Kiitos Paavo Oikarinen.Avitit hienosti.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/562c1000-df00-4603-a82a-e8a1e333d006
Timo. V. Koskisen julkiset kiitokset.
16
1093
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan eka tili koko 9000 euroa miinus verot?
- Anonyymi
T K nostaa lisäksi vielä vuosia sopeutumiseläkettä. Ja mitä ilmeisemmin hommauttaa itsensä tämän pestin jälkeen hyvinvointialueen leipiin
- Anonyymi
Tai sitten jää eläkkeelle ja muhkealle sellaiselle.
- Anonyymi
Ompane ne Paavon kanssa käyneet läpi nämä jutut,et mikä ois parasta et elintaso säilyy.näillä Timon ja Paavon ansioilla ois saanu 5 perushoitaja palkattua
- Anonyymi
Olisiko perushoitajaviisikko pistänyt pystyyn hyvinvointi alueen ?
- Anonyymi
Perushoitajan hyvinvointi alue on sänky jossa sinunkin. asentoja hoietaan ja siivotaan housut jos kerettännöön
- Anonyymi
Epäilen vaan,et tällä kaksikolla jää hyvinvointia alue Kainuulaisille tekemättä,itselleen voivat noilla summilla saaha oikeinkin näkyvän alueen
- Anonyymi
Edustatte Timo ja Paavo kepulaista röyhkeyden ilmentymää. Tosin ette poloiset sitä edes huomaa, mikä vielä pahempaa
- Anonyymi
Chim chimeney, chim chimeney chim chim cher-ee,
kun katolle nouset, pidä lakistas kii!
Chim chimeney, chim chimeney chim chim cher-oo,
on mies siellä musta ja naurava suu.
Hän nuohooja on ja ei kukaan muu. - Anonyymi
Kuka on Timo.V.Koskinen? Joku persurikollinen vai kui?
- Anonyymi
Se on Korhonen, Korholanmäen kylän Korholan talosta.
- Anonyymi
Uskovatko Hatva ja Oikarinen edes omia selityksiään? On niin päivänselvää että suhmuroivat TK:lle mahtavan pestin. Mutta sehan oli vain johdonmukainen seuraus hyvinvointialueiden (maakuntahimmeleiden) perustamisessa. Mahdollisimman paljon veroeuroja imemään kepulaisille. Terveyden- ja sosiaalitoimen näkökulmasta siitä ei ole mitään hyötyä. Tehottomuutta ja paljon muutakin haittaa. Kustannusten lisäksi.
- Anonyymi
Persun itku on musiikkia korvilleni, jatkakaa olkaa hyvä.
- Anonyymi
Musiikista en mitään ymmärrä, mutta kateellisten panettelussa on sellainen komppi, minkä tunnistan heti.
- Anonyymi
Ahopelto ja tulosaluejohtaja tekivät vastaiskun, kun evättiin Ahopellon mahdollisuus kyseiseen virkaan.
Näiden johtajien alaiset virkamiehet esittävät, että johtajille pitää korottaa palkkoja takautuvasti pitkältä ajalta.
Perusteena joku työnarviointi, jotka näiden alaiset on tehneet tietysti johtajien edun mukaisesti. Tietysti näiden palkankorotuksien esittelijöiden oman palkkausken päättää nämä samat johtajat, joten taitaa heidänkin palkkapussissa nopeasti näkyä.
Saa nähdä, korvaako Paavo Oikarisen vetämä yhtymähallitus Ahopellolle ja muille johtajille Korhosen valinnan suurilla euroäärillä.
Asia esillä seuraavassa yhtymähallituksen kokouksessa. - Anonyymi
Paavo antaa omistaan,tyhjästä maksavat hälle 2500/kk,hrvimetällä,hirvenhaukuissa ja niin edelleen ,siitäkö maksetaan?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662