täällä päin noit elokapinalisia? Vois olla et ne painettais suohon hyvin äkkiä.
Onkohan noil ituhipeillä mitään järjellistä ajatus toimintaa päässä?
Ei Taida olla
15
149
Vastaukset 15
- Anonyymi
Ovat selkeesti vihreiden asialla, eli kätyreitä, ilmankos HUTISALO antaa asialle hiljaisen hyväksynnän.
- Anonyymi
vihreät on pahempia kuin Isis .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihreät on pahempia kuin Isis .
Pitää kyllä aika lailla paikkansa, ja ovat kohta tavotteessaan bensa maksaa kohta 2,50 LITRA
silloin he ovat tyytyväisiä ja Suomi pelastaa maailman.
- Anonyymi
Eloon eloon eloon...
- Anonyymi
Kyllä tuo vihreä terrorismi, valtaa koko maan.
- Anonyymi
Sellasia maailmanpelastajapuunhalaajaituhippejä ei tääl kyllä kaivatakkaan....
Rahaa tulee seinästä, höpöheinää pössytellään ja kitaraa rämpytellään.
Aikaa on istuskella tiellä vaikeuttaen veronmaksajien arkea. Perkelee pellet.
Sellasta se on.- Anonyymi
Vähä ois siistii ku vaik Lappeentiellä siinä stop risteyksessä istuis kaikki kylän elokapinalliset tukkimassa muutenkin niin sujuvaa Imatran liikennettä !
- Anonyymi
Maapallon tuhoutuminen on muutaman vuoden asia. Eihän teitä kiinnosta. Mitäpä näistä nuoremmistä ihmisistä "ituhipeistä" ja heidän lastensa tulevaisuudesta.
- Anonyymi
Pitääkin sitten ottaa äkkiä ihan helvetisti lainaa, ei ainakaan tarvii sitten takas maksella!
Maapallo tuhoutuu kyllä ajallaan, loppujen lopuksi, voihan se mennä vaikka huomennakin kun tarpeeksi iso meteoriitti jysähtää kiertoradalle,
Koko ilmastohömppä on ihan täyttä kusetusta ja rahan keruuta, niin että turhaan sinne kadulle menette istumaan, se ei vaikuta yhtään mihinkään.
Viime jääkaudesta lähtien, jonka muuten senkin aiheutti isompi meteoriitti, on ilmasto lämmennyt tasaiseen tahtiin, näilläkin alueilla kasvoi trooppista kasvustoa ja oli myös se ilmasto lämpimämpi, oli myös niitä apinoita jotka viihtyivät puussa ei kadulla. Oliko sitten jääkauden aikaan paljonkin yksityisautoilua joka aiheutti ilmaston lämpenemisen jo tuolloin?
Siellä vedettiin varmasti nokivasaroilla pitkin kylänraittia ja syötiin raakaa punaista lihaa ja tehtiin muutakin syntiä.
Vihreitten ajatusmaailman takia on suomesta tulossa yksi kehitysmaa muiden joukossa, vain pilven pössytys ja kadulla telttailu on tulevaisuudessa sallittua, yksityisautoilu on suoraan saatanasta, lentomatkailu ei, maailmanloppua tässä odotellessa, me kuollaan kaikki! - Anonyymi
"Maapallon tuhoutuminen on muutaman vuoden asia. Eihän teitä kiinnosta. Mitäpä näistä nuoremmistä ihmisistä "ituhipeistä" ja heidän lastensa tulevaisuudesta."
Heti kun nää ituhipit kertovat että miten täällä tehdään töitä ja liikutaan jos kaikki ajattelisivat ja toimisivat kuin he.
Kuka niitä töitä tekisi jos kaikki olisi istuskelemassa kadulla??
Onko tutkimusta kuinka moni noistakin istujista on töissä/ollu koskaan töissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Maapallon tuhoutuminen on muutaman vuoden asia. Eihän teitä kiinnosta. Mitäpä näistä nuoremmistä ihmisistä "ituhipeistä" ja heidän lastensa tulevaisuudesta."
Heti kun nää ituhipit kertovat että miten täällä tehdään töitä ja liikutaan jos kaikki ajattelisivat ja toimisivat kuin he.
Kuka niitä töitä tekisi jos kaikki olisi istuskelemassa kadulla??
Onko tutkimusta kuinka moni noistakin istujista on töissä/ollu koskaan töissä?Tarvitseeko tuota sen kummemmin enää tutkia? Jos on jouto aikaa istua keskellä katua ja estää muitten töihin meno ja vapaa liikkuminen sekä haitata samalla poliisin työtä jolla varmasti olisi tärkeämpääkin tekemistä kuin vahtia näitä "maailman pelastajia", niin veikkaan että se työnteko ei näillä yksilöillä ole se pää asia elämässä.
- Anonyymi
Joo nyt mielestäni kannattaa ostaa itselleen käyttöön mahdollisimman tehokkaalla diesel moottorilla varustettu tehokas neliveto auto niin pääsee taas helpommin etenemään tulevan talven liukkailla ja isoissa lumimyräköissä.
- Anonyymi
Eloapinat voisivat mennä roikkumaan mannerheimintien varrelle oleviin puihin.
- Anonyymi
Olin mie mein kadulla istumassa mut sit jääty p*rse ni piti lähtee kotia.
- Anonyymi
Olihan Imatran kansanedustajatkin puolustamassa elokapinallisten toimintaa, kuitenkin hän itse ajaa erittäin saastuttavaa autoa. Taitaa hänen kohdalla päteä sanonta että ei tee siten miten opettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521226Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86946- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105844Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29805Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒199748Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks43695Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24669- 25647
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122635- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43596Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12555On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 80512
- 39495
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477