ihanalle miehelle. Tulin vaan ilmottaa että mielessä pysyt rakas.
Mukavaa lauantaita rakkaalle
19
74
Vastaukset
- Anonyymi
Pysyt sydämessäni rakas Marianne.
Tässä palstassa on joku tietty juttu......
Että, täällä tulee välillä vietettyä aikaa....
<3
Ei "ainakaan" minimipalkalla.........- Anonyymi
Mielessä olet ja pysyt sinäkin.
- Anonyymi
Kiitos rakas. Tulin vaan kurkkaamaan tänne. Pysyn poissa kun tyhmimmätkin omii mun rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas. Tulin vaan kurkkaamaan tänne. Pysyn poissa kun tyhmimmätkin omii mun rakkautta.
Ei tuokaan viisasta ollut, alussa kohdentamaton viestisi jossa sanot että
tyhmimmät omii sun (anonyymin) rakkautta??
- Anonyymi
Sauna päivä! Eli sauna kaljaa hakemaan! 🍺
- Anonyymi
Hyviä löylyjä sinne vaan. Etkä sitten nukahda saunaan..
- Anonyymi
Nähdäänkö tänään ihana?
- Anonyymi
Enpä usko. On vähän huono olo. Taidan mennä metsään piiloon kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko. On vähän huono olo. Taidan mennä metsään piiloon kaikkea.
Niinkö Risto, mikäs noin miestä ujostuttaa tai jännittää, onko pahaenteinen fiilinki tänään? Ehkä siitä, että joku ei luekaan enää tosimielellä näitä juttuja? Ehkä voisit välillä kokeilla puhua ns omalla suulla ahdingostasi. Tiedä vaikka sympatiaa sataisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö Risto, mikäs noin miestä ujostuttaa tai jännittää, onko pahaenteinen fiilinki tänään? Ehkä siitä, että joku ei luekaan enää tosimielellä näitä juttuja? Ehkä voisit välillä kokeilla puhua ns omalla suulla ahdingostasi. Tiedä vaikka sympatiaa sataisi
Oletkos sinä nyt sama kaikkialla täällä ilkeilemässä kaikille? Onko sinulla huono päivä tänään? Kokeile vaikka ulkoilua. Reipas kävely siten, että tuntuu, auttaa myös mielenterveyden ongelmiin. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja siitä se taas lähtee. Olen tukenasi palstalla ja Risto varmasti tukee sinua myös. Me kaikki olemme sun puolella ja tuemme paranemistasi. Minua voit kutsua vaikka nimellä Maikki. Olen sinun ystäväsi Maikki ja tuen paranemistasi.
t maikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos sinä nyt sama kaikkialla täällä ilkeilemässä kaikille? Onko sinulla huono päivä tänään? Kokeile vaikka ulkoilua. Reipas kävely siten, että tuntuu, auttaa myös mielenterveyden ongelmiin. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja siitä se taas lähtee. Olen tukenasi palstalla ja Risto varmasti tukee sinua myös. Me kaikki olemme sun puolella ja tuemme paranemistasi. Minua voit kutsua vaikka nimellä Maikki. Olen sinun ystäväsi Maikki ja tuen paranemistasi.
t maikkips. maikki niinkuin kaikki. Kaikki ovat nyt puolellasi. Voit rauhoittua.
- Anonyymi
Kun on ihan hiljaa voi olla melkein olematon ja sattua paljon, eikä kukaan ikinä tiedä. Mutta ei kuulu kertoa kuin yhdelle miltä tuntuu.
- Anonyymi
Miksi pitää olla ihan hiljaa ja piilottaa se miltä tuntuu? Jaettuna kaikki negatiiviset tunteet puolittuu ja ilot kaksinkertaistuu. Kokeile vaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää olla ihan hiljaa ja piilottaa se miltä tuntuu? Jaettuna kaikki negatiiviset tunteet puolittuu ja ilot kaksinkertaistuu. Kokeile vaikka.
Koska vaan sille ainoalle kuuluu mitään kertoa. Enkä odota että puolittuu murheet. Jos hän tulee kuulustelemaan niin kerron.
- Anonyymi
Niin sinäkin. Jos olet hän,nainen jota aina usein ajattelen. Hyvää viikonloppua sinulle! Sinäkin olet mielessäni ja pysyt siellä myös. Ei tunne kuole,kun se oikein vilpittömin mielin on syntynyt,niin kuin se on sinua kohtaan. Toivottavasti osaat,aavistaa tunteeni,koska voi olla etten ikinä sanotuksi saa. Mielessäni nään aina sinun kauniit, hiukset ja kasvosi. Tulee syksyn ruska,kaikkine väreineen,syksy muistuttaa sinun kauniita porkkanan värisiä hiuksijasi.
- Anonyymi
ihanaa toinen dinusto kaatui
- Anonyymi
Olethan mulle tärkeä
Siis elä kuole
Halloo - Anonyymi
Älä puhu yksin sivullinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654