Mitä ihmeen juttua tää on ..Nettimotossa myydään Honda CBR 1100 XX Blackbirdejä ABS jarruilla.
Mulla itsellä on uutena käyttäjänä 2007 eli viimeinen malli ja siinä ei ohjekirjassa eikä netin manualissa puhuta hevon h.......ttiä ABS:stä.
Mistä tälläinen juttu tulee.
Toiseksi kysyisin asiantuntijoilta miksei netistä löydy ollenkaan Yoshimuran putkia kyseiseen laitteeseen, mutta tiedän ,että kyseisiä laitteita on Yoshimuran ja Akrapovitsin huiluilla. Haluaisin vaihtaa ja se on tietysti oma asiani....siltä varalta tää kun joku kuitenkin laittaa ettei kannata.
KIITOS KAIKILLE ASIALLISEN VASTAUKSEN ANTAJALLE.
ASB-jarrut
6
915
Vastaukset
- Anonyymi
Noissahan on se LBS, eli etu- ja takajarrut yhdistetty. Jos on sekoilua sen suhteen?
- Anonyymi
Huh. Että Hondalla ei ollut vielä 2007 sitä, mikä minulla on jo 50-luvun IC:ssä... Kopioimisellehan ne japanin vehkeet perinteisesti perustuukin. Toiset ominaisuudet näköjään varastetaan vaan vähän myöhemmin.
- Anonyymi
ABS-jarru on eri asia kuin huonosti toimiva jarru 😉
Anonyymi kirjoitti:
ABS-jarru on eri asia kuin huonosti toimiva jarru 😉
Mitä tarkoitat huonosti toimivilla jarruilla...näitä Dualeita vai?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5913050Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892572Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211641Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771562Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451446- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141322- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193