Vaateliike M&M lopetti keskustassa toimintansa ja joutui konkurssiin. Korona on kurittanut liian monia pieniä yrityksiä kovalla kädellä. Tekohengityksellä eli koronatuilla on elvytetty osaa pk-yrityksistä, mutta suurin osa on jäänyt ilman apua ja totuus on sekin, että tuet eivät ole aina meneet oikeaan ositteeseen.
Kaikenlaisia hyvinvoivia koplareita riittää näissä kepukunnissa. Hyväveliverkostojen kultamaa,
Enivei, Mattia ja Maijaa tulee ikävä. Tasokas ja erilainen konsepti pitää muotiliikettä pienessä tuppukylässä kostautui. Kun asiakkaat eivät osta, tavara ei liiku eikä kassavirtaa ole. Olen hankkinut elämäni laadukkaimmat spessuvaatteet M&M:sta ja niitä on ihailtu stadia myöten. Vuosia ostamani takki on kuin tämän syksyn mallistoa, eli kauppiaan taju ostoista on ollut taattu. Laatua, merkkejä, malleja ja värejä myöten.
Ja aina jokin spesiaaliherkku, jota ei muilta löydy.
Hyvää jatkoa hyvä kauppias! Ja kiitos!
Mattia ja Maijaa tulee ikävä
4
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Oli tosi hyvä kauppa joskus silloin aikoinaan
- Anonyymi
Kyllä, Reetan aikaan!
- Anonyymi
Eipä nuoria näkynyt siellä.Ei tule ikävä.Me nuoret ostetaan H&M,Lindex, välillä Halpahalli ja välillä Tokmanni.
- Anonyymi
Nuo halpakaupat eivät todellakaan vedä vertoja kivijalkaliikkeen osaamiselle. Ja se laatu...
M&M oli palveleva yritys, josta sai melkein mitä vain ja mihin tilaisuuteen vain. Oma kokemukseni on hautajaisista häihin ja ne ekstra herkut sopivat kaikkeen. On huiveja, takkeja, säärystimiä, viittoja, shaaleja yms.
Onneksi olen säästänyt ne kaikki (koska edelleen täysin priimaa), kiva brassailla taas joskus "ihan yksilöllisillä" tamineilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990