Lueskelin vanhoja ketjuja, joissa lehtipuhallinta lähinnä haukuttikn melun vuoksi. Haravaa nopeammaksi kehuttiin. Malleista ja akku vs. Polttomoottori -asetelmasta en löutänyt ketjuja.
Olin ostamassa jo husqvarnan akkupuhallinta, koska akkujärjestelmä on käytössä, mutta puhallusteho näissä on 50m/s. Lienee hiljaisempi ja riittänee pienehkön tontin korjaamiseen, mutta meneekö ihan leikkimiseksi. Polttomoottorilla varustettuja saa samaan hintaan halpis merkkiä eli 300-500e luokkaa ja puhallusteho 90-100 m/s luokkaa. Äänitaso ja käytettävyys kysymysmerkkejä.
Jos 50m/s riittää, ostaisin akullisen. Sillä voisi sitten autotallia yms. sisätilaakin putsata ilman käryjä ja isoa melua
Lehtipuhallin omakotitalon asukille
6
192
Vastaukset
- Anonyymi
mulla hussen reppupuhallin, vanha, hyvin hiljainen silti, pehmsteet selkää vasten, ym, en vaihtais leluihin.. tokin nurmikkoalueet, joille ne lehdet puhallan, ajelen sitten ajoleikkurin vedettävällä kerääjällä, niin saan lehdet nätisti yhteen paikkaan. Nurmikollahan puhallin on melko avuton, kuin työntää lehdet ruohon alle piiloon..
- Anonyymi
Minulla on Stihlin moottorisahan akulla toimiva puhallin. Puhtia siinä riittää. Pitää harjoitella sen käyttöä, kun aina on täysi teho päällä.
Huono puoli siinä on se että kaikki lentää, mikä ei ole massa kiinni.
- Anonyymi
Miten voimakkaasti puhallin työntää käsille eli vaatii käsivoimia?
Liikkuisiko pulkka lumella ja jäällä, jos isäntä istuisi pulkassa ja puhaltaisi polttomoottorikäyttöisellä taaksepäin?- Anonyymi
Kokeilun paikka, kerro kuinka kävi.
- Anonyymi
Mulla on 3 kw nimellistehoinen Hyundai-puhallin, verkkovirtakäyttöinen. Ahkera haravankäyttäjä saa kyllä enemmän aikaan kuin tämä, puhallin sinällään on kätevä moneen hommaan.
- Anonyymi
Itse kyselin samasta vehkeestä toisaalla, mittasin kulutusmittarilla, ottoteho noin 800 w. Teho kuiville lehdille ok, muuten onneton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849