kannata.
KIITOS KAIKILLE ASIALLISEN VASTAUKSEN ANTAJALLE.
ASB-jarrut
6
975
Vastaukset
- Anonyymi
Noissahan on se LBS, eli etu- ja takajarrut yhdistetty. Jos on sekoilua sen suhteen?
- Anonyymi
Huh. Että Hondalla ei ollut vielä 2007 sitä, mikä minulla on jo 50-luvun IC:ssä... Kopioimisellehan ne japanin vehkeet perinteisesti perustuukin. Toiset ominaisuudet näköjään varastetaan vaan vähän myöhemmin.
- Anonyymi
ABS-jarru on eri asia kuin huonosti toimiva jarru 😉
Anonyymi kirjoitti:
ABS-jarru on eri asia kuin huonosti toimiva jarru 😉
Mitä tarkoitat huonosti toimivilla jarruilla...näitä Dualeita vai?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1174449Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693254"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043144Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392591Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282282- 1071543
- 491076
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3051012- 49822
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin53647