Vaateliike M&M lopetti keskustassa toimintansa ja joutui konkurssiin. Korona on kurittanut liian monia pieniä yrityksiä kovalla kädellä. Tekohengityksellä eli koronatuilla on elvytetty osaa pk-yrityksistä, mutta suurin osa on jäänyt ilman apua ja totuus on sekin, että tuet eivät ole aina meneet oikeaan ositteeseen.
Kaikenlaisia hyvinvoivia koplareita riittää näissä kepukunnissa. Hyväveliverkostojen kultamaa,
Enivei, Mattia ja Maijaa tulee ikävä. Tasokas ja erilainen konsepti pitää muotiliikettä pienessä tuppukylässä kostautui. Kun asiakkaat eivät osta, tavara ei liiku eikä kassavirtaa ole. Olen hankkinut elämäni laadukkaimmat spessuvaatteet M&M:sta ja niitä on ihailtu stadia myöten. Vuosia ostamani takki on kuin tämän syksyn mallistoa, eli kauppiaan taju ostoista on ollut taattu. Laatua, merkkejä, malleja ja värejä myöten.
Ja aina jokin spesiaaliherkku, jota ei muilta löydy.
Hyvää jatkoa hyvä kauppias! Ja kiitos!
Mattia ja Maijaa tulee ikävä
4
1063
Vastaukset
- Anonyymi
Oli tosi hyvä kauppa joskus silloin aikoinaan
- Anonyymi
Kyllä, Reetan aikaan!
- Anonyymi
Eipä nuoria näkynyt siellä.Ei tule ikävä.Me nuoret ostetaan H&M,Lindex, välillä Halpahalli ja välillä Tokmanni.
- Anonyymi
Nuo halpakaupat eivät todellakaan vedä vertoja kivijalkaliikkeen osaamiselle. Ja se laatu...
M&M oli palveleva yritys, josta sai melkein mitä vain ja mihin tilaisuuteen vain. Oma kokemukseni on hautajaisista häihin ja ne ekstra herkut sopivat kaikkeen. On huiveja, takkeja, säärystimiä, viittoja, shaaleja yms.
Onneksi olen säästänyt ne kaikki (koska edelleen täysin priimaa), kiva brassailla taas joskus "ihan yksilöllisillä" tamineilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401597
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311423Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762