Kotirokotus

2lesken

Jotkut ihmettelevät, miksi porukat eivät ota koronarokotusta.
Itselläni ja monella muulla on ollut ongelma lähteä rokotuspaikkaan.
Maalla asutaan. Ilman autoa. Bussit eivät kulje illalla eikä viikonloppuna
Kunnassamme on annettu rokotusajat iltaisin ja lauantaisin.
Tähän tyssää monen lähteminen.
Taksi maksaa yli 100 euroa meno-paluu.
Itse sanoin ajavarauksessa, että ei ole kohdallani kuin yksi vaihtoehto.
Tulette kotiini rokottamaan.
Ja niin tapahtui.
Kannattaa pitää kiinni oikeuksistaan.
Kun on ilmainen rokotus luvattu.

10

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olisivat varmaan tuoneet pitsaa tullessaan jos olisit huomannut vaatia
      nj

      • Ano/nj
        Pizzalähettinä toimiminen ei oikein kuulu sairaanhoitajien työnkuvaan.
        Kyllä koronarokotus kotisoffalla pesee tullenmennen jonkin säälittävän kinkku-pepperone-aurajuusto lätyn.


    • Anonyymi

      Olipa terveydenhoidolta hienosti tehty, taisivat tehdä samalla kotikäynnin muillekin asiakkaille. Hienoa kun jaksat pitää kiinni oikeuksistasi.
      Hytinäx1

      • Hytinäx
        Asun vanhusten rivitaloilla.
        Täällä käy muutamalla henkilöllä kotihoito.
        Heidät on rokotettu ja rokotetaan kotikäynneillä.
        Eivät siis pelkästään minun takiani tulleet.
        Hieno ele minunkin mielestäni.


    • Anonyymi

      Kaikki ei tiedä oikeuksista 80v ja ylikin. älli voi pelata hyvin mutta ei jalat ulkona. informatiota myös kaikille vanhuksille ilmaislehdet ITÄ-HELSINKI. Rolatorin ja muut apuvälineet saa lainaksi,vaikka ei ole kodinhoidon asiakas kuulokojeita myöten.Lääkri kirjoitaa vaan todistus niiden tarpeista.Kodin hoidon asiakaille,nimen omaan heidän lähiomaisille: Osto palveluna saa apua. Ette voi aina vedota Maksaa! Puhua sitten yksinäistä sukulaista tekee työ mikä Teille kuuluu.Jos ostopalvelut maksaa siivous ja vanhus ei itse kykene siivoo.Kyllä huomiodaan toimentulotuessa maksut.Sama ei selitystä kauppakasi palvelu maksaa,ei voi hankia sitä vanhukselle tai riitävästi tena vaippoja,joita siten pihistelee. Tuo virtsarakon tulehdus. Kuin hiiva ihotumia ymm. Varsinkin jos vanhuksella jo valmiiksi psorjas. Tai muuten alentunut vastustus kyky. Rokoteita ei todella vanhus saa jos on tietämätön oikeuksisista,Ei rolatoria ja ei siihen pussi,metro kykenen mennä esim.Rokote piste Helsinki 92. Kaikilla ei nettiä,ei kykyä käytääJoten infot ilmaislehtin reali ajassa,mitkä vanhuksien pikeudet on,

      • Ano 09:06
        Kirjoitit Helsingin alueelta.
        Luulisin että siellä olisi koronapuhelinnumero mihin voi soittaa.
        Ja kysyä neuvoa.
        Tai soittaa peruspalvelunumeroon.
        Mutta jos vanhus ei siihen kykene, miten ihmeessä hän todellakin pärjää yksin kotona.
        Ilmanmuuta on avuntarpeessa.
        Vaikea tilanne jos ei ole omaisia, ystäviä, tuttavia jotka voisivat auttaa.
        Täällä Länsi-Suomessa on puhelinnumerot mihin soitetaan.
        Ei tarvita nettiä.


    • Anonyymi

      Sain ensimmäisen rokotteen kotona Helsingissä liikuntakyvyttömyyden vuoksi, mutta toiseen rokotukseen olen kirjoittanut samaan osoitteeseen kuin ensimmäisellä kerralla kakdi kertaa, mutta mitään ei kuulunut kahteen viikkoon.

      Viikko sitten soitin rokotevaraukseen, oli takaisinsoittopalvelu. Ei kuulunut mitään, soitin kahden pvän kuluttua uudestaan, automaatti vastasi, että meillä on numeronne jo. Kaksi päivää mennyt siitä eikä kuulu mitään.
      Chattasin johonkin neuvontaan, että menetänkö tilani jonossa, jos soitan "taas?" Ei mene, vastattiin.
      Soitin ja taas odotan. Mielestäni viikko on vähän liikaa.
      Saa nähdä, kuulla, tuleeko puhelua koskaan.

      • Anonyymi

        Toisen rokotuksen olisi saanut Kampin pop-up rokotuspisteessä 1.krs
        Onkohan se nyt kokonaan suljettu, kun tekivät fiban. Sen piti toimia 31.12.2021 asti päivisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen rokotuksen olisi saanut Kampin pop-up rokotuspisteessä 1.krs
        Onkohan se nyt kokonaan suljettu, kun tekivät fiban. Sen piti toimia 31.12.2021 asti päivisin.

        Ei ole enää kuin Itiksen pop-up rokotuspiste ilman ajanvarausta
        mutta vain 1:n ja toisen rokotteen hakijoille.

        Koronarokotusten pop-up-pisteet
        Kauppakeskus Itis
        Paikka: Kauppakeskus Itis, Itäkatu 1-7, Itiksen sisäänkäynnin luona, Feel Vegas -liikkeen ja S-marketin vieressä
        Avoinna: ti 21.12. klo 11-17.30, ti 28.12. klo 11-15, ti 4.1. klo 11-17.30 ja ti 11.1. klo 11-17.30


    • Anonyymi

      Hyvää Joulua hytinäx !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe