Mukavaa lauantaita rakkaalle

Anonyymi

ihanalle miehelle. Tulin vaan ilmottaa että mielessä pysyt rakas.

19

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pysyt sydämessäni rakas Marianne.

    • Tässä palstassa on joku tietty juttu......
      Että, täällä tulee välillä vietettyä aikaa....
      <3

      Ei "ainakaan" minimipalkalla.........

    • Anonyymi

      Mielessä olet ja pysyt sinäkin.

      • Anonyymi

        Kiitos rakas. Tulin vaan kurkkaamaan tänne. Pysyn poissa kun tyhmimmätkin omii mun rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas. Tulin vaan kurkkaamaan tänne. Pysyn poissa kun tyhmimmätkin omii mun rakkautta.

        Ei tuokaan viisasta ollut, alussa kohdentamaton viestisi jossa sanot että
        tyhmimmät omii sun (anonyymin) rakkautta??


    • Anonyymi

      Sauna päivä! Eli sauna kaljaa hakemaan! 🍺

      • Anonyymi

        Hyviä löylyjä sinne vaan. Etkä sitten nukahda saunaan..


    • Anonyymi

      Nähdäänkö tänään ihana?

      • Anonyymi

        Enpä usko. On vähän huono olo. Taidan mennä metsään piiloon kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko. On vähän huono olo. Taidan mennä metsään piiloon kaikkea.

        Niinkö Risto, mikäs noin miestä ujostuttaa tai jännittää, onko pahaenteinen fiilinki tänään? Ehkä siitä, että joku ei luekaan enää tosimielellä näitä juttuja? Ehkä voisit välillä kokeilla puhua ns omalla suulla ahdingostasi. Tiedä vaikka sympatiaa sataisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö Risto, mikäs noin miestä ujostuttaa tai jännittää, onko pahaenteinen fiilinki tänään? Ehkä siitä, että joku ei luekaan enää tosimielellä näitä juttuja? Ehkä voisit välillä kokeilla puhua ns omalla suulla ahdingostasi. Tiedä vaikka sympatiaa sataisi

        Oletkos sinä nyt sama kaikkialla täällä ilkeilemässä kaikille? Onko sinulla huono päivä tänään? Kokeile vaikka ulkoilua. Reipas kävely siten, että tuntuu, auttaa myös mielenterveyden ongelmiin. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja siitä se taas lähtee. Olen tukenasi palstalla ja Risto varmasti tukee sinua myös. Me kaikki olemme sun puolella ja tuemme paranemistasi. Minua voit kutsua vaikka nimellä Maikki. Olen sinun ystäväsi Maikki ja tuen paranemistasi.
        t maikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos sinä nyt sama kaikkialla täällä ilkeilemässä kaikille? Onko sinulla huono päivä tänään? Kokeile vaikka ulkoilua. Reipas kävely siten, että tuntuu, auttaa myös mielenterveyden ongelmiin. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja siitä se taas lähtee. Olen tukenasi palstalla ja Risto varmasti tukee sinua myös. Me kaikki olemme sun puolella ja tuemme paranemistasi. Minua voit kutsua vaikka nimellä Maikki. Olen sinun ystäväsi Maikki ja tuen paranemistasi.
        t maikki

        ps. maikki niinkuin kaikki. Kaikki ovat nyt puolellasi. Voit rauhoittua.


    • Anonyymi

      Kun on ihan hiljaa voi olla melkein olematon ja sattua paljon, eikä kukaan ikinä tiedä. Mutta ei kuulu kertoa kuin yhdelle miltä tuntuu.

      • Anonyymi

        Miksi pitää olla ihan hiljaa ja piilottaa se miltä tuntuu? Jaettuna kaikki negatiiviset tunteet puolittuu ja ilot kaksinkertaistuu. Kokeile vaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää olla ihan hiljaa ja piilottaa se miltä tuntuu? Jaettuna kaikki negatiiviset tunteet puolittuu ja ilot kaksinkertaistuu. Kokeile vaikka.

        Koska vaan sille ainoalle kuuluu mitään kertoa. Enkä odota että puolittuu murheet. Jos hän tulee kuulustelemaan niin kerron.


    • Anonyymi

      Niin sinäkin. Jos olet hän,nainen jota aina usein ajattelen. Hyvää viikonloppua sinulle! Sinäkin olet mielessäni ja pysyt siellä myös. Ei tunne kuole,kun se oikein vilpittömin mielin on syntynyt,niin kuin se on sinua kohtaan. Toivottavasti osaat,aavistaa tunteeni,koska voi olla etten ikinä sanotuksi saa. Mielessäni nään aina sinun kauniit, hiukset ja kasvosi. Tulee syksyn ruska,kaikkine väreineen,syksy muistuttaa sinun kauniita porkkanan värisiä hiuksijasi.

    • Anonyymi

      ihanaa toinen dinusto kaatui

      • Anonyymi

        Olethan mulle tärkeä

        Siis elä kuole

        Halloo


      • Anonyymi

        Älä puhu yksin sivullinen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe