Toinen toistaan tökerömpiä ja huonompia kuvia tekstejä sketsejä sarjoja ja elokuvia pyörii ja ihmiset ulvoo naurusta. Olen itse huumorintajuinen mutta en tajua mitä hauskaa on siinä kun joku sanoo kukka sanan tilalla kakka ja yhtäkkiä sitä nauraa miljoona katsojaa maha väärässä. Mitä helvettiä? Olenko lipsahtanut johonkin vajaamielisten ulottuvuuteen jossa kellään ei ole minkäänlaista mielikuvitusta joten pienikin sanankäännös aiheuttaa valtavan naurun. Tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi. Lisäksi ihmettelen suuresti esim sohvaperunoita katsoessani että miten ihmisillä on noin valtavat reaktiot toinen toistaan surkeimpiin ohjelmiin. Youtubesta kun katsoo elokuva reaktioita näyttää että ihmiset luulee oikeasti katsovansa dokumenttia ja eläytyy siihen kuin näkisi jonkun ammuttavan tai jotain muuta oikeasti. Otsikon mukaan huumorikin on älykkäiden laji ja se älykkyys puuttuu suomalaisesta huumorista kokonaan ja tulos on lässähtänyt pannukakku.
Huumori on älykkäiden laji
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin monesti kanavoita selaillessani että kuka jumalauta on päättänyt mitä miltäkin kanavalta tulee koska 99.9% ohjelmista ei kiinnosta ne on joko jotain nussitaan kännissä exiä tai jotain tekopirteää soopaa jossa kokoajan ollaan homoilemassa. Yhtään sarjaa ei voi katsoa enää ilman homoilua en tajua miksi sitä pitä hieroa naamaan. Heteromiehissä homoilu aiheuttaa oksennusrefleksin koska se on sama kun katsoisi jonkun syövän nautinnollinen ilme naamallaan paskaa. Hän voi nauttia ja syödä sitä en puutu siihen mutta en halua sitä nähdä joka paikassa. Onko se liikaa vaadittu?
- Anonyymi
Oon samaa mieltä tuosta huumorista että älykkäiden laji, mutta että miksi pitää kritisoida homoseksuaaleja sitä en ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049