Mukavaa lauantaita rakkaalle

Anonyymi

ihanalle miehelle. Tulin vaan ilmottaa että mielessä pysyt rakas.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pysyt sydämessäni rakas Marianne.

• Tässä palstassa on joku tietty juttu......
      Että, täällä tulee välillä vietettyä aikaa....
      <3

Ei "ainakaan" minimipalkalla.........

• Anonyymi

Mielessä olet ja pysyt sinäkin.

• Anonyymi

Kiitos rakas. Tulin vaan kurkkaamaan tänne. Pysyn poissa kun tyhmimmätkin omii mun rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rakas. Tulin vaan kurkkaamaan tänne. Pysyn poissa kun tyhmimmätkin omii mun rakkautta.

Ei tuokaan viisasta ollut, alussa kohdentamaton viestisi jossa sanot että
        tyhmimmät omii sun (anonyymin) rakkautta??

• Anonyymi

Sauna päivä! Eli sauna kaljaa hakemaan! 🍺

• Anonyymi

Hyviä löylyjä sinne vaan. Etkä sitten nukahda saunaan..

• Anonyymi

Nähdäänkö tänään ihana?

• Anonyymi

Enpä usko. On vähän huono olo. Taidan mennä metsään piiloon kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko. On vähän huono olo. Taidan mennä metsään piiloon kaikkea.

Niinkö Risto, mikäs noin miestä ujostuttaa tai jännittää, onko pahaenteinen fiilinki tänään? Ehkä siitä, että joku ei luekaan enää tosimielellä näitä juttuja? Ehkä voisit välillä kokeilla puhua ns omalla suulla ahdingostasi. Tiedä vaikka sympatiaa sataisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö Risto, mikäs noin miestä ujostuttaa tai jännittää, onko pahaenteinen fiilinki tänään? Ehkä siitä, että joku ei luekaan enää tosimielellä näitä juttuja? Ehkä voisit välillä kokeilla puhua ns omalla suulla ahdingostasi. Tiedä vaikka sympatiaa sataisi

Oletkos sinä nyt sama kaikkialla täällä ilkeilemässä kaikille? Onko sinulla huono päivä tänään? Kokeile vaikka ulkoilua. Reipas kävely siten, että tuntuu, auttaa myös mielenterveyden ongelmiin. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja siitä se taas lähtee. Olen tukenasi palstalla ja Risto varmasti tukee sinua myös. Me kaikki olemme sun puolella ja tuemme paranemistasi. Minua voit kutsua vaikka nimellä Maikki. Olen sinun ystäväsi Maikki ja tuen paranemistasi.
        t maikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos sinä nyt sama kaikkialla täällä ilkeilemässä kaikille? Onko sinulla huono päivä tänään? Kokeile vaikka ulkoilua. Reipas kävely siten, että tuntuu, auttaa myös mielenterveyden ongelmiin. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja siitä se taas lähtee. Olen tukenasi palstalla ja Risto varmasti tukee sinua myös. Me kaikki olemme sun puolella ja tuemme paranemistasi. Minua voit kutsua vaikka nimellä Maikki. Olen sinun ystäväsi Maikki ja tuen paranemistasi.
        t maikki

ps. maikki niinkuin kaikki. Kaikki ovat nyt puolellasi. Voit rauhoittua.

• Anonyymi

Kun on ihan hiljaa voi olla melkein olematon ja sattua paljon, eikä kukaan ikinä tiedä. Mutta ei kuulu kertoa kuin yhdelle miltä tuntuu.

• Anonyymi

Miksi pitää olla ihan hiljaa ja piilottaa se miltä tuntuu? Jaettuna kaikki negatiiviset tunteet puolittuu ja ilot kaksinkertaistuu. Kokeile vaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää olla ihan hiljaa ja piilottaa se miltä tuntuu? Jaettuna kaikki negatiiviset tunteet puolittuu ja ilot kaksinkertaistuu. Kokeile vaikka.

Koska vaan sille ainoalle kuuluu mitään kertoa. Enkä odota että puolittuu murheet. Jos hän tulee kuulustelemaan niin kerron.

• Anonyymi

Niin sinäkin. Jos olet hän,nainen jota aina usein ajattelen. Hyvää viikonloppua sinulle! Sinäkin olet mielessäni ja pysyt siellä myös. Ei tunne kuole,kun se oikein vilpittömin mielin on syntynyt,niin kuin se on sinua kohtaan. Toivottavasti osaat,aavistaa tunteeni,koska voi olla etten ikinä sanotuksi saa. Mielessäni nään aina sinun kauniit, hiukset ja kasvosi. Tulee syksyn ruska,kaikkine väreineen,syksy muistuttaa sinun kauniita porkkanan värisiä hiuksijasi.

• Anonyymi

ihanaa toinen dinusto kaatui

• Anonyymi

Olethan mulle tärkeä

Siis elä kuole

Halloo

• Anonyymi

Älä puhu yksin sivullinen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      6010
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3566
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      3016
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      643
      2232
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      165
      2216
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      72
      1505
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1455
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1248
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1166
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1137
    Aihe