Kotirokotus

2lesken

Jotkut ihmettelevät, miksi porukat eivät ota koronarokotusta.
Itselläni ja monella muulla on ollut ongelma lähteä rokotuspaikkaan.
Maalla asutaan. Ilman autoa. Bussit eivät kulje illalla eikä viikonloppuna
Kunnassamme on annettu rokotusajat iltaisin ja lauantaisin.
Tähän tyssää monen lähteminen.
Taksi maksaa yli 100 euroa meno-paluu.
Itse sanoin ajavarauksessa, että ei ole kohdallani kuin yksi vaihtoehto.
Tulette kotiini rokottamaan.
Ja niin tapahtui.
Kannattaa pitää kiinni oikeuksistaan.
Kun on ilmainen rokotus luvattu.

10

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olisivat varmaan tuoneet pitsaa tullessaan jos olisit huomannut vaatia
      nj

      • Ano/nj
        Pizzalähettinä toimiminen ei oikein kuulu sairaanhoitajien työnkuvaan.
        Kyllä koronarokotus kotisoffalla pesee tullenmennen jonkin säälittävän kinkku-pepperone-aurajuusto lätyn.


    • Anonyymi

      Olipa terveydenhoidolta hienosti tehty, taisivat tehdä samalla kotikäynnin muillekin asiakkaille. Hienoa kun jaksat pitää kiinni oikeuksistasi.
      Hytinäx1

      • Hytinäx
        Asun vanhusten rivitaloilla.
        Täällä käy muutamalla henkilöllä kotihoito.
        Heidät on rokotettu ja rokotetaan kotikäynneillä.
        Eivät siis pelkästään minun takiani tulleet.
        Hieno ele minunkin mielestäni.


    • Anonyymi

      Kaikki ei tiedä oikeuksista 80v ja ylikin. älli voi pelata hyvin mutta ei jalat ulkona. informatiota myös kaikille vanhuksille ilmaislehdet ITÄ-HELSINKI. Rolatorin ja muut apuvälineet saa lainaksi,vaikka ei ole kodinhoidon asiakas kuulokojeita myöten.Lääkri kirjoitaa vaan todistus niiden tarpeista.Kodin hoidon asiakaille,nimen omaan heidän lähiomaisille: Osto palveluna saa apua. Ette voi aina vedota Maksaa! Puhua sitten yksinäistä sukulaista tekee työ mikä Teille kuuluu.Jos ostopalvelut maksaa siivous ja vanhus ei itse kykene siivoo.Kyllä huomiodaan toimentulotuessa maksut.Sama ei selitystä kauppakasi palvelu maksaa,ei voi hankia sitä vanhukselle tai riitävästi tena vaippoja,joita siten pihistelee. Tuo virtsarakon tulehdus. Kuin hiiva ihotumia ymm. Varsinkin jos vanhuksella jo valmiiksi psorjas. Tai muuten alentunut vastustus kyky. Rokoteita ei todella vanhus saa jos on tietämätön oikeuksisista,Ei rolatoria ja ei siihen pussi,metro kykenen mennä esim.Rokote piste Helsinki 92. Kaikilla ei nettiä,ei kykyä käytääJoten infot ilmaislehtin reali ajassa,mitkä vanhuksien pikeudet on,

      • Ano 09:06
        Kirjoitit Helsingin alueelta.
        Luulisin että siellä olisi koronapuhelinnumero mihin voi soittaa.
        Ja kysyä neuvoa.
        Tai soittaa peruspalvelunumeroon.
        Mutta jos vanhus ei siihen kykene, miten ihmeessä hän todellakin pärjää yksin kotona.
        Ilmanmuuta on avuntarpeessa.
        Vaikea tilanne jos ei ole omaisia, ystäviä, tuttavia jotka voisivat auttaa.
        Täällä Länsi-Suomessa on puhelinnumerot mihin soitetaan.
        Ei tarvita nettiä.


    • Anonyymi

      Sain ensimmäisen rokotteen kotona Helsingissä liikuntakyvyttömyyden vuoksi, mutta toiseen rokotukseen olen kirjoittanut samaan osoitteeseen kuin ensimmäisellä kerralla kakdi kertaa, mutta mitään ei kuulunut kahteen viikkoon.

      Viikko sitten soitin rokotevaraukseen, oli takaisinsoittopalvelu. Ei kuulunut mitään, soitin kahden pvän kuluttua uudestaan, automaatti vastasi, että meillä on numeronne jo. Kaksi päivää mennyt siitä eikä kuulu mitään.
      Chattasin johonkin neuvontaan, että menetänkö tilani jonossa, jos soitan "taas?" Ei mene, vastattiin.
      Soitin ja taas odotan. Mielestäni viikko on vähän liikaa.
      Saa nähdä, kuulla, tuleeko puhelua koskaan.

      • Anonyymi

        Toisen rokotuksen olisi saanut Kampin pop-up rokotuspisteessä 1.krs
        Onkohan se nyt kokonaan suljettu, kun tekivät fiban. Sen piti toimia 31.12.2021 asti päivisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen rokotuksen olisi saanut Kampin pop-up rokotuspisteessä 1.krs
        Onkohan se nyt kokonaan suljettu, kun tekivät fiban. Sen piti toimia 31.12.2021 asti päivisin.

        Ei ole enää kuin Itiksen pop-up rokotuspiste ilman ajanvarausta
        mutta vain 1:n ja toisen rokotteen hakijoille.

        Koronarokotusten pop-up-pisteet
        Kauppakeskus Itis
        Paikka: Kauppakeskus Itis, Itäkatu 1-7, Itiksen sisäänkäynnin luona, Feel Vegas -liikkeen ja S-marketin vieressä
        Avoinna: ti 21.12. klo 11-17.30, ti 28.12. klo 11-15, ti 4.1. klo 11-17.30 ja ti 11.1. klo 11-17.30


    • Anonyymi

      Hyvää Joulua hytinäx !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe