ihanalle miehelle. Tulin vaan ilmottaa että mielessä pysyt rakas.
Vastaukset 19
- Anonyymi
Pysyt sydämessäni rakas Marianne.
Tässä palstassa on joku tietty juttu......
Että, täällä tulee välillä vietettyä aikaa....
<3
Ei "ainakaan" minimipalkalla.........- Anonyymi
Mielessä olet ja pysyt sinäkin.
- Anonyymi
Kiitos rakas. Tulin vaan kurkkaamaan tänne. Pysyn poissa kun tyhmimmätkin omii mun rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas. Tulin vaan kurkkaamaan tänne. Pysyn poissa kun tyhmimmätkin omii mun rakkautta.
Ei tuokaan viisasta ollut, alussa kohdentamaton viestisi jossa sanot että
tyhmimmät omii sun (anonyymin) rakkautta??
- Anonyymi
Sauna päivä! Eli sauna kaljaa hakemaan! 🍺
- Anonyymi
Hyviä löylyjä sinne vaan. Etkä sitten nukahda saunaan..
- Anonyymi
Nähdäänkö tänään ihana?
- Anonyymi
Enpä usko. On vähän huono olo. Taidan mennä metsään piiloon kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko. On vähän huono olo. Taidan mennä metsään piiloon kaikkea.
Niinkö Risto, mikäs noin miestä ujostuttaa tai jännittää, onko pahaenteinen fiilinki tänään? Ehkä siitä, että joku ei luekaan enää tosimielellä näitä juttuja? Ehkä voisit välillä kokeilla puhua ns omalla suulla ahdingostasi. Tiedä vaikka sympatiaa sataisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö Risto, mikäs noin miestä ujostuttaa tai jännittää, onko pahaenteinen fiilinki tänään? Ehkä siitä, että joku ei luekaan enää tosimielellä näitä juttuja? Ehkä voisit välillä kokeilla puhua ns omalla suulla ahdingostasi. Tiedä vaikka sympatiaa sataisi
Oletkos sinä nyt sama kaikkialla täällä ilkeilemässä kaikille? Onko sinulla huono päivä tänään? Kokeile vaikka ulkoilua. Reipas kävely siten, että tuntuu, auttaa myös mielenterveyden ongelmiin. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja siitä se taas lähtee. Olen tukenasi palstalla ja Risto varmasti tukee sinua myös. Me kaikki olemme sun puolella ja tuemme paranemistasi. Minua voit kutsua vaikka nimellä Maikki. Olen sinun ystäväsi Maikki ja tuen paranemistasi.
t maikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos sinä nyt sama kaikkialla täällä ilkeilemässä kaikille? Onko sinulla huono päivä tänään? Kokeile vaikka ulkoilua. Reipas kävely siten, että tuntuu, auttaa myös mielenterveyden ongelmiin. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja siitä se taas lähtee. Olen tukenasi palstalla ja Risto varmasti tukee sinua myös. Me kaikki olemme sun puolella ja tuemme paranemistasi. Minua voit kutsua vaikka nimellä Maikki. Olen sinun ystäväsi Maikki ja tuen paranemistasi.
t maikkips. maikki niinkuin kaikki. Kaikki ovat nyt puolellasi. Voit rauhoittua.
- Anonyymi
Kun on ihan hiljaa voi olla melkein olematon ja sattua paljon, eikä kukaan ikinä tiedä. Mutta ei kuulu kertoa kuin yhdelle miltä tuntuu.
- Anonyymi
Miksi pitää olla ihan hiljaa ja piilottaa se miltä tuntuu? Jaettuna kaikki negatiiviset tunteet puolittuu ja ilot kaksinkertaistuu. Kokeile vaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää olla ihan hiljaa ja piilottaa se miltä tuntuu? Jaettuna kaikki negatiiviset tunteet puolittuu ja ilot kaksinkertaistuu. Kokeile vaikka.
Koska vaan sille ainoalle kuuluu mitään kertoa. Enkä odota että puolittuu murheet. Jos hän tulee kuulustelemaan niin kerron.
- Anonyymi
Niin sinäkin. Jos olet hän,nainen jota aina usein ajattelen. Hyvää viikonloppua sinulle! Sinäkin olet mielessäni ja pysyt siellä myös. Ei tunne kuole,kun se oikein vilpittömin mielin on syntynyt,niin kuin se on sinua kohtaan. Toivottavasti osaat,aavistaa tunteeni,koska voi olla etten ikinä sanotuksi saa. Mielessäni nään aina sinun kauniit, hiukset ja kasvosi. Tulee syksyn ruska,kaikkine väreineen,syksy muistuttaa sinun kauniita porkkanan värisiä hiuksijasi.
- Anonyymi
ihanaa toinen dinusto kaatui
- Anonyymi
Olethan mulle tärkeä
Siis elä kuole
Halloo - Anonyymi
Älä puhu yksin sivullinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta693028Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65785Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32739Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s262634Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä139586Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19569Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30534Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489