Tölkin korkkauksesta saakka muuta puheenaihetta ei ole kuin että "mulle on se... tärkeetä... että kaikki saa olla sen näköisiä kuin on. Se että mulla on tatskoja, se on se mun juttu."
Voi jessus kun se heitettäis ulos talosta. Olen paennut sen loputonta jankkaamista koko illan mutta aina se ilmestyy jostain jauhamaan tota samaa asiaa.
Villellä samat translaki juttunsa kanssa kuultu tuhanteen kertaan. On tää ohjelma mennyt surkeaksi.
Lateksi jauhaa yhtä ja samaa
Anonyymi
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ne oikeen toivoo sitä,että noi jutut ois jotenkin vieraita ihmisille.Pääsisivät uhriutumaan.Ketään ei enää hetkauta,jotain raffimpaa pitäis nyt koklaa.
- Anonyymi
Laura ei selvästikään ole sinut itsensä kanssa. Tää voi olla hänelle hyvä kokemus.
Ville kanssa vähän yhden asian ihminen. OK, oliko muuta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966