OK-Perintä lähettää huijauslaskuja

Anonyymi

OK-Perintä on rikollinen huijjariyritys. Olen saanut laskuja kyseiseltä perintä-
firmalta. Olen ollut puhelinyhteydessä yritykseen ja kertonut, ettei perittävää
velkaa ole olemassakaan, enkä ole velallinen. Yritys ei kommentoi, miksi
ovat lähettäneet huijauslaskuja, mutta ovat sanoneet, että laskut voi heittää
pois. Kyseessä on ikä-ihmisiin hohdistuva huijaus. Olen ollut yhteydessä
kuluttaja-asiamieheen. Siellä palautteeni on kirjattu vastaanotetuksi,
mutta he eivät lähde ajamaan yksityisen henkilön asiaa.
Joten Perimistoimistojen toimintaa ei valvo kukaan.
Olkaapa kaikki varuillanne, jos saatte postia OK-Perinnältä.

13

5389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin yhtyä tapaukseesi. Sain kuukausi sitten maksettua hulppeat 66000 € uo velat pois alta noin 12 eri lainan myöntäjältä jotka kaikki otin vuonna 2017. Yksi näistä oli eriteltynä OK-Perintä, joka edelleen lähettää haamukirjeitä jostain Blue Financen 100€ velasta mikä kaikkien korkojen, perintäkulujen, muiden kulujen jälkeen olisi avoin saldo 366,07€ edelleen maksettavana??

      • Anonyymi

        kaikki perintäfirmat tekee muuten samaa


      • Anonyymi

        Et sä tiedä et kaikki perintätoimisto toimivat rikollisesta ja maksut menee venäjän sotatoimiin ukrainassa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tutkintapyyntö. Ainut tapa.


    • Anonyymi

      Sain taannoin OK perinnältä laskun josta en tiennyt edes olevani perinnässä. Historiani tietäen maksoin laskun pois. Tästä noin 3 viikkoa eteenpäin perintö ilmoitti, että olen maksanut liikaa. Juuri tämän kyseisen laskun verran. Sain kaksi vaihtoehtoa : joko pidän maksetut rahat OK perinnän tilillä tulevia maksuja varten tai saan rahani takaisin mutta he veloittavat 10€ käsittely maksun. Oksettavan röyhkeää huijaamista. Lähettelevät perättömiä maksuja, ja jos/kun haluat rahasi takaisin veloittavat sinulta ”käsittelymaksun”. Syytteeseen joutaisivat.

      • Anonyymi

        Välillä näistä yrityksistä soittelevat myös erittäin törkeästi käyttäytyvät edustajat jotka jopa uhkailevat että maksu pitää löytyä heti tai alkaa tapahtua...ihme touhua.


    • Anonyymi

      Kaikki perintäfirmat pitäisi kieltää lailla ja valtion olla ainoa joka saisi perintää tehdä.
      Ulkomaille suurin osa noiden firmojen voitoista menee verovapaasti

      • Anonyymi

        Kannatetaan!


    • Anonyymi

      Sain perintäkirjeen OK-perinnälle jo kerran maksetuista laskuista terveystoimesta, niinkuin olisivat nyt siirtyneet HVA:n saataviksi (siis uudelleen) tai OK-perinnän vilungin kautta toisen perintätoimiston kautta. Minne mun rahat sitten alunperin menivät? Ei hyvä heilu, jos mua nyt koetetaan rahastaa - kantelu AVI:in lähtee heti.
      Kumpi olisi tehokkaampi/nopeampi: rikoilmoitus vaiko kantelu aluehallintovirastoon?

    • Anonyymi

      Rahalla ei ole moraalia joten miten ihmeessä rahan perässä juoksijalla voisi moraali olla?

      Mutku "olin nuori ja tarvitsin rahaa."
      Keskenkasvuiset tavoittelee omaisuuden kasvua, pelokkaat keräävät tavaroita turvakseen.

    • Anonyymi

      Maksakaa laskunne eräpäivänä!

    • Anonyymi

      homovastainen laurila escarmatin tehtaan johtajana. kyllä kiusaajat vain pääsee paikkoihin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe