Teneriffa marraskuussa ?

Anonyymi

Olis mahdollisuus lähteä marraskuun viimeisellä viikolla edullisesti Americasiin. Millainen keli siellä on ollut aiempina vuosina tuohon aikaan ?

24

2057

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Me vaihdoimme sateisen Teneriffan Gran Canariaan ja Playa del Inglesin vehreään paratiisiin.

    • Anonyymi

      Hymyilyttää tuo Karhun mainostaminen....

      Amerikashan on Teneriffan eteläkärjessä, joten mahtaakohan noi ilmat olla kovinkaan erilaiset, väliä noilla paikoilla on n100 kilometriä ?

    • Anonyymi

      Niin ja minä tykkään sitäpaitsi kalasta :)

    • Anonyymi

      Niin pizzaa ja hampurilaisia. Minä haluan simpukoita ja ostereita.

    • Anonyymi

      Se mikään vihreä ole, Cran Canarian on lähempänä Saharaa, joten kuivempi ja karumpi ja hiekkaa lentää joka suunnasta.

      Americas on hyvä valinta, tyylikkäämpi ja viriilimpi, kuin seniili Ingles.

      • Anonyymi

        Väärin taas. Dynaamiset ja trendikkäät nuoret miehet suuntaavat sankoin joukoin miestä etsimään Inglesiin. On kumia ja nahkaa ja vähän hillitympääkin kuosia. Joka pojan unelma paikka löytää mies seuraa on Ingles tuo taivaan lahja meille tosi miehille. Tenskun mummo lähiöt ei kiinnosta ketään. Inglesissä vähän varttuneempiakin pamputtaa löytää seuraa miehestä se on lupaus. Siksi aina Inglesiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin taas. Dynaamiset ja trendikkäät nuoret miehet suuntaavat sankoin joukoin miestä etsimään Inglesiin. On kumia ja nahkaa ja vähän hillitympääkin kuosia. Joka pojan unelma paikka löytää mies seuraa on Ingles tuo taivaan lahja meille tosi miehille. Tenskun mummo lähiöt ei kiinnosta ketään. Inglesissä vähän varttuneempiakin pamputtaa löytää seuraa miehestä se on lupaus. Siksi aina Inglesiin.

        Miesten perässä minäkin matkustan aina Inglesiin. Tämä poika ei vaan voi vastustaa kuumien kundien kuumia tunteita mitä vain Ingles voi tarjota. Huikea paikka.


    • Anonyymi

      Mites se aloituksen juttu, millaiset kelit odotettavissa Teriffan Americasiin marraskuun loppuviikolle ?

      • Anonyymi

        Tuollahan se on jo vastattu. Pilvistä ja sateista.


      • Anonyymi

        Täältä mies löydät myös komeimmat miehet lämmittämään sänkyäsi. Täällä sadat miehet etsivät mies seuraa viihteeksi ja iltojen iloksi. Tervetuloa viihtymään inglesiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollahan se on jo vastattu. Pilvistä ja sateista.

        TF sur lämmintä ja aurinkoista
        GC sur pilvistä ja tuulista


    • Kanarialle on tarkoitus lähteä marraskuussa. Kiinnostaisi kuulla onko mata lentoasemalla ja lentokoneessa sujunut miten. Olen kahdesti koronarokotettu. Onko tästä asiasta kenelläkään tieto

    • Anonyymi

      Pikku poika painit poikien kesken kiinnostais tätä poikaa. Onko oikea paikka karhu vai kupari pannu vai joku muu luksus ravintola Inglesissä.

      • Anonyymi

        Tuu tänne niin mä voin vetää sua pataan ihan kotimaassa. Et taida uskaltaa nuija.


    • Anonyymi

      Teneriffan eteläiset osat ovat Kanarian parasta antia ellei halua olla rähmällään suomibaareissa. Siellä niitä ei näet ole! Jos suomalaisuutta haluat, mene Inglesiin, tuonne Kanarian kaatopaikkaan.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta, matka Tflle tilattu ja nyt odotellaan sormet ristissä, että kelit suosii. Tosin emme ole toisaalta rannallamakaajiakaan, mutta olisihan se mukavampi tutustua saareen paremmalla kelillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, matka Tflle tilattu ja nyt odotellaan sormet ristissä, että kelit suosii. Tosin emme ole toisaalta rannallamakaajiakaan, mutta olisihan se mukavampi tutustua saareen paremmalla kelillä.

        Teneriffa on upea ja monipuolinen saari. Kannattaa vuokrata auto tai ajaa bussilla. Teide ja muu vuoristo, pikku kylät ja pohjoisosan kaupungit ovat käymisen arvoisia.


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe