Onks normaalii et munakarvat harvenee?

Anonyymi

Multa on parin viikon ajan muna karvoja tippunut itsestään pois ja iltaisin suihkuun mennessä boksereissa on niitä irtonaisina aika paljon ja sanoin sängyssä aamuisin kun herään (nukun alasti). Mikään elämäntavoissani ei ole muuttunut ja en ole ostanut uusia boksereita tai uudenlaista shampoota joka voisi aiheuttaa tällaisen :(

Joka tapauksessa alkaa huolettaa ja en tiedä minne menisin. Voisiko murrosiän loppuminen aiheuttaa tän? Nyt ikää 16vuotta eli murrosikä varmaan aika loppunut niin voisko se aiheuttaa sen että karvoja lähtee? Pitäiskö mun leikata kaikki karvat pois?

8

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karvoitus voi ohentua jos on esimerkiksi ylipainon takia mieshormonitaso alhainen tai sokeritaudin takia, kun verenkierto pienissä suonissa heikkenee. Todennäköisempänä sinun ikäiselläsi pitäisi ehkä sitä että olet trimmanut karvoja ja kaikki irtokarvat eivät ole pesussa lähteneet.

• Anonyymi

Toisilla lähtee tukkakin päästä.

• Anonyymi

Eri mekanismi

• Anonyymi

Millon otit korona "rokotteen"?
      Tuon voi selittää testosteronitason romahtaminen.

• Anonyymi

En oo ottanut korona rokotetta (koko suku odottaa että tieto sivuvaikutuksista ym lisääntyy) ja tässä kun epäiltiin ylipainoo ja teston romahtamista tms niin ainakaan ylipainoo ei oo pikemminkin päin vastoin ja verensokeritautia ei itselläni ole. Myös se selitys että karvoja oisin trimmannut ei toimi koska hiukset viimeksi parturissa käytetty viikko sitten ja muita karvoja en edes leikkaa tai leikkuuta. Oon tosin ajatellut et illalla vetäisin noi kaikki häpykarvat lyhyiks ettei näytä uimahallis nii oudolta ku osittain lähtenyt isoja tuppoja karvaa :D näyttää kuin joku olisi repinyt sieltä täältä karvoja pois eli aika kauheelta😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo ottanut korona rokotetta (koko suku odottaa että tieto sivuvaikutuksista ym lisääntyy) ja tässä kun epäiltiin ylipainoo ja teston romahtamista tms niin ainakaan ylipainoo ei oo pikemminkin päin vastoin ja verensokeritautia ei itselläni ole. Myös se selitys että karvoja oisin trimmannut ei toimi koska hiukset viimeksi parturissa käytetty viikko sitten ja muita karvoja en edes leikkaa tai leikkuuta. Oon tosin ajatellut et illalla vetäisin noi kaikki häpykarvat lyhyiks ettei näytä uimahallis nii oudolta ku osittain lähtenyt isoja tuppoja karvaa :D näyttää kuin joku olisi repinyt sieltä täältä karvoja pois eli aika kauheelta😔

Koronarokote aiheuttaa mm veritulppia ja erektio-ongelmia (näin ainakin puhutaan) enkä viitsi ottaa riskiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronarokote aiheuttaa mm veritulppia ja erektio-ongelmia (näin ainakin puhutaan) enkä viitsi ottaa riskiä

Täyttä paskaa väitteesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä paskaa väitteesi

Nii se on vaan osa rokotteista lopulta THL toimesta kielletty alta 30 ikäsiltä.
        Lähteekö sulla muitaki karvoja paljo ku munakarvoja? Siin voi olla sillane juttu kans että jos ne on sulla viime vuosien aikana tulleet tuuheiksi ja ne on vaa kaikki saavuttanu putoamisvaiheen samaan aikaan. Elä hätäile tuskin kokonaan kaljuksi tulee :D
        Kuukaudessa tai parissa kasvaa joukkoon uusia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1945
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1588
    3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      43
      1175
    4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1060
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1049
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      129
      945
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe