Meillä on kolme lasta. Kaksi heistä on kympin oppilaita kuten me vanhemmatkin olimme.
Sitten on tämä kolmas jolle ei oppi mene päähän. Lukuaineiden keskiarvo on nyt ysillä 6,4. Liikunnasta ja käsitöistä ja muista missä ei tarvitse lukea tulee kymppejä.
Olemme yrittäneen sanoa että et pääse lukioon jos et skarppaa. Olemme myös sanoneet että saat uuden auton kun saat ajokortin jos saat keskiarvon edes kasiin ja suoritat lukion hyvin arvosanoin.
Pelkäämme että hän hakee autopuolelle amikseen kuten on sanonut. Opettajat kehuivat että hän on taiteilijaluonne. Sellainen ei vain elätä. Me vanhemmat olemme asianajajia ja kahdesta muusta lapsesta tulee myös. Olisi suuri häpeä jos kolmas olisi rasvanäppi jolle päivän ainoa haaste on saada mutteri auki.
En tiedä mitä tehdä.
Lapsen huono koulumenestys
Anonyymi
0
231
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798