Pekka Floppasi

Anonyymi

Pekka oli ekat pari päivää hauska. Nyt oon niin kyllästynyt sen sössötykseen. Outoa sanojen toistoa ja jankkaamista. Ei oo hyvät jutut enään. Ja aika ilkeätä piikittelyä heittää.. Mennyt maku koko tyypistä jo. Ja niin "tekohauska".

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se esittää, teeskentelijä. "muka koomikko". Ei toimi todellakaan enään sen meininki..

      • Anonyymi

        Joo, ei ole yhtään hauska. Musta näyttää, että kärsii tuon "juristin" jatkuvasta lähentelystä. Luulen, että vapautuisi, kun tuo miehenkipeä nainen jättäisi hänet rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei ole yhtään hauska. Musta näyttää, että kärsii tuon "juristin" jatkuvasta lähentelystä. Luulen, että vapautuisi, kun tuo miehenkipeä nainen jättäisi hänet rauhaan.

        Pekkahan Katjassa koko ajan kiinni roikkuu!

        Esimerkiksi perjantaina Pekka oli koko ajan Katjaa halaamassa takaapäin ja houkuttelemassa sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekkahan Katjassa koko ajan kiinni roikkuu!

        Esimerkiksi perjantaina Pekka oli koko ajan Katjaa halaamassa takaapäin ja houkuttelemassa sänkyyn.

        No miksei Katja sano ,että lopeta ja mene muualle siitä ,kyllä se Katja niitä vihjeitä jakelee. Nuo toiset miehet tuskin Katjaa huomioisikaan tippaakaan ja miehen kipeä neiti tietää sen ,niin siksi roikkuu tuossa ääliössä.


    • Anonyymi

      Täyspaska koko äijä . Olen vihannut sitä ensimmäisestä minuutista lähtien. Toivottavasti viisas kansa osaa järjestää sen ja sen toisen itseään täynnä olevan Anssin häädettävien penkille.
      Noh, unelmasta ei voi tulla totta koska idioottimaisen lapsellinen tuotanto haluaa juuri näiden olevan finaaliin asti, koska tuottavat rahaa taloller.
      Lopuksi lesbo voittaa ja senkin tiesi ensi minuutista asti koska, juontajat kilvan kehuvat sen ihmeellisyyttä. Itserakas idiootti jolla ei ole mitään virkaa talossa.

    • Anonyymi

      Pekka varmaan luulee olevansa jotenkin suosittu jota se ei kyllä ole.sais miettiä mitä suustaan laukoo ,menköön sen Katjan kanssa vaikka jo ulkomaailmaan ,ei jaksa enää sen vouhotusta katsoa.

    • Anonyymi

      Pekka äklöin asukas talossa ,minä en tykkää sen naamavärkistä aina suu puoliksi auki ,josta muka vitsiä pukkaa joka ei ole vitsiä nähnytkään. Tämä on minun mielipide.

    • Anonyymi

      Harmittaa, että Pekasta tuli esiin tuo kiusaaja.

      Jotenkin olin kuvitellut, että ensihoitajana olisi tuo käyttäytyminen ihmisiä kohtaan jotenkin fiksumpaa ku muilla, kun joutuu työskentelemään ihmisten kanssa

    • Anonyymi

      Miten ihminen voi olla noin vastenmielinen ,ja mikä järjestys poliisi hän luulee olevansa joutas ulos ja heti.

    • Anonyymi

      Sainio sanoi hyvästi Pekasta höpö ukko niin totta kuin olla voi.,ei järjen hiventä koko jätkässä.

      • Anonyymi

        En kyllä ambulanssissa sairaana olevana haluaisi tuollaista hoitajaa kun Pekka on.
        Jotenkin iljettävä ja omahyväinen ihminen, mutta onneksi se on vain matkan.


    • Anonyymi

      Savolaiset on kovia puhumaan ja vitsikkäitä. Kuten Spede Pasanen oli.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe