Toinen toistaan tökerömpiä ja huonompia kuvia tekstejä sketsejä sarjoja ja elokuvia pyörii ja ihmiset ulvoo naurusta. Olen itse huumorintajuinen mutta en tajua mitä hauskaa on siinä kun joku sanoo kukka sanan tilalla kakka ja yhtäkkiä sitä nauraa miljoona katsojaa maha väärässä. Mitä helvettiä? Olenko lipsahtanut johonkin vajaamielisten ulottuvuuteen jossa kellään ei ole minkäänlaista mielikuvitusta joten pienikin sanankäännös aiheuttaa valtavan naurun. Tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi. Lisäksi ihmettelen suuresti esim sohvaperunoita katsoessani että miten ihmisillä on noin valtavat reaktiot toinen toistaan surkeimpiin ohjelmiin. Youtubesta kun katsoo elokuva reaktioita näyttää että ihmiset luulee oikeasti katsovansa dokumenttia ja eläytyy siihen kuin näkisi jonkun ammuttavan tai jotain muuta oikeasti. Otsikon mukaan huumorikin on älykkäiden laji ja se älykkyys puuttuu suomalaisesta huumorista kokonaan ja tulos on lässähtänyt pannukakku.
Huumori on älykkäiden laji
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin monesti kanavoita selaillessani että kuka jumalauta on päättänyt mitä miltäkin kanavalta tulee koska 99.9% ohjelmista ei kiinnosta ne on joko jotain nussitaan kännissä exiä tai jotain tekopirteää soopaa jossa kokoajan ollaan homoilemassa. Yhtään sarjaa ei voi katsoa enää ilman homoilua en tajua miksi sitä pitä hieroa naamaan. Heteromiehissä homoilu aiheuttaa oksennusrefleksin koska se on sama kun katsoisi jonkun syövän nautinnollinen ilme naamallaan paskaa. Hän voi nauttia ja syödä sitä en puutu siihen mutta en halua sitä nähdä joka paikassa. Onko se liikaa vaadittu?
- Anonyymi
Oon samaa mieltä tuosta huumorista että älykkäiden laji, mutta että miksi pitää kritisoida homoseksuaaleja sitä en ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu574510Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182921- 1402643
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152103- 151563
- 1151477
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601116- 951097
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211048